Ja, goed idee een externe muis!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:20 schreef Libris het volgende:
neem een externe muis?
en je mist nog een e na de eerste s in je TT
quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:40 schreef Bushmaster het volgende:
Neem een trajectbal.
Misschien een soort van pennentje gebruiken ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:38 schreef Tobbes het volgende:
Heb ik al welmaar soms neig ik toch naar touchpad
Het is touchpad trouwens, geen mousepad.
ja net als je mouspasquote:
goed idee. ik heb al jaren zo'n ding ik hoef geen muis meer(Tenzij ik shooters speel. ). tis ff wennen maar daarna erg plezierig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
[..]
ja net als je mouspas
( trackbal dus )
[afbeelding]
ik gebruik dat ding al jaren, en daar heb ik echt geen last van. Ik vind die trackball echt ideaal. (het is wel behoorlijk wennen in het begin.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:45 schreef Bushmaster het volgende:
Een aanwijzer waar je op den duur een ongevoelige duim van krijgt. Ter compensatie.
Correctie, in dit geval een dooie wijs- en middelvinger.
Dacht ik toch ook, was ff bang dat ik me al die tijd had vergistquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:38 schreef Tobbes het volgende:
Heb ik al welmaar soms neig ik toch naar touchpad
Het is touchpad trouwens, geen mousepad.
Mousepad??!1`??quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:17 schreef Tobbes het volgende:
Dit topic is wél serieus
Ik heb al een tijd een laptop, en gebruik de mousepad gemiddeld een paar uur per dag. De laatste tijd krijg ik een beetje een gevoelloos en tegelijk geirriteerd gevoel in de vingertop van mijn rechter middelvinger. Herkennen jullie dit? En wat is er aan te doen?
KUT-mouspets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |