waaraan zie je dat duidelijk ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, mij is aangeleerd om te verdragen.
Ik voel me aangesproken, maar betekend niet dat ik een ambassade ga platbranden. Ik praat over is wat verschil tussen
Je ziet ook duidelijk dat gematigde moslims en radicalen zich hebben gescheidt.
ik sta er ook niet achter, ik steun ze ook nie. Maar ik snap ze welquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Je kunt dit ook omdraaien. Klaarblijkelijk heeft iedereen die ze voor dief uitmaakte in retrospect dan dus toch gelijk gehad.
Je snapt toch hoop ik zelf ook wel dat een dergelijke reactie op aantijgingen nergens op slaat?
Ik hoop dan ook van harte dat het zaterdag vreedzeem blijft. Want als het wel rellen wordt dan kon het wel eens heel grimmig worden de komende tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, mij is aangeleerd om te verdragen.
Ik voel me aangesproken, maar betekend niet dat ik een ambassade ga platbranden. Ik praat over is wat verschil tussen
Je ziet ook duidelijk dat gematigde moslims en radicalen zich hebben gescheidt.
moslims die niets hebben ondernomen zijn in de meerderheidquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waaraan zie je dat duidelijk ?
Ik niet, ik begrijp niet hoe je jezelf zo kunt verloochenen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik sta er ook niet achter, ik steun ze ook nie. Maar ik snap ze wel
took the words right out my mouthquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook van harte dat het zaterdag vreedzeem blijft. Want als het wel rellen wordt dan kon het wel eens heel grimmig worden de komende tijd.
jij snapt dat ze gewelddadig worden omdat iemand zegt dat ze gewelddadig zijn ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik sta er ook niet achter, ik steun ze ook nie. Maar ik snap ze wel
vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:39 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik niet, ik begrijp niet hoe je jezelf zo kunt verloochenen.
dat is dan niet duidelijk. dat is de zwijgende meerderheid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moslims die niets hebben ondernomen zijn in de meerderheid
als je een hokje in wordt geduwd, en algemeen er vanuit wordt gegaan dat je geweldadig bent zonder dat je een geaccepteerde oprecht verweer kunt geven. Zou het me niet verbazen nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jij snapt dat ze gewelddadig worden omdat iemand zegt dat ze gewelddadig zijn ?
dus bevestiging van wat de tekenaars getekend hebben. Zou het niet slimmer zijn om eens het ongelijk aan te tonen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Punt is dat ze zo zat zijn van geweldadig genoemd te worden, dat ze ook daadwerkelijk geweld gaan plegen.
radicalen boeit nie veel of het de meerderheid / minderheid is als ze maar een rechtvaardiging hebben om "jihad" te voeren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is dan niet duidelijk. dat is de zwijgende meerderheid.
blijkbaar was het de moslims ook niet duidelijk dat de cartoons ook door een tekenende minderheid zijn gemaakt, en niet door de niet tekenende meerderheid
Radicalen zullen dat nooit doen, weet jij evengoed als ik .quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus bevestiging van wat de tekenaars getekend hebben. Zou het niet slimmer zijn om eens het ongelijk aan te tonen?
mja, je moet je ook in een hokje laten duwen natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je een hokje in wordt geduwd, en algemeen er vanuit wordt gegaan dat je geweldadig bent zonder dat je een geaccepteerde oprecht verweer kunt geven. Zou het me niet verbazen nee.
Maar wie duwde deze protesterende moslims dan in een hokje? Ik bedoel, uit die spotprentjes bleek nergens dat er een gedachte bestaat dat alle moslims gewelddadig zijn. Maar de reactie op die spotprentjes zou die indruk wel weer kunnen achterlaten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je een hokje in wordt geduwd, en algemeen er vanuit wordt gegaan dat je geweldadig bent zonder dat je een geaccepteerde oprecht verweer kunt geven. Zou het me niet verbazen nee.
Wordt het dan niet eens tijd dat ze wel iets gaan ondernemen? Wat denk je dat schadelijker is voor het imago van de islam? Een paar tekeningetjes, of idioten die onder het genot van AKBAR alles kort en klein slaan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moslims die niets hebben ondernomen zijn in de meerderheid
ach man ik spreek hier toch uit ervaring, baard is er nu al een tijdje af maar toen ik praktiserende er uitzag moest eerst me baard af voor ik me mocht verdedigen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, je moet je ook in een hokje laten duwen natuurlijk
en dat men geen geaccepteerd oprecht verweer kan bieden dat is natuurlijk onzin. blijkbaar kunnen ze wel oprecht gewelddadig worden.
Vreemd dat je nog moeite neemt om het me te vragen, na ik tig keer heb neer gezet dat je alles moet verdragen wat mondeling gesproken wordtquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd dat ze wel iets gaan ondernemen? Wat denk je dat schadelijker is voor het imago van de islam? Een paar tekeningetjes, of idioten die onder het genot van AKBAR alles kort en klein slaan?
mijn mening is geen excuus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
was sarcastisch bedoeldik bedoelde dus "geen goed excuus" te zeggen
Het grote probleem is dan ook in mijn ogen toch dat de grote groep gematigde moslims zwijgt. Hun religie wordt gekaapt voor politieke en gewelddadige doeleinden, en er komt gewoon te weinig veroordeling uit die hoek. Dat is denk ik een grote oorzaak van de grootschalige generalisatie van moslims als gewelddadig,quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Radicalen zullen dat nooit doen, weet jij evengoed als ik .
Ze haten Westen al, en met zo een prent zal het niet afnemen
radicalen hadden toch wel gereld. Als het niet om tekeningen is, is het wel omdat een Fransman misschien wellicht per ongeluk expres verkeerd naar een imam heeft gekeken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Radicalen zullen dat nooit doen, weet jij evengoed als ik .
Ze haten Westen al, en met zo een prent zal het niet afnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |