veel knuffelen dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:10 schreef Bluezz het volgende:
als je je post mist, dat klopt, het was namelijk geen onzin
Heb je veel ervaring met ratten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:10 schreef Bluezz het volgende:
als je je post mist, dat klopt, het was namelijk geen onzin
Zullen we?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:14 schreef Tobbes het volgende:
Edit: Ik heb het gelezen.
Ik geloof niet dat dit topic serieus is. Dit is geen tijdstip om een dergelijk topic te openen én TS heeft nog nooit eerder in dit subforum gepost
Waar staat de Bluezz-rat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rat
Het is geen zondag dus dat FB topic laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:17 schreef Bluezz het volgende:
Ehm ja, ik ging modden in the middle of the night![]()
Ook niet echt slim
What the hell, moet ik nu foto's gaan nemen om mijn geloofwaardigheid te bewijzen? You gotta be kiddingquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:14 schreef Tobbes het volgende:
Edit: Ik heb het gelezen.
Ik geloof niet dat dit topic serieus is. Dit is geen tijdstip om een dergelijk topic te openen én TS heeft nog nooit eerder in dit subforum gepost
Als ze pijn hebben gaan ze piepen. Sim-pel. Geen zorgen maken dus. Ja, het is niet echt leuk, maar een fact of life. Als je echt uit z'n lijden wilt hebben kun je beter z'n nek omdraaien maar meestal kunnen mensen dat niet....en begrijpelijk (imho)quote:Op woensdag 8 februari 2006 05:56 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb weinig verstand van dieren om eerlijk te zijn (heb ze gekregen en gewoon goed verzorgd), maar hoe kan ik merken of dat beestje pijn heeft?
Hij ligt hem nu gewoon heel stilletjes en verlaten bij in een hoekje, en die witte die hangt er een beetje naast, alleen als die zwarte zich wilt verplaatsen loopt die heel moeizaam!
Niet waar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze pijn hebben gaan ze piepen. Sim-pel. Geen zorgen maken dus. Ja, het is niet echt leuk, maar een fact of life. Als je echt uit z'n lijden wilt hebben kun je beter z'n nek omdraaien maar meestal kunnen mensen dat niet....en begrijpelijk (imho)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |