abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34851114
Dan sta ik daar zo bij de AH in de rij, een beetje ongeduldig, want ik heb haast de colleges beginnen bijna weer en ik moet ook nog terug fietsen. Al met al geen probleem, maar dan staat er voor me zo'n stereotype stomme huisvrouw voor me in de rij.
Eerst lijkt het wel of het kassameisje expres tergend langzaam 1 voor 1 de dingen scant en dat ze weet dat ik haast heb, maar dan komt nog het ergste, mevrouw begint, ipv eerst te betalen, op haar dooie gemakje al haar boodschappen netjes in haar meegenomen tasjes te stoppen.
Eerst gaat ze zak chips er in, een beetje ongeduldig op mijn horloge, en daarna pakt ze een pak melk om er ook in te doen, maar er begint een lampje in haar hoofd te branden. Als je de melk óp de chips legt gaan die dus natuurlijk kapot.
Uiters zorgvuldig worden de zakken chips weer uit het tasje gehaald waarna als eerste de pakken melk worden ingeladen. Nadat ze alle boodschappen uiterst zorgvuldig in haar tasjes heeft gestopt, stel je voor dat je zak chips kreukelt, rommelt ze in haar handtasje op zoek naar haar portemonnee.
Dan heeft ze die eindelijk gevonden, en dan maakt het kassameisje me nog aggressiever door aan haar te vragen
"heeft u misschien ook een bonuskaart?"
Weer een systematisch gerommel in het tasje volgt, "hmmm ik zou toch zweren dat ik hem bij me had" het tasje wordt stuk voor stuk leeg gehaald en de inhoud wordt zorgvuldig naast elkaar gelegt (wat een troep zit er trouwens in die handtasjes).
Dan heeft ze die eindelijk gevonden, en na weet ik het hoelang heeft ze eindelijk betaald en ben ik aan de beurt
TRUT waarom staat er verdomme overal bij de AH u kunt gelijk beginnen met pinnen, doe dat, en ga dáárna pas je kutboodschappen inpakken .
tot zover hoe een stomme huisvrouw mijn kostbare tijd verpest
Ik hoop trouwens dat ze van het parkeerdek is geflikkerd of zo
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:23:57 #2
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34851269
Inderdaad erg irritant die lui die met alles altijd zo inefficiënt mogelijk proberen te doen. Ik had 'r trouwens wel even geholpen met dat parkeerdek en die zwaartekracht enzo.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34851321
Ditzelfde geldt ook voor passagiers van bijvoorbeeld de bus. Heb verdomme je strippenkaart in de hand als je de bus binnen stapt, ga niet helemaal minuten lang in je tas zoeken naar je portemonnee

Ik ga altijd eerst pinnen en daarna mijn spullen inpakken, zodat het voor iedereen een stuk sneller gaat, helaas zijn er van die kutjes die alleen aan zichzelf denken
World Wrestling Entertainment
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:27:30 #4
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_34851346
Zal je nog verbazen hoeveel mensen dat eigenlijk doen, en dan nog niet eens de mensen die alles snel inpakken, nee, vooral de trage mensen met een dikke kar vol boodschappen
Ik werk zelf achter de kassa en irriteer me er vaak mateloos aan, meestal helpt het wel om even te herhalen wat meneer/mevrouw ook alweer moest betalen, gaat het net iets sneller
maar goed, ik snap je irritatie
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 01:30:14 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_34851401
Ach er stond ook ooit een alcoholica zonder tanden achter me. Of ze voor mocht ze wilde alleen geld wisselen. Ok. Kwam ze met een pak yoghurt en rekende af met twee handen vol klein geld dat ze gespaard had. Ik moest zo'n tien minuten wachten vooradt de cassiere uitgerekend was en ik en de rest van de rij lagen in een deuk. Zo kan het dus ook

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:35:10 #6
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_34851493
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Ach er stond ook ooit een alcoholica zonder tanden achter me. Of ze voor mocht ze wilde alleen geld wisselen. Ok. Kwam ze met een pak yoghurt en rekende af met twee handen vol klein geld dat ze gespaard had. Ik moest zo'n tien minuten wachten vooradt de cassiere uitgerekend was en ik en de rest van de rij lagen in een deuk. Zo kan het dus ook

Zo kwam er deze week ook een man bij mij aan de kassa, die ging 13 euro met allemaal zakjes van 10,5,20,1 en 2 cent betalen.. niet gesorteerd maar gewoon alles door elkaar, en dan iets van 3 zakjes
zegt ie mooi met een stalen gezicht "geen idee hoeveel het is, moet je maar even tellen".. De hoofdcassiere heeft hem fijn doorgewezen naar de bank, zoek maar een andere gek
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 08:00:34 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_34854918
Sowieso kleingeld

Als je een beetje handig bent kan je best snel door zo'n kassa heen. Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat ik m'n volle kar met een week aan boodschappen heb afgerekend, weer ingeladen terwijl de persoon die voor me stond nog niet klaar was met haar spullen. Komt toch best wel eens voor.

Nou ja, lang zijn de rijen toch nooit bij onze Appie.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_34854940
als ik veel dingen koop doe ik ze ook altijd eerst in de tas. is de kassamiep ondertussen klaar, ff inpakken onderbreken en betalen en daarna verder.

beste manier zeg k je
Too much is never enough!
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 09:15:53 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_34855111
Ik wacht altijd met inpakken totdat ik betaald heb, het zal je maar gebeuren dat je te weinig saldo hebt en je tas weer leeg kan halen..
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:31:07 #11
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34855350
Ik laad ook altijd mijn tas meteen in. Niets zo irritant als een wijf wat eerst wacht totdat ze kan betalen en vervolgens haar rommel op haar dooie gemakje gaat inpakken en er dus geen ruimte is voor mijn boodschappen.

Overigens, je moet de snelkassa pakken als ze die hebben, dan ontwijk je dit soort geneuzel.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_34855678
precies. Opzouten met die huisvrouw!
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:51:34 #13
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_34866937
Zo herkenbaar! Vandaag ook weer zo'n grafhoer bij de plusmarkt.

Ik heb haar maar met dat wit rode stokje van haar geslagen
Horrible Cunt!
pi_34871520
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Appellenflappen het volgende:
Ik laad ook altijd mijn tas meteen in. Niets zo irritant als een wijf wat eerst wacht totdat ze kan betalen en vervolgens haar rommel op haar dooie gemakje gaat inpakken en er dus geen ruimte is voor mijn boodschappen.

Overigens, je moet de snelkassa pakken als ze die hebben, dan ontwijk je dit soort geneuzel.
Waarom denk je dat er achter zo'n mooi ding op de loopband zit waardoor de boodschappen van de stomme huisvrouw naar rechts gaan en die van jouw naar links
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:20:22 #15
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_34887380
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er achter zo'n mooi ding op de loopband zit waardoor de boodschappen van de stomme huisvrouw naar rechts gaan en die van jouw naar links
Hallo, dat is niet overal zo.
Horrible Cunt!
pi_34887423
ik heb een nog veel rampzaliger verhaal te vertellen wat dit betreft, maar gelukkig ben ik de details vergeten. ik kan me alleen het gevoel nog herinneren

in mijn AH komen overigens bijna alleen studenten
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:39:07 #17
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_34887855
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:21 schreef electricity het volgende:
ik heb een nog veel rampzaliger verhaal te vertellen wat dit betreft, maar gelukkig ben ik de details vergeten. ik kan me alleen het gevoel nog herinneren

in mijn AH komen overigens bijna alleen studenten
Zal ik dan maar zeggen wat je graag wilt horen?
"Oh electricity, vertel vertel! "
pi_34887890
Dat zijn meestal van die huisvrouwen die een bodywarmer van Winnie de Pooh enzo aanhebben.
pi_34887963
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:39 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

Zal ik dan maar zeggen wat je graag wilt horen?
"Oh electricity, vertel vertel! "
ik kom er op terug. moet ff nadenken hoe het nog maar zat. de cassier (man) had er in ieder geval een aanzienlijk aandeel in.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34888012
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

Zo kwam er deze week ook een man bij mij aan de kassa, die ging 13 euro met allemaal zakjes van 10,5,20,1 en 2 cent betalen.. niet gesorteerd maar gewoon alles door elkaar, en dan iets van 3 zakjes
zegt ie mooi met een stalen gezicht "geen idee hoeveel het is, moet je maar even tellen".. De hoofdcassiere heeft hem fijn doorgewezen naar de bank, zoek maar een andere gek
Belachelijk, het is geld, dus accepteren kassaslet.
pi_34888137
Ik leg altijd al m'n spullen neer + evt. statiegeldbonnetjes (bij deze Edah is geen automaat), en vraag voordat de cassière alles langs de scanner haalt een of twee tasjes, pak alles direct in en betaal zodra erom gevraagd wordt, bij voorkeur cash, en ben pleite.

Ik begrijp echt niet dat sommigen hun portomonnee ergens diep in de tas hebben zitten, en hun kortingskaart weer ergens anders, en uitgebreid hun losse muntjes gaan tellen...

Of van die mensen die drie dingen kopen en dan een karretjes gaan nemen waarmee ze in de weg staan. Pak een mandje ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34888215
ik laad ook altijd eerst in... zo onhandig om eerst staan wachten tot alles gescanned is en dán gaan betalen en daarna pas in te gaan pakken
пусть всегда будет солнце
pi_34888240
Ik doe mijn boodschappen op die rolbank .. Pas door de pin, inladen, en wachten tot zo'n doos doorheeft dat ik alleen nog maar op 'Ja' hoef te drukken.
pi_34888318
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:04 schreef skiczukie het volgende:
en wachten tot zo'n doos doorheeft dat ik alleen nog maar op 'Ja' hoef te drukken.
Dat kan soms nog wel even duren. .
pi_34888354
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat kan soms nog wel even duren. .
En dan moet jij iets stoms gaan zeggen als: 'Jah, volgens mij moet jij nog op een knopje drukken', of 'Ik wacht?'.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')