Dan sta ik daar zo bij de AH in de rij, een beetje ongeduldig, want ik heb haast de colleges beginnen bijna weer en ik moet ook nog terug fietsen. Al met al geen probleem, maar dan staat er voor me zo'n stereotype stomme huisvrouw voor me in de rij.
Eerst lijkt het wel of het kassameisje expres tergend langzaam 1 voor 1 de dingen scant en dat ze weet dat ik haast heb, maar dan komt nog het ergste, mevrouw begint, ipv eerst te betalen, op haar dooie gemakje al haar boodschappen netjes in haar meegenomen tasjes te stoppen.
Eerst gaat ze zak chips er in, een beetje ongeduldig op mijn horloge, en daarna pakt ze een pak melk om er ook in te doen, maar er begint een lampje in haar hoofd te branden. Als je de melk óp de chips legt gaan die dus natuurlijk kapot.
Uiters zorgvuldig worden de zakken chips weer uit het tasje gehaald waarna als eerste de pakken melk worden ingeladen. Nadat ze alle boodschappen uiterst zorgvuldig in haar tasjes heeft gestopt, stel je voor dat je zak chips kreukelt, rommelt ze in haar handtasje op zoek naar haar portemonnee.
Dan heeft ze die eindelijk gevonden, en dan maakt het kassameisje me nog aggressiever door aan haar te vragen
"heeft u misschien ook een bonuskaart?"
Weer een systematisch gerommel in het tasje volgt, "hmmm ik zou toch zweren dat ik hem bij me had" het tasje wordt stuk voor stuk leeg gehaald en de inhoud wordt zorgvuldig naast elkaar gelegt (wat een troep zit er trouwens in die handtasjes).
Dan heeft ze die eindelijk gevonden, en na weet ik het hoelang heeft ze eindelijk betaald en ben ik aan de beurt
![]()
TRUT
![]()
waarom staat er verdomme overal bij de AH u kunt gelijk beginnen met pinnen, doe dat, en ga dáárna pas je kutboodschappen inpakken
![]()
.
tot zover hoe een stomme huisvrouw mijn kostbare tijd verpest
Ik hoop trouwens dat ze van het parkeerdek is geflikkerd of zo