Ik hoop in ieder geval dat ze nu weer zelf hun muziek gaan maken, en niet de producer er zo'n enorm grote stempel op laten drukken. Als ik Some Kind of Monster kijk, lijkt het alsof Rock zo'n 50 % van de beslissingen neemt rondom de muziek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ze zijn heus niet naar rick rubin gegaan om afgetuigd te worden en weer thrash (..of metal) te gaan maken. Maargoed, liever hem dan bob. En Lars heeft zelf al gezegd dat hij wat meer aandacht aan zijn geluid wil besteden... hij heeft in ieder geval z'n lesje geleerd.
Gewoon de hoofduitgang van het station uitlopen en dan in het rijtje van de Super de Boer op de andere hoek. Schuin tegenover de Luxor. Snap je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ha danku voor de tipwaar zit die VVV dan?
Neem je vrijdag vrij en blijf je hangenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Exterminator het volgende:
Godver wil ook graag gaan maar geen vervoer..
Laatste trein gaat rond 22uur terug.. en dat haal ik dan waarschijnlijk niet![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | _.-~ / _____ ______ __ _ _ _ ___ | ~-._ \:/ -~|| __||_ __// || | | | /| | / __/| .\:/ / || __|:| |\:/ ' || |__| |_/:| || (:/:| \ / /\/| ||____|:|_|:/_/|_||____|____||_|:\___\| |\ \ / /:::|.:\::::\:\:\:|:||:||::::|:::://:/:/:::/:.|:\ \ / /:::/ \::\::::\|\:\|:/|:||::::|::://:/\/:::/::/:::\ \ / .::\ \-~~~~~~~ ~~~~ ~~ ~~~~~~~~ ~~ ~~~~~-/\/:.. \ /..:::::\ /:::::..\ /::::::::- -::::::::\ \:::::-~ ~-:::::/ |
\quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vette shit!
Heb je dat zelf gemaakt of ergens vandaan gejat?
Met concerten rijden er altijd later nog treinen terugquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Exterminator het volgende:
Godver wil ook graag gaan maar geen vervoer..
Laatste trein gaat rond 22uur terug.. en dat haal ik dan waarschijnlijk niet![]()
Oh???quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Met concerten rijden er altijd later nog treinen terug![]()
ik zit er nu een paar honderd meter vandaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Klingon het volgende:
Woon een kwartiertje van het Gelredome vandaan, erg relaxed dus.
Dat vind ik wel een hele goeie vraag...heb geen idee eigenlijk.Bel de ns eens op,er zijn wel vaker concerten...En dat zullen ze altijd wel op dezelfde manier aanpakken...quote:
Goed je wekker zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Wie belt me morgen wakker zodat ik op tijd kaarten kan bestellen?.
metclub?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb ook kaarten besteld vandaag.
jups. voor dublin kreeg ik er meteen ook nog armbandjes bij voor het eerste vak.quote:
Bassie, weet jij wellicht hoeveel kaarten er pp. gehaald mogen worden bij de gewone voorverkoop?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
jups. voor dublin kreeg ik er meteen ook nog armbandjes bij voor het eerste vak.
in arnhem helaas niet.
als ik bij andere concerten kijk op de site van ticketmaster zijn het er 8 per keer. Zou natuurlijk per verkooppunt kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Bassie, weet jij wellicht hoeveel kaarten er pp. gehaald mogen worden bij de gewone voorverkoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |