Nee, ik MOET deze hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Handtassenbetaster het volgende:
12TIVMIX06 Lange I Believe / Follow Me Positiva 2x12" http://www.discogs.com/release/210235
Deze wil ik toch wel HEEL graag hebben...
no way, het verveelt niet maar ja als je er verder weining meedoet is het ook zonde. Met pijn in mijn hart doe ik sommige platen wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef huupia34 het volgende:
verveelt snel he trance, helaas heb je geen uk hardhouse
Prima, staat genoteerd. Ik heb die kamaya en Voyage zowieso dubbel dus dat zal wel geen probleem worden als ik los ga verkopen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef da_rippah het volgende:
Hm, ik zou graag alles in 1x kopen, maar daar heb ik het geld nu gewoon niet voor (sparen voor vakantie etc.), maar er zijn toch wel een paar platen die ik érg graag zou willen hebben, als het je niet lukt om alles te verkopen:
Kamaya Painters Endless Wave / Northern Spirit / Outstream
Solar Stone Solarcoaster / Greenlight Lost Language
York O.T.B. (On The Beach) / Reachers Of Civilisation
Yahel & Eyal Barkan Voyage (Magikal Remake)
Misschien dat je hier een pakketje van kan maken, mocht alles in 1x niet lukken. Ik heb nog wel de tijd, moet toch nog wel ff wachten op mn stufi
Ja, sorry maar ik had iemand die een groot pakket afnam van 30 platen en dat heeft toch voorrang bij me. De rest heb ik nog wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:16 schreef da_rippah het volgende:
Hmm... heb je York toch al verkocht...Laat maar hangen dan.
Ah ik zie dat je delft komt, dat is nog wel te doe qua reizenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:46 schreef da_rippah het volgende:
Wat is je vraagprijs voor Voyage en Endless Wave samen?
¤25 ?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je delft komt, dat is nog wel te doe qua reizen. En dan draai ik het even om, wat heb jij er voor over?
![]()
Deal. Ik heb de komende dagen vrij met uitzondering van vrijdag dus mail me anders maar over de afhandeling.quote:
Tnx, nogmaals veel plezier ermeequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef da_rippah het volgende:
Heb zojuist 4 platen van TS gekocht, allemaal in goede staat! Succes verder
Heilig spul mijn zoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef spacecrap het volgende:
ik heb deze van TS gekocht:
Solid Globe North Pole / South Pole (Nickelson & Maurice Night Remixes)
Solid Globe Sahara / Kalahari
Paul Van Dyk For An Angel
OceanLab Satellite
Portishead Roads (Sultan & Tone Depth Rmx)
Nickelson Yin (Solid Globe Remix)
Ernesto vs. Bastian Who's The Starter / A Few Seconds After
Fictivision vs. Phynn Escape
Radiohead / Madonna Street Spirit / Die Another Day
Conjure One Tears From The Moon / Sleep
Whirlpool (6) Under The Sun
Yahel & Eyal Barkan Voyage (Magikal Remake)
Ja... die ruil ik graag tegen die portishead hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef spacecrap het volgende:
dank u.. dank u![]()
was jij niet degene die sensation 2003 voor mijn neus wegkaapte??![]()
Tuurlijk snap ik dat niet.... elke plaat heeft andere waarde voor mensen. Jij wilde die sensationplaat nogal graag begreep ik dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef spacecrap het volgende:
daar denk ik even over na..... NOT!![]()
(nee sorry roads is even wat te lekker, maar dat snap je zelf ook wel)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef spacecrap het volgende:
afhandeling perfect, had alleen wel de trein gemist(had ze opgehaald vanaf beverwijk cs.
)
even de OP aangepast.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef AversusZ het volgende:
Naast [TK] 2x Gemini PT-2100, 2x Ortofon Concorde Pro, koptelefoon bied ik hier nu ook mijn complete vinyl collectie aan die ik gedurende 2 jaar bij elkaar verzameld heb.
Wat bied ik aan?
De collectie bestaat vooral uit Trance maar er zitten ook een aantal andere muziekstijlen tussen. Daarnaast zitten er een aantal klassieker / gewilde platen tussen. Totaal zijn het 116 verschillende items maar er zitten ook een aantal items tussen die uit 2 of zelfs 4 platen bestaan. (Bijvoorbeeld Tiesto Nyana Sampler).
Het liefst heb ik een afname van mininaal 5 platen. Ik heb geen trek om voor elke plaat naar het postkantoor te moeten gaan. Mocht het echter een goed bod zijn dan sta ik er wel voor open.
Ergens afspreken heeft de vookeur boven opsturen. Ik woon zelf in Beverwijk en best bereid om met de trein naar bijvoorbeeld amsterdam, den haag of utrecht af te reizen voor verkopen.
Complete lijst:
De gehele lijst met bijbehorende informatie is hier te vinden. Elke plaat bevat ook een koppeling naar discogs voor meer informatie indien nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |