quote:
So sue meburn my consulate!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:16 schreef Jordy-B het volgende:
Racisme! Discriminatie!
Teken er een cartoon over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:16 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn blank. Rot op.
Waar ga je heentreinen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Ik jou ook, dawg. Het leven als werkzoekende is ook niet best. Had ik nou toch maar nog even doorgezet.
Oppassen, anders maak ik een tekening van Thijs Bosma...quote:
Hoe wat waar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:19 schreef skiczukie het volgende:
Ben je vrijdags nog steeds vrij? Trouwens, wil je wat voor me doen nietz? Kan je even bij Media mijn naam opschrijven voor Videobewerking? 9:00! Vrijdag!![]()
Bj Ron enzo.quote:
Wat zei ik nou over blanken en hun welkomheid in dit topic, Bill.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zag vandaag in m'n economieboek een plaatje van aspergestekers en toen moest ik aan 'm denken.
Nee, ik moet het even weten, anders zit ik om kwart over 8 voor niks in de trein vrijdag. Ik sms Irene wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
Alleen als ik het niet vergeet hoor..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
"[afbeelding] [afbeelding]"
"Skiczukie in actie"
ik zag vandaag een neger lopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zag vandaag in m'n economieboek een plaatje van aspergestekers en toen moest ik aan 'm denken.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over blanken en hun welkomheid in dit topic, Bill.
Oh, vertrouw je geen luie neger met je belangrijke boodschap. Moet ons blanke Irene het maar weer oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef skiczukie het volgende:
Nee, ik moet het even weten, anders zit ik om kwart over 8 voor niks in de trein vrijdag. Ik sms Irene wel.![]()
Dank.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ben je ook negerhomo ?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, vertrouw je geen luie neger met je belangrijke boodschap. Moet ons blanke Irene het maar weer oplossen.
Racist.
in, negerinquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, natuurlijk. Elk tof persoon is een neger.![]()
DIe negerfoto in dit topicquote:
quote:
heb je elke nacht het gevoel dat je verkracht word door een negerquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb je elke nacht het gevoel dat je verkracht word door een neger!
Cadeautje voor je vriendin dus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je elke nacht het gevoel dat je verkracht word door een neger!
Wat ik me laatst trouwens bedacht; ik kom straks in het tweede jaar met nog véel meer meisjes in de klas.quote:
Nu nog een mojo!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef skiczukie het volgende:
Wat ik me laatst trouwens bedacht; ik kom straks in het tweede jaar met nog véel meer meisjes in de klas.Heb je ooit nog naar dat 1e jaar gekeken.
![]()
quote:
Ga een wig tussen je moeder drijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
negers en polen begrijpen elkaar niet
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben al bezig sinds 2003. Je kan niet altijd topprestaties leveren, eikel.
Goor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga een wig tussen je moeder drijven.
en ik begrijp negers en polen ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga een wig tussen je moeder drijven.
Wat, je hebt toch van 9 tot 12.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef nietzman het volgende:
Doag, dat zijn geen tijden voor blanken.
Ben je er 's middags nog wel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |