abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34845034
WTF, die kneuzen vragen gewoon 3 euro per digitale foto die je met de mail kan ontvangen.

Welke idioot gaat daar nu serieus voor betalen?
quote:
Deze foto bestellen?
Voor 3 euro is het mogelijk bovenstaande foto te bestellen. U krijgt het fotobestand per e-mail zodat u zelf zoveel afdrukken kunt maken als u wilt of op uw computer kan bewaren (alleen voor privé gebruik). Na betaling wordt de originele foto per e-mail naar uw e-mail adres gestuurd. De betaling geschiedt via uw bank/girorekening. U kunt eerst de foto in uw winkelwagen toevoegen en evt. meer foto's bestellen. Daarna kunt u in één keer betalen.
Voorbeeld, deze foto in het groot kost 3 euro:

Wees eens reëel

pi_34845209
Mooi voor boven je bed toch !
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:37:19 #3
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_34845494
De fotografen staan dag en nacht, in weer en wind paraat om foto's te maken, is het dan soms erg dat ze een paar eurootjes verdienen?

Die 3 euro vindt ik zelfs weinig als onkostenvergoeding, wat te denken van de duizenden euro's apparatuur die ze hebben, die moeten toch ergens van betaald worden?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_34845612
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De fotografen staan dag en nacht, in weer en wind paraat om foto's te maken, is het dan soms erg dat ze een paar eurootjes verdienen?

Die 3 euro vindt ik zelfs weinig als onkostenvergoeding, wat te denken van de duizenden euro's apparatuur die ze hebben, die moeten toch ergens van betaald worden?
Zo ha'k eigenlijk nog niet bekeken
pi_34845643
Maar toch... een digitale foto voor 3 euro is belachelijk.
Andersom misschien wel een redelijke onkostenvergoeding.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:10:20 #6
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_34846867
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef Youssef het volgende:
Maar toch... een digitale foto voor 3 euro is belachelijk.
Wat is 3 euro nou?

Ik heb diverse foto's gemaakt waar ik gewoon 50 euro per stuk voor vangde, en ik ben geeneens een beroepsfotograaf.
pi_34847010
Ik vraag mij af waarom je zo'n foto in het groot zou willen hebben Die foto doet mij denken aan de niet zo prettige dingen in het leven...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:25:04 #8
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_34847512
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef The_Terminator het volgende:
Ik vraag mij af waarom je zo'n foto in het groot zou willen hebben Die foto doet mij denken aan de niet zo prettige dingen in het leven...
Ik kan een voorbeeld van een man die samen met zijn vrouw een ernstig verkeersongeluk heeft gehad, waarbij zijn vrouw helaas om het leven is gekomen. De man was zelf op onderzoek gegaan of er foto's waren gemaakt. Dit was het geval, en het heeft hem enige troost gegeven, mede doordat hij een stuk van zijn leven heeft gemist (bewusteloos), en daardoor weer een puzzelstukje uit zijn leven op z'n plaats heeft kunnen zetten.
pi_34847673
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Ik kan een voorbeeld van een man die samen met zijn vrouw een ernstig verkeersongeluk heeft gehad, waarbij zijn vrouw helaas om het leven is gekomen. De man was zelf op onderzoek gegaan of er foto's waren gemaakt. Dit was het geval, en het heeft hem enige troost gegeven, mede doordat hij een stuk van zijn leven heeft gemist (bewusteloos), en daardoor weer een puzzelstukje uit zijn leven op z'n plaats heeft kunnen zetten.
Ok, dan kan het inderdaad van grote waarde zijn. Maar ik bedoelde eigenlijk mensen die het zelf niet meegemaakt hebben
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:29:54 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34847717
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef The_Terminator het volgende:
Aambeien?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_34847955
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Aambeien?
Euh, nee Andere niet zo prettige dingen, zoals je op die foto's ziet
pi_34848893
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef Youssef het volgende:
WTF, die kneuzen vragen gewoon 3 euro per digitale foto die je met de mail kan ontvangen.

Welke idioot gaat daar nu serieus voor betalen?
[..]

Voorbeeld, deze foto in het groot kost 3 euro:

Wees eens reëel

Misschien denk ik te makkelijk, maar is die grootte te klein om een goede foto
van normaal (standaard) formaat te printen dan? Je kunt het anders ook zelf
even een stukje vergroten, als wordt het daar wel wat waziger van..

Nee.
pi_34849136
Daar heb je dan dus niks aan

Maarja idd beetje onlogisch als je dat soort foto's uitvergroot wilt printen
pi_34849485
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef truStie het volgende:
Daar heb je dan dus niks aan

Maarja idd beetje onlogisch als je dat soort foto's uitvergroot wilt printen
Ja, dat dacht ik dus ook al aan. Lijkt me niet dat je zoiets als poster aan de muur wil..
Daarom leek het orginele plaatje me ook groot genoeg voor een foto van 10x15cm.
Nee.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:17:03 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34856296
Topic opgeruimd, en rare ziekte uit de TT gehaald. En nu normaal graag
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')