abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34844576
Een paar weken terug heb ik een opzegbrief verstuurd naar T-Mobile voor mijn abonnement.

Hier zit een opzegtermijn op van drie maanden, en de bedoeling was dit te doen per 16 april. Echter kreeg ik nu een bevestging van een opzegging per 16 mei.

Probleem is dat ik zelf niet zeker weet op welke datum ik de brief heb verstuurd, volgens mij precies op tijd, maar voordat ik opbel naar T-Mobile wil ik dit graag zeker weten.

Is het mogelijk om dit nog na te gaan, of heb ik gewoon pech en moet ik een maand langer wachten, ondanks dat ik misschien op 15 of 16 januari de brief verstuurd heb?

En is het redelijk van T-mobile om, mocht ik op het randje zitten, uit te gaan van de ontvangstdatum, of heb ik recht op ontbinding per 16 april als de brief precies op 16 januari is verstuurd?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:16:52 #2
64792 Mryc
play me one more song
pi_34844683
Daarom verstuur ik zulke brieven altijd aangetekend...
pi_34845439
Als je de brief op de 16 de hebt verstuurd dan was die pas de 17 bij t-mobile en was je dus een dag te laat voor 16 april.........
da`s toch voor niemand leuk!?
http://awoltering.blogspot.com
pi_34846501
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef spinnetje het volgende:
Als je de brief op de 16 de hebt verstuurd dan was die pas de 17 bij t-mobile en was je dus een dag te laat voor 16 april.........
Dat weet ik dus niet zeker.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:58:06 #5
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34850684
Lijkt me logisch dat je daar zonder bij t-mobile te informeren nooit meer achterkomt of je had hem aangetekend moeten opsturen. En t-mobile ervoor bellen heeft ook geen zin want die zullen echt niet zeggen dat ze de brief op tijd hebben ontvangen..

Dus ik denk dat je pech hebt en nog een maandje xtra moet wachten...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34850898
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:58 schreef denka het volgende:
Lijkt me logisch dat je daar zonder bij t-mobile te informeren nooit meer achterkomt of je had hem aangetekend moeten opsturen.
Het is in ieder geval aangekomen en verwerkt, dus dat hoeft niet. Het was op zich wel verstandig geweest, maar goed, dat kost ook weer 5,75 en zo kan het ook. Ik had beter even op de datum kunnen letten en het opschrijven.
quote:
En t-mobile ervoor bellen heeft ook geen zin want die zullen echt niet zeggen dat ze de brief op tijd hebben ontvangen..
Daarom wil ik eerst weten hoe het zit voor ik bel.
quote:
Dus ik denk dat je pech hebt en nog een maandje xtra moet wachten...
Dat is geen ramp, ik onderzoek alleen even de mogelijkheden, het duurt nog even dus het heeft geen haast.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:10:42 #7
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_34850991
Kun je het Word-documentje niet meer terugvinden? En kun je je niet meer herinneren of je de brief meteen geprint en gepost hebt, of dat je hem een weekje hebt laten liggen?

Of T-Mobile die redenering accepteert, is trouwens een tweede.
pi_34851166
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:10 schreef broer het volgende:
Kun je het Word-documentje niet meer terugvinden? En kun je je niet meer herinneren of je de brief meteen geprint en gepost hebt, of dat je hem een weekje hebt laten liggen?
Ik heb het even snel met de hand geschreven, in een envelop gedaan, te lang getreuzeld en rond halverwege de maand in de bus geflikkerd.
quote:
Of T-Mobile die redenering accepteert, is trouwens een tweede.
Liever niet natuurlijk, ik wil m'n verplichtingen weten en die hangen gelukkig niet af van T-Mobile.
  woensdag 8 februari 2006 @ 01:27:04 #9
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34851336
Succes Dan!!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34851563
Thanks! Mocht iemand nog een waardevolle tip hebben, houd ik me aanbevolen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:25:43 #11
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34860119
je hangt gewoon voor een extra maand. het kost je nu in ieder geval meer dan die 5,75

goede les voor de volgende keer zullen we maar zeggen
pi_34868261
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:25 schreef Rutger1983 het volgende:
je hangt gewoon voor een extra maand. het kost je nu in ieder geval meer dan die 5,75

goede les voor de volgende keer zullen we maar zeggen
Nu neem ik gewoon een maand later een ander abonnement, de prijzen zijn niet zoveel veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')