het is verboden om prive gegevens van 3den te verstrekken..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef UZN het volgende:
Gast stuurt me een mail dat hij wat spul die ik op marktplaats heb wil kopen.
We spreken een prijs af en ik stel voor dat hij het morgenavond op kan komen halen. Da's half 10 's avonds. Daarna stuurt hij mij een mail dat een dag later beter uitkomt. De volgende dag om 8:00 's ochtens mail ik terug dat dat ook goed is.
Stuurt hij mij een mail dat de koop niet doorgaat maar dat dat mijn schuld is omdat ik laat reageerde? WTF!!!! Zoiets heet slapen hoor!
Zeer slap excuus waar ik mij verschrikkelijk kwaad om kan maken. Vooral omdat mij dit keer op keer weer gebeurd.
Het gaat om dit persoon: ...
Jammer dat ik de technische kennis niet heb want een 'hall of shame' website waarop iedere marktplaats loser te kijk staat alszijnde "Hier wil je geen zaken mee doen" zou een gat in de markt zijn!
Iedereen die ooit vervelende ervaringen heeft gehad op marktplaats deze persoon een mailtje sturen![]()
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
Ik zal 'em overigens ook even op dit topic wijzen.
hij is al weggehaalt lieffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef dutchmage het volgende:
[..]
het is verboden om prive gegevens van 3den te verstrekken..![]()
Moet je hem vooral quoten budje
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef UZN het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan![]()
Ik heb zijn IP nummer. Enig idee hoe ik hem hiermee kan achterhalen?
Heb je zijn nummer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef T3rr0r het volgende:
lol!
Die gast is volgens mij een ex-collega van me
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Volgende heeft een ban aan zijn off haar aarsch
Precies. Als iedereen het risico loopt om op fok te kijk gezet te worden leren ze het wellicht afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Lippie85 het volgende:
Huilie. Wees blij dat je niet bent opgelicht ofzo...
En wat jij beschrijft gebeurt zooooo vaak.
Blufquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Volgende heeft een ban aan zijn off haar aarsch
Je bent blind? Leesdoof? euhm retarded?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef UZN het volgende:
[..]
Precies. Als iedereen het risico loopt om op fok te kijk gezet te worden leren ze het wellicht af
mailbox vol gooien. met prutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
Spammen!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef alsem het volgende:
ik had hem nog oner ctrl+v staannog net eff op msn toegevoegd, en z'n mail volgespamt
nee grapje
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Je bent blind? Leesdoof? euhm retarded?
uuhm.. uuhm doe maar ?quote:
Mailadres mag toch wel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef dutchmage het volgende:
[..]
het is verboden om prive gegevens van 3den te verstrekken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |