quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
FrauBitch....wil je Janou ff vragen om een nummer van die foto die ze graag wil zienIk weet niet welke ze bedoelt
Shitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef Frotje het volgende:
Modderfiguur.. jij zou dat ook best willen met mij
Cool hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
aaah doe die ava's veranderen
nu weet ik niet wie wanneer reageert
Doe niet zo flaauwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef Frotje het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Nee hoor...we zijn daarquote:
Je moet wel bij blijven he??quote:
Hehe, nu je icoon nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Frotje het volgende:
modderfiguur, mijn ex leest alles. En hij checkt alleen Kleintje. dus ik kan met deze veilig verder
Installeerd Booster-Pack in Esto's hoofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Esto het volgende:
Whehe , doe m'n bestMaar 't gaat zo snel!!!!!!
Wel goed thnx... Ik ben weer met 3 dingen tegelijk bezig... Forummen (op meerdere fora) / Fotosoepen en Neat Imagen / TVkijken/luisteren en MSN-en.quote:
Jij bent niet dom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wel goed thnx... Ik ben weer met 3 dingen tegelijk bezig... Forummen (op meerdere fora) / Fotosoepen en Neat Imagen / TVkijken/luisteren en MSN-en.
dat zijn dus 4 dingen.. 5 als je dom-doen meetelt![]()
En door het vorige topic te lezen heeft ie vast niet door dat jij het bentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Frotje het volgende:
modderfiguur, mijn ex leest alles. En hij checkt alleen Kleintje. dus ik kan met deze veilig verder
Ik heb alleen nog maar de Hackerd Up for BBQ cd van hun... Maar het beukt lekker weg ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef RubberDuckey het volgende:
Woei MHaster-II, Mortician is cool
Dank je voor de tip
En ik maar denken dat ik de enige ben die zo denktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Frotje het volgende:
ff... een serieuze noot van mij.
Neem mij in dit topic serieus.
Elders op het forum niet.
En... kunnen we wat minder onzinnig lullen hier? Anders kunnen we net zo goed naar de SC van onzin gaan.
Alleen onzinnig gelul kan beter op IRC
peaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En door het vorige topic te lezen heeft ie vast niet door dat jij het bent![]()
Ik was er vanmiddag nog hoorquote:
Ik was er vanmiddag nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag nog hoormaar hoi
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Frotje het volgende:
Pea, op de IRC kan je uitleg krijgen.
Dat zal niet veel gaan helpen ben ik bangquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Installeerd Booster-Pack in Esto's hoofd.![]()
Met welke lens heb je dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef Frotje het volgende:
Goed, even over foto's.
Vandaag weer foto's gemaakt... was weer eens bij mijn paard.
Nu heb ik alleen een probleem. Ik vertelde toch al over dat FEE. Een foutmelding.
Als ik die foutmelding krijg, dan zet ik de flitser uit, en dan kan ik wel scherpstellen + fotograferen.
Wat kan dit in godsnaam zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |