Nope, ook nog niet gezien in Rotterdam. En de moskee langs het spoor stond ook nog gewoon overeindquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft er iemand al rellende mohammedanen voor de deur?
ja, maar rellende mohamedanen zullen ook geen moskee omver stenen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nope, ook nog niet gezien in Rotterdam. En de moskee langs het spoor stond ook nog gewoon overeind
Wraakactiesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar rellende mohamedanen zullen ook geen moskee omver stenen natuurlijk
neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft er iemand al rellende mohammedanen voor de deur?
zit ie er nog steeds?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel een postbode met een gebroken schoenveter
Ik weet eerlijk gezegd al niet eens waar het over gaat, maar dat doet er niet toe.quote:
toen was ik alweer gewoon aan het werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd al niet eens waar het over gaat, maar dat doet er niet toe.
Ik zat vanochtend trouwens al om kwart over 9 bij de kapper
moet je nog gevoederd worden ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
eindeljk klaar met eten!
mams was wat verlaat
nee, ze moest het eten nog makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet je nog gevoederd worden ja?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |