Das een flinke bos hout voor de deurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef yvette1982 het volgende:
Op mijn weegschaal is het latig te meten want die laat alleen hele kilo's zien. Maar volgen mij een ons ofzo.
Een ons is honderd gram, dat is echt geen hand vol (dat weegt wel wat meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:40 schreef N-web het volgende:
[..]
Das een flinke bos hout voor de deur![]()
ik verwacht toch ook wel zo nu en dan een pond te lezen van een dikke koe. Of gewoon een mokkel met enorme jetsers.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:44 schreef livEliveD het volgende:
Op de weegschaal in de keuken waarmee we bloem en zo wegen is het ruim 140 gram bij mij. Per tiet dan heh.
Ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef yvette1982 het volgende:
ik verwacht toch ook wel zo nu en dan een pond te lezen van een dikke koe. Of gewoon een mokkel met enorme jetsers.
*even snel een kloon-account aanmakenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef NJ het volgende:
Ik voorspel de lemming "Hoe zwaar is jouw lul?"
In rust, of in opperste staat van paraatheid?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef NJ het volgende:
Waarom komt de mop van de boer die kan wegen dmv zijn mond, in mij op?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef NJ het volgende:
Heb een beker met dop op de keukenweegschaal gelegd, daarop kan je prima te tiet leggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:48 schreef zwartedoos het volgende:
een onsdie hebben dan zeker alleen een tepeltje
![]()
ben blij dat ik ze niet ergens op kan leggen, daar zijn ze te stevig voor![]()
Hoe wil je hem wegen als hij in opperste staat isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
In rust, of in opperste staat van paraatheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |