425quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef J.P. het volgende:
[..]
Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euro![]()
Het is wel veel geld maar ik wil geen wedstrijd missen van Brondby tot de finale.
Das zuid-2 boven 127/128 toch? Schijnen ook wat mensen te staan die sfeer proberen te maken daar, dus als je wilt kun je je er misschien bij aan sluitenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
425Daar heb ik mijn seizoenkaart, is wel lache in dat vak
![]()
410 is toch een wachtrij van 5 seizoenen hoorde ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je echt wilt, dan moet je even z.s.m. supporterszaken bellen en naar Dennis vragen. Die kan je er meer over vertellen. Hoe eerder je bent, hoe meer kans je hebt voor komend seizoen natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Op televisie
Je weet helemaal niks man.
Jup is zuid 2, klopt er word ook wel gezongen soms ja. Neef van een maat zit daar ook en die staat daar altijd met 6 man te springen enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das zuid-2 boven 127/128 toch? Schijnen ook wat mensen te staan die sfeer proberen te maken daar, dus als je wilt kun je je er misschien bij aan sluiten
Vertel het ze een keer persoonlijk, als het je niet aanstaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op man. op tv zie je ze helemaal niet. in het stadion hoor je ze niet. heb het vaak genoeg van dichtbij gezien.
416 is toch het uitvakquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef J.P. het volgende:
[..]
Ehm ik bedoelde hier dus 416, vandaar de![]()
Het is nog vroeg![]()
Onzin. Er waren tijdens de winterstop nog 150 (halve) seizoenskaarten beschikbaar. Gewoon bellen als je wilt en naar Dennis vragen dus. Die kan het je het beste vertellen. Je komt dan wel op 409, maar dat loopt gewoon door naar 410, en 409 is zelfs nog veel levendiger dan 410.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 is toch een wachtrij van 5 seizoenen hoorde ik?
en wat zouden we daarmee opschieten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Vertel het ze een keer persoonlijk, als het je niet aanstaat.
wil ik je toch uitnodigen naar zuid te komen en daar je mening te verkondigen. Wat is de F-Side volgens jou precies?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op man. op tv zie je ze helemaal niet. in het stadion hoor je ze niet. heb het vaak genoeg van dichtbij gezien.
Het heeft geen zin om met iemand te discussieren die toch niet weet waar ie het over heeft. Maar goed, je zult het vanachter de tv vast allemaal wel beter weten joh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Bij bepaalde wedstrijden is de helft van het uitvak in de verkoop. Staat sinds kort een schot tussen.quote:
Leuk hoor met een net voor je kopquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:11 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Bij bepaalde wedstrijden is de helft van het uitvak in de verkoop. Staat sinds kort een schot tussen.
Het is pas dom om uitspraken te doen over iets waar je echt geen bal vanaf weet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en wat zouden we daarmee opschieten?
beetje domme kortzichtige reacties van bepaalde mensen hier.
ik heb het vaak genoeg vanuit het stadion gezien. maar goed jij bezoekt alle wedstrijden dus jij zal het wel beter wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om met iemand te discussieren die toch niet weet waar ie het over heeft. Maar goed, je zult het vanachter de tv vast allemaal wel beter weten joh.
Bedankt voor je tip! Ik zal eens een belletje plegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin. Er waren tijdens de winterstop nog 150 (halve) seizoenskaarten beschikbaar. Gewoon bellen als je wilt en naar Dennis vragen dus. Die kan het je het beste vertellen. Je komt dan wel op 409, maar dat loopt gewoon door naar 410, en 409 is zelfs nog veel levendiger dan 410.
Dat net blijft hangenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Leuk hoor met een net voor je kop, of halen ze dat ook weg
![]()
wat het is? voornamelijk een groot aantal supporters die er al jaren zitten. of heb ik het mis?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
wil ik je toch uitnodigen naar zuid te komen en daar je mening te verkondigen. Wat is de F-Side volgens jou precies?
Jij denkt zeker nog steeds dat de F-side er alleen is om de hele wedstrijd liedjes te zingen ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het vaak genoeg vanuit het stadion gezien. maar goed jij bezoekt alle wedstrijden dus jij zal het wel beter weten![]()
quote:Mido kan finale vergeten
08 februari 2006, 12:09
Door: Paul Audenaerd
Ahmed ‘Mido’ Hossam mist de finale van de Afrika Cup. De aanvaller is, naar aanleiding van zijn gedrag gisteren, per direct uit de selectie van Egypte verwijderd. Daarnaast is hij door de Egyptische bond voor de komende zes maanden geschorst.
Mido werd in de halve finale tegen Senegal (2-1 winst voor Egypte) tien minuten voor tijd gewisseld door bondscoach Hassan Shehata. De 22-jarige spits liet daarop in woord en gebaar blijken dat hij die ingreep niet kon waarderen. Eenmaal uit het veld bestookte hij zijn trainer en ging deze bijna te lijf. Medespelers moesten hem tegenhouden.
De Egyptische bond hield gisterennacht al een speciale bijeenkomst, waarin besloten werd dat de Tottenham-spits alle grenzen heeft overschreden. Nu is hij dan ook met onmiddellijke ingang uit de selectie van Egypte gegooid. Ook mag de oud-Ajacied het komende halfjaar geen interlands spelen voor zijn vaderland.
het kan me aan mijn reet roesten wat ze buiten het stadion doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker nog steeds dat de F-side er alleen is om de hele wedstrijd liedjes te zingen ofzo
nogmaals jimm, wat houdt de f-side volgens jou in? Nee laat ik het anders zeggen. Ik wil je graag naar het ajaxnetwerk verwijzen, daar kun je weet ik niet hoeveel pagina's doorlezen wat het verschil tussen 410 en F-side is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb het vaak genoeg vanuit het stadion gezien. maar goed jij bezoekt alle wedstrijden dus jij zal het wel beter weten![]()
Oke. Laat me even weten wat ze zeggen, ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat en er zijn altijd veel vragen over. Als je je nu nog niet in kunt schrijven moet je ff vragen of er een lijst oid is voor komend seizoen en of ze je er op kunnen zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef J.P. het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip! Ik zal eens een belletje plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |