Mee eens, ik mis het sfeertje geregeld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het over het algemeen in een cafe gezelliger dan in de arena.
ja ok, ik ben wel eens in het supporters home geweest en de muziek en in mindere mate de mensen gehoord en gezien en er achter gekomen dat ik beter ergens anders kan gaan kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax meer dan die 2 uurtjes in het stadion, er gaat vaak genoeg de hele dag en een hoop geld in zitten. En ja waarom is het beter, de mensen, de sfeer, muziek, weet ik het. Ik kan het niet uitleggen.
Bedoelde je seizoenskaartquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef J.P. het volgende:
[..]
Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euro![]()
Het is wel veel geld maar ik wil geen wedstrijd missen van Brondby tot de finale.
Wij gaan hier niet uit komen. Fijne wedstrijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ok, ik ben wel eens in het supporters home geweest en de muziek en in mindere mate de mensen gehoord en gezien en er achter gekomen dat ik beter ergens anders kan gaan kijken
Combinatie van veel dingen denk ik. De zakelijke kille sfeer, het betonnen stadion, een deel van de supporters die er komen, en een klein stadion is nu eenmaal makkelijker sfeer maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mee eens, ik mis het sfeertje geregeld.
Doordat ik bij een Betaald Voetbal Organisatie heb gewerkt (nee niet de kakkerlakken) heb ik bijna alle stadions van binnen gezien tijdens de wedstrijden. Ik merk dat er zoveel clubs zijn waar een leuke sfeer hangt in het stadion (Heerenveen, Groningen, AZ ondanks het bouwval, de Graafschap, de Kuip). Ik vind het jammer dat ik dat zelden meemaak in de ArenA.
Waar ligt dat toch aan???
De resultaten, de 'dagjes mensen', de succes supporters (die gelukkig volgend jaar in het kaasdorp zitten), en het stadion, om maar eens vier redenen te noemen, er zijn er vast nog meer te verzinnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doordat ik bij een Betaald Voetbal Organisatie heb gewerkt (nee niet de kakkerlakken) heb ik bijna alle stadions van binnen gezien tijdens de wedstrijden. Ik merk dat er zoveel clubs zijn waar een leuke sfeer hangt in het stadion (Heerenveen, Groningen, AZ ondanks het bouwval, de Graafschap, de Kuip). Ik vind het jammer dat ik dat zelden meemaak in de ArenA.
Dat ga ik ook zeker proberen ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bedoelde je seizoenskaartWeet niet of je beetje fanatiek bent en er van houdt, maar er zijn misschien nog wel plaatsen voor 409/410 volgend seizoen.
Eens, de sfeer is zeker toegenomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar ik vind het de laatste jaren al veeeeel beter geworden in de Arena en vertrouw erop dat dit in de toekomst alleen maar beter zal worden. Zeker als het ook steeds meer een echt Ajax stadion wordt, groei van 410, etc. Je merkt duidelijk dat het publiek wat losser wordt.
Ga ergens anders je posts scoren manquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leuke sites vind je toch op het internet
Ik ook (5?). Uit nog maar vijf wedstrijden dit seizoen en thuis alles, vanavond helaas verhinderd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic er nou regelmatig Ajax wedstrijden bezoeken, dus... Wie gaan er vanavond allemaal heen?
Ik uiteraard (1)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ga ergens anders je posts scoren man![]()
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens, de sfeer is zeker toegenomen.
Wat ik jammer vind is het 'doodbloeden' van de F-side qua sfeer. Het zou mooi en stimulerend zijn als er ook op Zuid constant rumoer zou zijn.
Je hoort en ziet ze eigenlijk voornamelijk tijdens toppers en Europese wedstrijden en bij een foute beslissing van de arbitrage....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]Ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld, kom vanavond naar het stadion en laat je horen....
Arena is erg ruim opgezet. Je hebt een zee van ruimte (tenminste, ik wel) op je zitplaats. Dat geeft een heel andere sfeer dan tegen elkaar aan gedrukt staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik denk niet dat dat veel verschil uit zal maken.
Ga jij het ze maar even stoer vertellen danquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensen![]()
dat is ook zeker weer waar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over....
Als je echt wilt, dan moet je even z.s.m. supporterszaken bellen en naar Dennis vragen. Die kan je er meer over vertellen. Hoe eerder je bent, hoe meer kans je hebt voor komend seizoen natuurlijk.quote:
weet je waar je over praat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Checkquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
*1 [afbeelding]
*2 [afbeelding]
*3[afbeelding]
*4[afbeelding]
* happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |