abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34858777
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind het over het algemeen in een cafe gezelliger dan in de arena.
Mee eens, ik mis het sfeertje geregeld.
Doordat ik bij een Betaald Voetbal Organisatie heb gewerkt (nee niet de kakkerlakken) heb ik bijna alle stadions van binnen gezien tijdens de wedstrijden. Ik merk dat er zoveel clubs zijn waar een leuke sfeer hangt in het stadion (Heerenveen, Groningen, AZ ondanks het bouwval, de Graafschap, de Kuip). Ik vind het jammer dat ik dat zelden meemaak in de ArenA.
Waar ligt dat toch aan???
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34858782
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Peter_Beense het volgende:

[..]

Voor mij is Ajax meer dan die 2 uurtjes in het stadion, er gaat vaak genoeg de hele dag en een hoop geld in zitten. En ja waarom is het beter, de mensen, de sfeer, muziek, weet ik het. Ik kan het niet uitleggen .
ja ok, ik ben wel eens in het supporters home geweest en de muziek en in mindere mate de mensen gehoord en gezien en er achter gekomen dat ik beter ergens anders kan gaan kijken
pi_34858784
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef J.P. het volgende:

[..]

Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euro

Het is wel veel geld maar ik wil geen wedstrijd missen van Brondby tot de finale .
Bedoelde je seizoenskaart Weet niet of je beetje fanatiek bent en er van houdt, maar er zijn misschien nog wel plaatsen voor 409/410 volgend seizoen.
pi_34858866
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja ok, ik ben wel eens in het supporters home geweest en de muziek en in mindere mate de mensen gehoord en gezien en er achter gekomen dat ik beter ergens anders kan gaan kijken
Wij gaan hier niet uit komen. Fijne wedstrijd .
"Ja, maar ik heb zware botten".
pi_34858868
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Doordat ik bij een Betaald Voetbal Organisatie heb gewerkt (nee niet de kakkerlakken) heb ik bijna alle stadions van binnen gezien tijdens de wedstrijden. Ik merk dat er zoveel clubs zijn waar een leuke sfeer hangt in het stadion (Heerenveen, Groningen, AZ ondanks het bouwval, de Graafschap, de Kuip). Ik vind het jammer dat ik dat zelden meemaak in de ArenA.
Combinatie van veel dingen denk ik. De zakelijke kille sfeer, het betonnen stadion, een deel van de supporters die er komen, en een klein stadion is nu eenmaal makkelijker sfeer maken.

Maar ik vind het de laatste jaren al veeeeel beter geworden in de Arena en vertrouw erop dat dit in de toekomst alleen maar beter zal worden. Zeker als het ook steeds meer een echt Ajax stadion wordt, groei van 410, etc. Je merkt duidelijk dat het publiek wat losser wordt.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:51:39 #256
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34858912
quote:

[..]

De resultaten, de 'dagjes mensen', de succes supporters (die gelukkig volgend jaar in het kaasdorp zitten), en het stadion, om maar eens vier redenen te noemen, er zijn er vast nog meer te verzinnen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:53:57 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34859000
Ik vind het altijd nog wel meevallen in de ArenA hoor. het is nou eenmaal een megabak en dan moeten er relatief veel mensen meedoen om het te merken .

Maar het kan uiteraard wel beter, maar zo'n ramp vind ik het nou ook weer niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34859042
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bedoelde je seizoenskaart Weet niet of je beetje fanatiek bent en er van houdt, maar er zijn misschien nog wel plaatsen voor 409/410 volgend seizoen.
Dat ga ik ook zeker proberen ja!
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:55:01 #259
53851 BoNi
pi_34859045
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar ik vind het de laatste jaren al veeeeel beter geworden in de Arena en vertrouw erop dat dit in de toekomst alleen maar beter zal worden. Zeker als het ook steeds meer een echt Ajax stadion wordt, groei van 410, etc. Je merkt duidelijk dat het publiek wat losser wordt.
Eens, de sfeer is zeker toegenomen.
Wat ik jammer vind is het 'doodbloeden' van de F-side qua sfeer. Het zou mooi en stimulerend zijn als er ook op Zuid constant rumoer zou zijn.
Je hoort en ziet ze eigenlijk voornamelijk tijdens toppers en Europese wedstrijden en bij een foute beslissing van de arbitrage....
Schitterend!
pi_34859049
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Leuke sites vind je toch op het internet
Ga ergens anders je posts scoren man

Signature
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:55:11 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34859051
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:

[..]

Want?

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic er nou regelmatig Ajax wedstrijden bezoeken, dus... Wie gaan er vanavond allemaal heen?

Ik uiteraard (1)
Ik ook (5?). Uit nog maar vijf wedstrijden dit seizoen en thuis alles, vanavond helaas verhinderd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34859056
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Ga ergens anders je posts scoren man
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34859077
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Eens, de sfeer is zeker toegenomen.
Wat ik jammer vind is het 'doodbloeden' van de F-side qua sfeer. Het zou mooi en stimulerend zijn als er ook op Zuid constant rumoer zou zijn.
Je hoort en ziet ze eigenlijk voornamelijk tijdens toppers en Europese wedstrijden en bij een foute beslissing van de arbitrage....
ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensen
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:57:47 #264
53851 BoNi
pi_34859144
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja klopt, de f-side is allang niet meer wat het geweest is. stelletje dooie mensen
Ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld, kom vanavond naar het stadion en laat je horen....
Schitterend!
pi_34859196
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld, kom vanavond naar het stadion en laat je horen....
ik denk niet dat dat veel verschil uit zal maken.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:59:41 #266
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34859210
quote:

[..]

Arena is erg ruim opgezet. Je hebt een zee van ruimte (tenminste, ik wel) op je zitplaats. Dat geeft een heel andere sfeer dan tegen elkaar aan gedrukt staan.

Wat volgens mij ook nog steeds mee speelt is de winst van de CL in '95. Ajax heeft de aanvraagkaarten voor seizoenskaarten in het nieuwe stadion zo'n beetje de week voor de CL finale tegen Milan de deur uit gedaan. Dit heeft volgens mij erg veel publiek opgeleverd dat voetbal alleen via de TV keek. En dat zijn nou niet echt de sfeermakers. Vervolgens blijven ze wel hun seizoenskaart verlengen (doorlopende machtiging), maar komen alleen nog bij de grote wedstrijden naar het stadion. En dan blijven ze rustig zitten, en gaan een kwartier voor tijd weg.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34859235
*1
*2
*3
*4

* happy
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34859337
heb jaren seizoenkaart 423 gehad, beker en europacup altijd 128. Nu geen seizoenskaart meer, maar ga nog regelmatig 128.

vanavond trouwens niet
Ajax!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:03:46 #269
53851 BoNi
pi_34859360
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik denk niet dat dat veel verschil uit zal maken.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over....
Schitterend!
pi_34859391
quote:

[..]

Ga jij het ze maar even stoer vertellen dan

F-side is er echt nog wel, maar die mensen zijn ook allemaal wat ouder geworden en/of zitten meer verspreid door de hele Arena en/of bezoeken meer uitwedstrijden dan thuiswedstrijden.

Het wordt alleen steeds minder, omdat de nieuwe generatie voornamelijk naar 410 gaat in plaats van naar de F-side zoals vroeger.
pi_34859397
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over....
dat is ook zeker weer waar.
pi_34859425
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef J.P. het volgende:

[..]

Dat ga ik ook zeker proberen ja!
Als je echt wilt, dan moet je even z.s.m. supporterszaken bellen en naar Dennis vragen. Die kan je er meer over vertellen. Hoe eerder je bent, hoe meer kans je hebt voor komend seizoen natuurlijk.
pi_34859436
quote:

[..]

weet je waar je over praat?
Ajax!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:05:55 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34859440
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
*1 [afbeelding]
*2 [afbeelding]
*3[afbeelding]
*4[afbeelding]

* happy
Check .

Normaal dan, vanavond dus duur eten met collega's .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34859465
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

weet je waar je over praat?
ik weet wat ik zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: