F-side vind ik ook altijd wel gezellig hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef J.P. het volgende:
Ik heb al verdomd veel zin moet ik zeggen, zit alleen wel in 126. Beetje miscommunicatie bij kaartjes halen.
quote:Woedende Mido maakt bondscoach uit voor ezel
8/2/2006 11:08
Ahmed Hossam is geen speler die je tien minuten voor tijd vervangt als je bij een gelijke stand nog wilt winnen, zo meent althans de 22-jarige vedette van Egypte zelf. Dat bondscoach Hassan Shehata dat in de halve finale van de Afrika Cup dat juist wel deed, ging er bij de ex-Ajacied niet in.
Mido was uiterst verbolgen over de voor hem zo vernederende wissel tegen Senegal en verborg zijn woede niet. De Belgische teletekst vertaalde de woordenwisseling voordat de aanvaller zijn trainer bijna te lijf ging.
Mido: 'Waarom haal je me eraf?'
Shehata: 'Ik ben hier de trainer.'
Mido: 'Je haalt me eraf, je bent een ezel.'
Shehata: 'Jij bent de ezel en nu eraf.
Ahmed Hossam was juist teruggekeerd in de basis na een liesblessure. Hij slaagde er echter niet in zijn stempel te drukken op het spel van Egypte. De wissel was dan ook niet verrassend. Amr Zaki, die hem verving, maakte vervolgens bij zijn eerste balcontact het winnende doelpunt, waardoor Egypte vrijdag in de finale Ivoorkust treft.
Ik (3), 413quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic er nou regelmatig Ajax wedstrijden bezoeken, dus... Wie gaan er vanavond allemaal heen?
Ik uiteraard (1)
dat is niet de reden waarom ik niet gaquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Blijf dan inderdaad maar weg, publiek wat alleen maar komt voor het genieten hebben we niet nodig.
Je noemt het anders wel als reden. Maar het zal mij ook weinig uitmaken... Als ik nog voor het goede spel zou komen had ik jaren geleden al kunnen stoppenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is niet de reden waarom ik niet ga![]()
Omdat het zo koud isquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is niet de reden waarom ik niet ga![]()
Ik (5) tenzij de pleuris hier uitbreekt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic er nou regelmatig Ajax wedstrijden bezoeken, dus... Wie gaan er vanavond allemaal heen?
Ik uiteraard (1)
Gelukkig heeft Dirk een stoeltje voor je, als je naar mooi voetbal wilt gaan kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Je noemt het anders wel als reden. Maar het zal mij ook weinig uitmaken... Als ik nog voor het goede spel zou komen had ik jaren geleden al kunnen stoppen.
met dat live volgen doelde ik op de tv uitzending.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Je noemt het anders wel als reden. Maar het zal mij ook weinig uitmaken... Als ik nog voor het goede spel zou komen had ik jaren geleden al kunnen stoppen.
Dan kan je altijd nog in het home kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het over het algemeen in een cafe gezelliger dan in de arena.
In een leuk vak? Inter is de eerste Europese thuiswedstrijd in tijden die ik 'boycot' vanwege de belachelijke prijzen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef J.P. het volgende:
Ik dus (4)
Dit seizoen volg ik af en toe een competitiewedstrijd en heb tot nu toe alle Europese (thuis)wedstrijden gezien. Vanaf volgend seizoen eindelijk een seizoenskaart omdat ik nu in Amsterdam woon.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
tenzij de pleuris uitbreekt
Ehm ik bedoelde hier dus 416, vandaar dequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef J.P. het volgende:
Ik heb al verdomd veel zin moet ik zeggen, zit alleen wel in 126. Beetje miscommunicatie bij kaartjes halen.
dat kan, maar waarom is dat beter dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog in het home kijken.
op m'n werk dusquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het over het algemeen in een cafe gezelliger dan in de arena.
Bij mij ook de eerste sinds tijden. Laatste wedstrijd die ik boycotte was Ajax-Panathinaikos in '96, ook vanwege de idiote prijzen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inter is de eerste Europese thuiswedstrijd in tijden die ik 'boycot' vanwege de belachelijke prijzen.
Pff volgens mij 425 ofzo, neem meestal gewoon de goedkoopste die nog over zijn. Kostte me alsnog 43 euroquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
In een leuk vak? Inter is de eerste Europese thuiswedstrijd in tijden die ik 'boycot' vanwege de belachelijke prijzen.
Voor mij is Ajax meer dan die 2 uurtjes in het stadion, er gaat vaak genoeg de hele dag en een hoop geld in zitten. En ja waarom is het beter, de mensen, de sfeer, muziek, weet ik het. Ik kan het niet uitleggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan, maar waarom is dat beter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |