Is wel een erg mooiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha krakje, hoe gaat het nu met je?
Geeft krak een mooie [afbeelding]
Wat is cassoulet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
Zondag open ik 2 blikken franse cassoulet!
quote:
quote:Cassoulet kun je op veel verschillende manieren klaarmaken en met verschillende ingrediënten. Wat er in elk geval in hoort is: witte bonen, knoflookworst en tenminste twee verschillende vleessoorten, b.v. lamsvlees en kip. Het vlees moet eerst afzonderlijk worden aangebraden en dan samen met de bonen gaar sudderen. Ook de hoeveelheid bonen kan variëren, alweer afhankelijk van de smaak. Je kunt minder gebruiken dan er in het recept staat.
De klassieke cassoulet moet aan het eind bestrooid worden met fijn droog broodkruim, dat dan in de oven een mooi goudgeel korstje vormt. Maar je kunt dit korstje ook weglaten.
Ik heb net de VS variant op, eerlijk gezegd: Ik heb 't helemaal zelf gemaakt met draadjesvlees en allerlei rotzooi er in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:13 schreef krakkemieke het volgende:
LOL Popolon....Als je britse recepten zoekt, mag je me mailen hoor!
Heb je het recept voor ons?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef popolon het volgende:
Shepherds Pie, eigenlijk ook een stoofpotje.
Net op, man wat lekker.
Hamburger?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Welcome Popo!
Darlin'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef popolon het volgende:
Fuck, ik zie het nu pas, ik zit in de CUL slowchat.
Maak je er zelf nooit eentje Krakje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef krakkemieke het volgende:
Hehe....flamed burger....? Ja, Krakje is verslaafd aan BK, sorry....
Dus ga je gang SC de night awayquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef popolon het volgende:
Fuck, ik zie het nu pas, ik zit in de CUL slowchat.
Bedoelde eigenlijk al een broodje hamburgerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn: Sheperds pie is laag gehakt, laag gebakken ui, laag aardappel... En dat dan afgewisseld....
Okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn: mijn burgers zijn nooit gebrand.......
Om hamburgers te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje wil wel meeten met Martijn...
Ben wel benieuwd naar de echte USA keuken!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:37 schreef popolon het volgende:
Ik woon in de VS, weinig CUL van mij te verwachten.
Ik zit al de hele tijd op je fotoboekding te rammen maar die is er niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef krakkemieke het volgende:
Popolon, ik wist al dat je een lady had, anders klink je wel charming.
Voor wat dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, hamburgers? Neuh.....
Maar wat is nu een typische USA gerecht?quote:
Nog even wachten, ik wil nog wat verbouwen maar er zit wel een 'isle' in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de echte USA keuken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |