Bookmarked....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat ik redelijk anoniem rondliep hier!![]()
Overigens staat het sinds oktober op Hetnet, mijn Planetaccount werk ik namelijk niet meer bij (is ook eigenlijk mijn account niet meer)
Iek, wat eng!quote:Ze zijn 4 en 7 en ze kunnen al aardappels schillen.
Hebben mijn ouders nooit gedaan ben pas gaan koken toen mijn ouders ooit zonder mij op vakantie gingen en sinds dien heb ik de smaak te pakken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Moet je stimuleren! Hoe oud zijn ze? Mijn oudste is 10 en met wat begeleiding komen er heel leuke dingen uit zijn handen!
Mensj we zijn zooooo drukkkk met de tapas avondquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:23 schreef dutch-mamma het volgende:
...wat is iedereen stil...?
het is allemaal al zo goed als klaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:31 schreef Annemiek78 het volgende:
Wat ga je allemaal maken dan Bluezz?
Heb ik überhaupt wel eens wat te vertellen...!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je dan nog wat te vertellen DM?
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Heb ik überhaupt wel eens wat te vertellen...!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is Rawit?
Neen!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Annemiek78 het volgende:
Goedemiddag allemaal...
Iedereen aan het uitslapen ofzo?????
Stedentrip?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een stedentrip
En een behoorlijk lege portemonnee
Mag even niets eten??? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef krakkemieke het volgende:
Jazeker Martijn!
Annemiek78: Ik heb weinig te melden, want ik mag even niet eten![]()
(CUL blijft desondanks leuk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |