Cul vind niemand johquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef karper het volgende:
probleem is dat ik een contract heb getekend met geheimhoud plicht![]()
Zo een alu slagroomspuit met gaspatronenquote:
Ow aha, heb ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo een alu slagroomspuit met gaspatronen
Oh, ik dacht dat het een foutje was in de Fok database. Hij is inmiddels terug zien ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:47 schreef Oblivion het volgende:
PIEHIET!!!
Doet eens je icoon terug zetten!![]()
[afbeelding]
Gekke ijsbeer....![]()
Hey Obli, klopt het dat ik jou een tijdje heb gemist, of ben ik aan het dementeren...?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:21 schreef Oblivion het volgende:
Nee piet, even de url overnemen en in je profieltje plakken.
Het icoon komt niet vanzelf terug.
Er is wat gecrasched. Een HD.
Dus..
Ik zwerf overal rond, d-m...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hey Obli, klopt het dat ik jou een tijdje heb gemist, of ben ik aan het dementeren...?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef NoSigar het volgende:
HAd ik nou al eens gezegd, D-M, dat ik al jaren een site van jou met recepten bij mijn (IE) favorieten had staan, Uit de nieuwsgroep. Vnd het grappig dat ik erachter kwam dat jij dat was, weet niet meer hoe ik daarachter kwam trouwens.
Over de 15.000 receptenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef NoSigar het volgende:
Heb je ze allemaal ooit ook gemaakt?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zwerf overal rond, d-m...Heb ik het trouwens goed gezien...?
Heb jij een hele leuke web-log? Ja he?![]()
Oh, ik heb ze nooit geteld. Zo'n pasta molen (molen?) is dat leuk? Lekker? Denk je echt dat je die veel gaat gebruiken en kun je de goede meelsoorten daarvoor krijgen of maakt je dat niet zoveel uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:05 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Over de 15.000 recepten![]()
Nee, maar ik haal er wel veel inspiratie uit! Heb gisteren een pastamachine pastamolen gekocht en dan is het wel weer erg prettig om een uit de hand gelopen verzameling te hebben![]()
pasta is tegenwoordig bij mij vooral voor snel koken, en dan ga ik ook niet zelf pasta maken. Ik zou hem idd ook na 2 x in een achterafkastje neerzetten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Oh, ik heb ze nooit geteld. Zo'n pasta molen (molen?) is dat leuk? Lekker? Denk je echt dat je die veel gaat gebruiken en kun je de goede meelsoorten daarvoor krijgen of maakt je dat niet zoveel uit?
Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar het leek me typisch zo'n ding dat ik een a twee keer zou gebruiken.
Voor een tientje durf ik het risico wel te nemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Oh, ik heb ze nooit geteld. Zo'n pasta molen (molen?) is dat leuk? Lekker? Denk je echt dat je die veel gaat gebruiken en kun je de goede meelsoorten daarvoor krijgen of maakt je dat niet zoveel uit?
Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar het leek me typisch zo'n ding dat ik een a twee keer zou gebruiken.
Whow....is dat teveel gevraagd?quote:
Jaa, Heb E la nave va, Ginger e Fred, la vita et bella, Malena en Pinnoccio op DVD gekocht, en wat italopop op cdquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef NoSigar het volgende:
O ja, het is Italiaanse week bij de Aldi..
Sta ik net mijn zuurstokroze kleedje te passenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dat huwelijk gaat mooi niet door![]()
Ah, mag ik die dan hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sta ik net mijn zuurstokroze kleedje te passen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whow....is dat teveel gevraagd?![]()
Dat huwelijk gaat mooi niet door![]()
Ik weet het! Ik heb La vita e bella, Ginger e Fred, Pinoccio en Asterix daar namelijk gísteren gehaald!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaa, Heb E la nave va, Ginger e Fred, la vita et bella, Malena en Pinnoccio op DVD gekocht, en wat italopop op cd
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, mag ik die dan hebben?
Moet nog wat voor de Rocky Horror Picture Show hebben, en dat lijkt me wel wat, samen met witte pumps en netkousen aan een Jarretel
Sorry, ik wil wel, maar hij niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sta ik net mijn zuurstokroze kleedje te passen
Merciquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef kabouter.muts het volgende:
Fijne site trouwens d-mamma.
Is het nog een beetje te doen die pasta zelf maken?
Bookmarked....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat ik redelijk anoniem rondliep hier!![]()
Overigens staat het sinds oktober op Hetnet, mijn Planetaccount werk ik namelijk niet meer bij (is ook eigenlijk mijn account niet meer)
Iek, wat eng!quote:Ze zijn 4 en 7 en ze kunnen al aardappels schillen.
Hebben mijn ouders nooit gedaan ben pas gaan koken toen mijn ouders ooit zonder mij op vakantie gingen en sinds dien heb ik de smaak te pakken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Moet je stimuleren! Hoe oud zijn ze? Mijn oudste is 10 en met wat begeleiding komen er heel leuke dingen uit zijn handen!
Mensj we zijn zooooo drukkkk met de tapas avondquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:23 schreef dutch-mamma het volgende:
...wat is iedereen stil...?
het is allemaal al zo goed als klaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:31 schreef Annemiek78 het volgende:
Wat ga je allemaal maken dan Bluezz?
Heb ik überhaupt wel eens wat te vertellen...!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je dan nog wat te vertellen DM?
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Heb ik überhaupt wel eens wat te vertellen...!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is Rawit?
Neen!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Annemiek78 het volgende:
Goedemiddag allemaal...
Iedereen aan het uitslapen ofzo?????
Stedentrip?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een stedentrip
En een behoorlijk lege portemonnee
Mag even niets eten??? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef krakkemieke het volgende:
Jazeker Martijn!
Annemiek78: Ik heb weinig te melden, want ik mag even niet eten![]()
(CUL blijft desondanks leuk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |