Er zit geen statiegeldfles tussen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Voor al dat statiegeld kan je wel een avondje zat worden zeg maar
Ik zag het reeds. Bedankt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:28 schreef mazaru het volgende:
dorstig [bijv.nw. / bijw.] (dorst hebbend)
thirsty
Thnx voor TT aanpasquote:
Nope. Nederland is één van de weinige landen met een statiegeld systeem en gezien deze dunne flessen komt deze foto waarschijnlijk uit een land zonder zo'n systeem.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Die cola flessen hebben toch wel statiegeld?![]()
als je de leuke flessen eruit zoekt en op marktplaats zet kun je dr best een kratje bier voor vragen gok ik!quote:
Stinkdingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef Minisuisse het volgende:
Ook daar de kut colaflessen!
leef ie ook nog. woar zit ie toch aal de leste tiedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:43 schreef Dos37 het volgende:
nee ik nie
En al die vrienden van je maar denken "Hoe komt die Sisi zonder prik toch in die Cola-fles?"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:34 schreef Pool het volgende:
De eigenaar kan zijn toilet wel de deur uit doen.
Voor hij al die flessen heeft volgepist...![]()
ant wark joh drietbuulquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:44 schreef tuut84 het volgende:
[..]
leef ie ook nog. woar zit ie toch aal de leste tied
mag ik in die onderste tray met mn spijkerpistool lek schieten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:01 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
nee dankje ik heb zelf wel genoeg![]()
drinken van 1 week notabene![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |