Een extern modem heeft geen drivers nodig....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef Flurry het volgende:
hmm drivers kan ik eigenlijk niet zo gauw vinden
ook niet om op 56k te werken? ik meende dat dat een fabrikantspecifieke extentie was van de oorspronkelijke hayes-compatible instructieset?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Een extern modem heeft geen drivers nodig....
belde vroegah gewoon met 56k in via standaard modem op com2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Flurry het volgende:
[..]
ook niet om op 56k te werken? ik meende dat dat een fabrikantspecifieke extentie was van de oorspronkelijke hayes-compatible instructieset?
't is ook al jaren geleden dat ik me erin heb verdiept, maar vroeger gebruikte ik er wel een driver voor - geen idee of die echt nodig was (of alleen voor de voice/fax dingen) en ik ook gewoon voor een standaardmodem had kunnen kiezen... heb ook geen vaste lijn meer om 't even te testen
ok, dan zit ik foutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
belde vroegah gewoon met 56k in via standaard modem op com2
ophalen waar? anders 10 euro +verzendingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Gevonden het is een Trust Comunicator 56 K ESP-2
Met adapter, floppy met drivers, telefoonsnoer en serial kabel.
10 euro plus verzendkosten en je mag 'm hebben
*Ophalen kan ook
Waar ik werk staat een Lotus notes server, als mensen bij bedrijven zitten moet er soms ingebeld worden. Dit is echter heel soms maar, maar nu ging recent de laatste modem kaputquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
k heb dr ook ergens 1zal strax eens zoeken
maareh waar de fuck heb je ooit die dingen voor nodig?
Zo'n USB ding is dan 't handigst. Die heb ik geloof ik nog wel ergens 2 liggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Waar ik werk staat een Lotus notes server, als mensen bij bedrijven zitten moet er soms ingebeld worden. Dit is echter heel soms maar, maar nu ging recent de laatste modem kaput
Hoofddorp.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ophalen waar? anders 10 euro +verzending
USB is op servers lang niet altijd aanwezig/aangezet/ondersteunt..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n USB ding is dan 't handigst. Die heb ik geloof ik nog wel ergens 2 liggen.Maar waar?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |