SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn het ook.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Het valt toch onder de vrijheid van meningsuiting. En dit is niet eens zoveel erger dan de spotprenten die in de kranten hebben gestaan.quote:
Wat niet wil zeggen dat je alles mag zeggen hoor, de vrijheid van meningsuiting is niet absoluut.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het valt toch onder de vrijheid van meningsuiting.
Dat zei Balkenende ook netquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je alles mag zeggen hoor, de vrijheid van meningsuiting is niet absoluut.
Ik heb niemand belachelijk gemaakt door middel van woorden in ieder geval. Ik heb gewoon een topic geopend met een plaatje van iemand die Mohammed heet en een varkenssnuit trekt. Wil niet zeggen dat het over de profeet Mohammed gaat. Dat zij dat dan zo opvatten is niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je alles mag zeggen hoor, de vrijheid van meningsuiting is niet absoluut.
Nog beter kruip terug in de baarmoeder van je moeder TS.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, grote jongen. Ga je nu weer terug onder je steen?![]()
Dit is wel het meest slappe geneuzel dat ik gehoord heb vandaag, na een dag vergaderen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb niemand belachelijk gemaakt door middel van woorden in ieder geval. Ik heb gewoon een topic geopend met een plaatje van iemand die Mohammed heet en een varkenssnuit trekt. Wil niet zeggen dat het over de profeet Mohammed gaat. Dat zij dat dan zo opvatten is niet mijn schuld.![]()
Ben ik al net zo stoer als die moslims die de Deense ambassade in fik hebben gestoken n.a.v. die paar spotprenten?quote:
En wat wilde je met het openen van dat topic bereiken dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb niemand belachelijk gemaakt door middel van woorden in ieder geval. Ik heb gewoon een topic geopend met een plaatje van iemand die Mohammed heet en een varkenssnuit trekt. Wil niet zeggen dat het over de profeet Mohammed gaat. Dat zij dat dan zo opvatten is niet mijn schuld.![]()
Mja, het staat ook gewoon in de grondwet hoor.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nog beter kruip terug in de baarmoeder van je moeder TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |