Maar goed dat ie niet in R'dam-Zuid in het ziekenhuis ligt danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef KeessieK het volgende:
laatst is er een voedselsonde ingebracht in z'n maag.. ligt nog steeds in coma.. als je het mij vraagt dan houden ze hem kunstmatig in leven.. even een stroomstoring en hij is weg..![]()
Dan ligt ie al een aardige tijd in coma thnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef wise het volgende:
[update] Sharon opnieuw onder het mes
laatste bericht op frontpage
Goed idee,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:35 schreef Fokkedop het volgende:
Waarom maken we dit topic niet meteen [centraal]
ik heb nog wel bij meer mensen die vraag.
Superbal is gestopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef Lllaura het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Rolf Wouters?
Misschien op vakantiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef JosvG het volgende:
Even een inside Fok! vraagske
Whatever happened to Yildiz, ik heb eigenlijk nooit meer gehoord hoe het nu is afgelopen.
Yildiz is door de CIA meegenomen om zijn geraffineerde bom maak technieken te delen met de Intelligentie dienstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef JosvG het volgende:
Whatever happened to Yildiz, ik heb eigenlijk nooit meer gehoord hoe het nu is afgelopen.
ik moet toegeven dat de man taaier is dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:01 schreef heiden6 het volgende:
Sharon balanceert op randje van de dood
Uitgegeven: 11 februari 2006 09:51
Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 12:34
JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon balanceert op het randje van de dood en de kans dat hij zaterdag nog overlijdt, is groot. Dat meldden bronnen in het ziekenhuis waar Sharon sinds begin januari wordt verpleegd na een ernstige hersenbloeding. "Wij verwachten dat hij vandaag zal overlijden", aldus de bron op zaterdag.
Eerder meldde een woordvoerder van het ziekenhuis dat de premier een spoedoperatie aan zijn maag moest ondergaan, nadat artsen ernstige problemen met zijn spijsverteringorganen hadden ontdekt. De zegsman herbevestigde berichten dat "het leven van Sharon in gevaar is".
De beide zonen van de premier kwamen zaterdag naar het Hadassah-ziekenhuis. Eerder hielden Omri en Gilad Sharon meestal beurtelings de wacht bij hun vader. Ook Sharon's naaste medewerkers en enkele ministers begaven zich naar het ziekenhuis.
De premier werd op 4 januari getroffen door een zware hersenbloeding. Hij is sindsdien niet bijgekomen.
Volgens nu.nl
Ik sprak 'm 3 minuten geleden nog op MSN, hij vroeg van welk liedje het zinnetje in m'n naam wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef JosvG het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |