quote:Hoi schatje, ik ben net 21 en heb weinig ervaring. Leer je mij hoe een man neukt?
Bel 0906-6060681 (80cpm). Afmelden sms STOP naar 5030
Okee ..dus ook via STOP naar 5030 moet gewoon veilig zijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef Chinless het volgende:
Je kan het zo afmelden, andere oplossing is de helpdesk van je provider bellen (t-mobile/kpn ect.) hun kunnen het ook zo voor je doen.
Er stond boven in het smsje -gratis bericht- dus daar ga ik maar even van uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef Renesite het volgende:
Kost je dit nou beltegoed/smsbundel/belbundel of niet.
sowieso klagen bij je provider over de spam, dan hebben zij een reden om deze spammert te blocken. Heb met mijn werk met SMS veel te maken gehad. Providers zijn niet blij met spammertsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Okee ..dus ook via STOP naar 5030 moet gewoon veilig zijn?
[..]
Er stond boven in het smsje -gratis bericht- dus daar ga ik maar even van uit.
Ik ben gewoon 'bang' dat wanneer ik reageer (stop naar 5030) het me wel geld gaat kosten.
klacht indienen bij de OPTA, dan piepen ze wel anders/quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef _Flash_ het volgende:
Tja ik kreeg vorig jaar ook een aantal ongevraagde berichtjes, (zwart/wit nokia logo's terwijl ik een SE toestel heb) waarvoor elk bericht 92 cent op mijn factuur stond. Beetje in de clinch met de Telfort klantenservice. Nouja zij die dingen vergoeden. Maand er op, weer zo'n berichtje. Ik pissig, want die flippo's achter 4747, het nummer waar die berichtjes vandaan kwamen, zijn dus gewoon de boel aan het flessen. Ik had gevraagd of ze dat wilden onderzoeken en actie ondernemen maar nee dus. Maargoed, het toppunt vond ik dat de klantenservice besloot om 'voor de laatste maal' dit te verrekenen met de volgende factuur. Als of ik er wat aan kan doen dat 4747 aan het frauderen is geslagen.
Ja, ik zal wel proberen of dit lukt. Misschien is het een probleem dat ik geen 'telefoonnummer' heb waar het bericht vandaan is gestuurd? Het bericht staat in mn inbox onder de naam Angela, terwijl die (je raadt het al) helemaal niet in mn tel.lijst staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Fool het volgende:
Ik zou het gewoon laten blokkeren via je provider ..
Maakt niets uit, je provider weet alles over diegene (iig alle info die nodig is)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel proberen of dit lukt. Misschien is het een probleem dat ik geen 'telefoonnummer' heb waar het bericht vandaan is gestuurd? Het bericht staat in mn inbox onder de naam Angela, terwijl die (je raadt het al) helemaal niet in mn tel.lijst staat.
Net met mn provider (T-Mobile) gebeld, maar die konden me niet verder helpen omdat ik geen telefoonnummer van de afzender kon geven. Die pino adviseerde me om bij een T-Mobile shop langs te gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maakt niets uit, je provider weet alles over diegene (iig alle info die nodig is)
SMSje openen en dan opties doorscrollen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef BobbyJames het volgende:
Nee, vage shit maar bij opties staat alleen het volgende:weergeven doorsturen sorteren op .. verwijderen alles verwijderen
Ik kan niet antwoorden met een sms en dus niet het nummer gebruiken waarvan het sms'je afkomstig is.
Ja, zo klonk hij inderdaad. Ik zal nog eens bellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef soylent het volgende:
Je hebt denk ik met een nono gesproken, de echte afzender is altijd bij je provider bekend. Die verdient immers aan dat sms-je, dus jouw geld moet daar toch heen. Nogmaals bellen zou ik zeggen, krijg je iemand anders.
Dit kon ik bij T-Mobile checken inderdaad, maar het waren er nogal watquote:Daarnaast moet je "stop" sturen naar 5030, dus dikke kans dat het van het bedrijf komt dat de shortcode 5030 bezit. Ik weet niet waar dat op te zoeken is, niet op www.opta.nl lijkt het, maar de OPTA moet er wel wat mee kunnen.
Nope, sorry maat. Maar het kan echt niet. Ik begrijp het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SMSje openen en dan opties doorscrollen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |