Ja, maar zo'n grens, 35 euro is best veel voor een vakkevuller van de vomarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef ikJur het volgende:
hallo ze moeten toch ergens een grens trekken, jij bent over die grens gegaan dus krijg je een boete.
koop een abo ofzo![]()
Vertelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Ynske het volgende:
niet zeiken
bij de eerste keer dat je gepakt word kun je die boete van 35 euro terug vragen
t word geregistreerd en alleen de eerste keer krijg je het geld van de boete terug, daarna niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ze dat nu eens bij iedereen doen met een excuus(lees smoesjes),dan is het hek toch van de dam?![]()
Regels zijn regels. Ze kunnen niet voor iedereen een uitzondering maken.
Lullig voor je,maar het is nu eenmaal zo.![]()
Waarom gedogen, er wordt al teveel gedoogd in dit land, moet nou maar eens ophouden met dat gezeik. Zero tolerance rules!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Liquidist het volgende:
ben het er roerend mee eens dat dit belachelijke boetes zijn. En dat dan maar zogenaamd om zwartrijden de kop in te drukken? Nou het is prima om zwartrijden tegen te gaan maar ik vind dat ze dit soort dingen dan wel wat meer mogen gedogen
Leuk als je een keer je portomonnee vergeet. Mag je gelijk boete betalen voor het niet hebben van een kaartje, boete betalen voor het niet hebben van een paspoort, een nieuw kaartje kopen, om vervolgens door de spoorpolitie uit de trein gehaald te worden omdat je je niet kunt legitimeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom gedogen, er wordt al teveel gedoogd in dit land, moet nou maar eens ophouden met dat gezeik. Zero tolerance rules!
En ik moest nog staan ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Seneca het volgende:
Wehehehe.
Je hebt nu dus betaald voor:
- Een kaartje met korting
- Een kortingskaart
- Een kaartje zonder korting
- Een boete van 35 euro
Voor een treinreis van 20 minuten
Alleen met geldig excuus. Of wilde je de gehandicaptenclausule voorstellen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Ynske het volgende:
niet zeiken
bij de eerste keer dat je gepakt word kun je die boete van 35 euro terug vragen
bron
Zou me excuus geldig zijn... onwetendheid....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen met geldig excuus. Of wilde je de gehandicaptenclausule voorstellen?
Ik heb 5 jaar met de trein gereisd en nog NOOIT, maar dan ook echt nog NOOIT me OV/portemonnee vergeten. Hoe kan je dat nou vergeten dan, ben je niet helemaal wakker s`ochtends ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Leuk als je een keer je portomonnee vergeet. Mag je gelijk boete betalen voor het niet hebben van een kaartje, boete betalen voor het niet hebben van een paspoort, een nieuw kaartje kopen, om vervolgens door de spoorpolitie uit de trein gehaald te worden omdat je je niet kunt legitimeren.
Maar jij vergeet gelukkig nooit wat.
Denk het eerlijk gezegd niet, aangezien je meer dan een kwartier voor negen uur instapte. 5 voor negen willen ze nog wel eens doorlaten, maar zoveel ? Denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef voorsie het volgende:
[..]
Zou me excuus geldig zijn... onwetendheid....
Ikke nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar met de trein gereisd en nog NOOIT, maar dan ook echt nog NOOIT me OV/portemonnee vergeten. Hoe kan je dat nou vergeten dan, ben je niet helemaal wakker s`ochtends ofzo?
Iedereen die vervolgens aanneemt dat ze dat als excuus kunnen gebruiken om vervolgens ook maar te "vergeten" een kaartje te kopen verdienen alles wat ze krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Leuk als je een keer je portomonnee vergeet.
Tis jammer dat ik niet alle kaartjes van te voren gekocht had, en door 'overmacht' (school) een half uur eerder moest reizen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet, aangezien je meer dan een kwartier voor negen uur instapte. 5 voor negen willen ze nog wel eens doorlaten, maar zoveel ? Denk het eerlijk gezegd niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |