Ik eet thuis wel een happie gewoon .. pas om 2100 ergens in DH zijn... als ik geen parkeerplek vind rij ik weer terug naar huis trouwens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kep en ik komen vast ook wel op DH CS aan. Eerst nog een burger eten daaro
Thuis pak ik gewoon mn warme maal ja, maar die burger king zit er ook niet voor niets. Economie draaiende houden noem ik hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik eet thuis wel een happie gewoon .. pas om 2100 ergens in DH zijn... als ik geen parkeerplek vind rij ik weer terug naar huis trouwens.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit Gijs,.. dat laat ik aan homo's over.
sterfquote:
nieuwe uitdrukking?quote:
ja grappig danquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
http://www.nl.map24.com/
Zonder meer de coolste routeplanner die ik ken
jij neemt mensen hun shit mee naar huis.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja grappig dan
irritant als je vaak met dezelfde mensen omgaat .... dan neem je soms woorden over en shit
Als je op dat grafiekje klikt dan glijdt hij over de route naar dat punt... erg cool gedaan moet ik zeggenquote:
Geen idee wat je bedoeld Gijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja grappig dan
irritant als je vaak met dezelfde mensen omgaat .... dan neem je soms woorden over en shit
Super coole site idd .. dat inzoomen op een bepaald punt is cool gedaan!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
http://www.nl.map24.com/
Zonder meer de coolste routeplanner die ik ken
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:57 schreef Chocobo het volgende:
Zet hem sowieso nog eens neer
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij LIJKT er ook echt opquote:
yepquote:
WHOEHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:57 schreef Chocobo het volgende:
Zet hem sowieso nog eens neer
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze ook gezien Gijs.... met geluidquote:
whahahhahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze ook gezien Gijs.... met geluid
WHOEHAHHHHHHHHHHHHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAA Die slowmo !!!!! met geluid !!!
http://www.break.com/index/skaterfall3.html
PROESSTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij LIJKT er ook echt op
Donker haar, blauwe ogen, en zon kuifje heeft ie ook (gehad)
En dan die vrolijke onbezorgde lach.. serieus de gelijkenis
Extreem he.... vond ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar hij LIJKT er ook echt op
Donker haar, blauwe ogen, en zon kuifje heeft ie ook (gehad)
En dan die vrolijke onbezorgde lach.. serieus de gelijkenis
Met z`n haar !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef Chocobo het volgende:
Knap hoor wat die man doet !
was werkelijk het eerste wat in me opkwam denkende aan surfers hoofdquote:
quote:
Geef tegen die tijd even door hoelaat, dan eet ik een burger mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kep en ik komen vast ook wel op DH CS aan. Eerst nog een burger eten daaro
Gijs.... onder het spui heb je parkeerplaatsen zat trouwens...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef tegen die tijd even door hoelaat, dan eet ik een burger mee.
Ik denk dat dit bericht voor B bedoelt is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef mr_Brown het volgende:
Gijs.... onder het spui heb je parkeerplaatsen zat trouwens...![]()
en tegenwoordig is die op zaterdag 24 uur open
Ging een x stappen met surfer en Zeus.... gaat dat domme ding gewoon om 2 uur dicht op een zaterdag
oh ik dacht dat jij het was die over parkeershit zat te miepenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bericht voor B bedoelt is?
Het spuiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... onder het spui heb je parkeerplaatsen zat trouwens...![]()
en tegenwoordig is die op zaterdag 24 uur open
Ging een x stappen met surfer en Zeus.... gaat dat domme ding gewoon om 2 uur dicht op een zaterdag
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check wel ff als ik op mn werk ben dan, nu geen tijd
Zo droog als je dit leestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je komt tot rust he... op je werkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je, Sjo en Queen hebben het over die bolle kop van Surfer. Dacht laat ik eens in z`n fotoboek kijkenquote:
Had die naam nog nooit gezienquote:verhaaltje
Ik ben dus Silver-Surfer.... of Slimbom Slafkamp
Dit lijkt me juist een van de eerste goede gamesverfilmingen! Sfeertje is helemaal top. En hij is van Christopher Sand, ook bekend van Le Pacte des Loups.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef gijsje79 het volgende:
Zo te zien zijn de games beter, dan deze film.
Leuk als ie in de videotheek ligt.
Heb je Silent Hill uberhaupt wel gespeeld?quote:
Ja deel 1 en 2.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Silent Hill uberhaupt wel gespeeld?
Klopt, al heb ik nog veel plezier beleefd aan nemesis, code veronica en zero, de eerste twee blijven de besten. Als is deel 4 ook erg praat hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef gijsje79 het volgende:
Maar dat is hetzelfde als met de "Resident Evil" serie.
Deel 1 en 2 waren top en toen ging het voor mij ook berg afwaarts.
Die vechtscene in de regenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Ik mis de aktie.
Ja "Brotherhood of the Wolf".
Goeie film trouwens.
Meeega deja vuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
Fuuuuuuuuck...![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/silenthill/high.html
Ik vond deel 2 het beste !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja deel 1 en 2.
Heb meer lol gehad in deel 1 op de PSX.
Dat verhaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond deel 2 het beste !
die film is echt goeeeeeddddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Ik mis de aktie.
Ja "Brotherhood of the Wolf".
Goeie film trouwens.
jaaaaaaa.......quote:
jij bent helemaal geen gekke jongenquote:
Ik vind hem zooooo heerlijk droog.quote:
Ik zou er solliciterenquote:
I'd hit it = ik zou het neuken.quote:
Schrijf je dan ook een dagboekquote:
De voorlaatstequote:Op woensdag 8 februari 2006 07:54 schreef Chocobo het volgende:
SotCZit bij nummer 15 nu.... prachtig spel !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja die wel, van Umbrella nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
I'd hit it = ik zou het neuken.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.pixyland.org/peterpan/
http://pixyland.org/peterpan/photo_closeups_buny.htm
Die kerel is zooo van zn padje
OMG ... gay alerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.pixyland.org/peterpan/
http://pixyland.org/peterpan/photo_closeups_buny.htm
Die kerel is zooo van zn padje
Fok.weblogquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:23 schreef silver-surfer het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan zulke sites B???
Die werknemers van Umbrella houden allemaal dagboeken bij of schrijven notities. Die laten ze vervolgens overal rondslingeren.quote:
{{{{ IK KEN HET BEDRIJF NIET!!!! }}}}quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die werknemers van Umbrella houden allemaal dagboeken bij of schrijven notities. Die laten ze vervolgens overal rondslingeren.
Owwww....Umbrella is het evil bedrijf uit Resident Evil.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
{{{{ IK KEN HET BEDRIJF NIET!!!! }}}}
Afgeschoten worden stond zeker niet in hun CAO.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:38 schreef Bastard het volgende:
Dat leger ook hier.. worden ze uitgezonden.. voor een vredesmissie notabene.. dienen ze hun ontslag in!! Afschieten die knapen.. waardeloos tuig.
Hehequote:Op woensdag 8 februari 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwww....Umbrella is het evil bedrijf uit Resident Evil.
Honderden hebben hun ontslag ingediend omdat ze mogelijk worden uitgezonden. En duizenden twijfelen nog... wat is dat nou?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Afgeschoten worden stond zeker niet in hun CAO.
Scheet gelaten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:38 schreef Chocobo het volgende:
Windkracht 7 +8
Belachelijk inderdaad...dat weet je toch van tevoren als je ervoor kiest om soldaat te worden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Honderden hebben hun ontslag ingediend omdat ze mogelijk worden uitgezonden. En duizenden twijfelen nog... wat is dat nou?
Dat hadden ze 60 jaar geleden moeten doen.. dan hadden we nu Duits gesproken!
Dat is zoiets als een slager die niet tegen bloed kan inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad...dat weet je toch van tevoren als je ervoor kiest om soldaat te worden?![]()
The Patriotquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Nerderland heeft geen echte soldaten
Britten
Eigenlijk dus hypehoerenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Moslims. Middeleeuws verongelijkt volk met veels te lange tenen die elkaar bij het minste of geringste ophitsen.
Let wel.. er hoeft nu maar 1 vonkje te komen.. en je krijgt echt de poppen aan het dansen.. Westen vs Moslimstaten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach ze zijn boos.... ik maak me er niet druk om.... Tis elke maand weer wat.
Dat klopt maar zeg nou zelf..... zij hakken de hoofden van onschuldige mensen af om een doel te bereiken en wij maken grappen in een open cultuur over Godsdiensten.... WIJ zijn godverdomme degene die WOOOESSSST zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Let wel.. er hoeft nu maar 1 vonkje te komen.. en je krijgt echt de poppen aan het dansen.. Westen vs Moslimstaten.
Het is al te gek voor woorden dat er daadwerkelijk mensen zijn overleden omwille van een paar schetsen. Dat lontje op Mohammed zn hoofd hadden ze nog wel korter mogen tekenen.
As Zaterdag is er opgeroepen om een protestactie te houden door de Marokkaanse samenleving op de dam in Amsterdam... daar hoeft ook maar 1 malloot bij te lopen..
Het mooie is dat ze dat mogen, omdat we hier een vrijheid van meningsuiting hebben, maar ze protesteren tegen datzelfde goed...
Nee... dit IS al uit de klauwen gelopen.. laten we hopen dat het gaat afnemen in hele korte tijd.. anders ga je nog een hele gek tijd tegemoet in dit jaar..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:34 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen...
@ Quinny.... Ik mis je
van het weekend weer lekker kletsen...
Wallah!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef Chocobo het volgende:
.... ik zeg het je.
Ik jou ook schatquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:34 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen...
@ Quinny.... Ik mis je
van het weekend weer lekker kletsen...
We hebben wel echte soldaten, alleen mogen ze nooit iets doen van papa Balkendequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Nerderland heeft geen echte soldaten
Britten
Vind je het gek dat die jongens bang zijn idd... ze durven niet te schieten omdat Justitie ze achter slot en grendel zet......quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hebben wel echte soldaten, alleen mogen ze nooit iets doen van papa Balkende
Ja.. maar dat ligt een beetje aan de regels die zijn opgesteld. Rules of engagment.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die jongens bang zijn idd... ze durven niet te schieten omdat Justitie ze achter slot en grendel zet......
Slot en grendel mensen![]()
Heb jij s' nachts dat vliegtuigje in elkaar gezetquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Quinny het volgende:
Gisteren heeft Daan een vliegtuig gehad van me omdat zijn andere stuk was gegaan. Leuk ding bij de zeeman. Super degelijk voor een prikkie. Maar dat vliegtuig kan je dus uit elkaar halen met schroefjes (van die plastic kinderdingen) Daan zag dat en ik moest het dus even voor doen.
Aangezien Daan in de ikke zelfdoen fase zit mocht ik hem niet meer in elkaar zetten
Oke jongen doe je het toch zelf. Nog geen minuut later schroefje weg. Echt wegOveral gezocht. Hele woonkamer over hoop gehaald. WTF! Waar is dat ding gebleven.
Maar Daan moest gaan slapen. Vliegtuig met de losse onderdelen moesten mee naar bed. Oke dan maar. Geen zin in gejank.
Ga ik naar bed en wat ligt daar... het schroefje. Maarja s'nacht was het janken voor Daan want de onderdelen waren uit bed gevallen. Kind uit bed, schroefje erbij gepakt. En daar zit je dan met je slaapkop een vliegtuig in elkaar te zetten.
Leuk he kinds![]()
Manlief doet altijd of die slaapt als Daan huiltquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef Bastard het volgende:
Hahaha die Daan
Ja je bent zelf gek hoor om er uit te gaan
Die huiltjes ook inderdaad.. soms zo zieligquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Manlief doet altijd of die slaapt als Daan huilt. Ik ga altijd naar Daan als die huilt. Als hij huilt is er vaak echt wat
Please,... als ik sex wil doe jij ook altijd alsof je slaapt !quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Manlief doet altijd of die slaapt als Daan huilt. Ik ga altijd naar Daan als die huilt. Als hij huilt is er vaak echt wat
Daan droomt vaak eng, dus dan vind ik het zielig om hem te laten huilen. Mag die lekker gezellig en veilig tussen ons in liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die huiltjes ook inderdaad.. soms zo zielig
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Please,... als ik sex wil doe jij ook altijd alsof je slaapt !
Begin ik niet aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan droomt vaak eng, dus dan vind ik het zielig om hem te laten huilen. Mag die lekker gezellig en veilig tussen ons in liggen
Ja het verkeerde antwoord !quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]Ik geef je toch antwoord zeg je altijd
Ja iedereen doet het anders, maar als Daan echt bang is en om me roept ben ik zo boven hoor. Moet jou dat nog wel zien negerenquote:
Mooi hequote:
Nog ff en die flauwekul is afgelopen dus.. neem je verantwoording voor je leven en ga je werkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef kepler het volgende:
gaat hard nu, dadelijk moet ik nog beginnen met afstuderen![]()
tuurlijk niet, wat denk jezelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog ff en die flauwekul is afgelopen dus.. neem je verantwoording voor je leven en ga je werken
Een student die een wereldreis kan financieren.. ik voel mij genaaid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk niet, wat denk jezelfEerst een wereldreis maken, daarna pas werken
Misschien zelfs nog een andere studie doen
college
Probeer eens meer melk te geven?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:37 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is de laatste dagen ook niet echt lekker, heel veel huilen en we hebben geen idee waarom. Alleen snachts slaapt hij wel gewoon goed ( op 1 keer wakker worden na dan ) terwijl hij overdag echt amper wilt slapen.
Hij hangt al heel veel aan de borst, vandaag word hij weer gewogen dus ff afwachten of hij wel goed aankomt. Gisteravond huilde hij ook maar een flesje weigerde hij, aan de tiet was wel weer goed. Soms zijn het heel duidelijk krampjes en vind hij het fijn om op de arm te liggen en af en toe werkt het ook goed als Miranda hem in de draagdoek doet, draagzak vind hij ook nog wel eens lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Probeer eens meer melk te geven?
Jasmijn huilde overdag ook veel.. toen zijn we vaker melk gaan aanbieden en smiddags in bed leggen voor een paar uurtjes slaap, en dat werkt prima.
Daarnaast inderdaad nog om een uur of 1930 slapen tot een uur of 0600.
Tis toch aanrommelen met zon kleine he.. hij zegt niks. Kan van alles zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Hij hangt al heel veel aan de borst, vandaag word hij weer gewogen dus ff afwachten of hij wel goed aankomt. Gisteravond huilde hij ook maar een flesje weigerde hij, aan de tiet was wel weer goed. Soms zijn het heel duidelijk krampjes en vind hij het fijn om op de arm te liggen en af en toe werkt het ook goed als Miranda hem in de draagdoek doet, draagzak vind hij ook nog wel eens lekker.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis toch aanrommelen met zon kleine he.. hij zegt niks. Kan van alles zijn.
Jasmijn begint wel eens te jammeren als ik haar op de arm neem.. maar dan ga ik lopen is het prima.. of als ik haar dan rechtop zet is het ook prima.
Gewoon een huiltje om aan te geven dat iets niet goed is aan de situatie.. hoe vaak een scheet laten wel niet helpt
Gisteravond was ze even boos op me zelfsWord een driftig wijffie denk ik zo
Ja Gijs noem me een hyper idd.... velen doen het maar wat ik doe is eigenlijk gewoon normaal. Ik post links en screenshots voor geintereseerden. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi he
Er zijn er veel te weinig in GAM die hypen.. allemaal napraters.
Het is soms echt troubleshooten ja.... en vaak ook geen idee hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis toch aanrommelen met zon kleine he.. hij zegt niks. Kan van alles zijn.
Jasmijn begint wel eens te jammeren als ik haar op de arm neem.. maar dan ga ik lopen is het prima.. of als ik haar dan rechtop zet is het ook prima.
Gewoon een huiltje om aan te geven dat iets niet goed is aan de situatie.. hoe vaak een scheet laten wel niet helpt
Gisteravond was ze even boos op me zelfsWord een driftig wijffie denk ik zo
quote:
Oh ja auto rijden inderdaad.. ben de straat nog niet uit of mevrouw slaapt alquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:54 schreef Magneet het volgende:
[..]lopen vinden ze inderdaad vaak fijn. Mijn zus heeft met de oudste blijkbaar vaak uren snachts in de auto rond gereden omdat dat de enigste manier was dat hij sliep
boertjes laten worden ze ook nog wel eens rustig van.
Tis iemand die iig jou wel kentquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is ook nieuw...afgezeikt worden omdat je toevallig hetzelfde boek leest.
Wat lees je nu? Deel XX
Arrogante kliek in dat TTK zeg
Naja, rare mensen op FOK ook hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat lees je nu? Deel XX
Rare reactie iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat lees je nu? Deel XX
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:28 schreef Quinny het volgende:
Geef ik net Jort zijn eerste fruithap. Camera in de aanslag voor vieze bekkentrekken. Vind die het lekker![]()
Terecht !! Helemaal terecht... als ik wist waar het over ging kon ik er ook nog om lachenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wat lees je nu? Deel XX
Vraag van vandaag +9quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom post je trouwens in TTK
Ik interesseer me nog voor wat andere dingen dan gamen, jullie kinderen en de aars van surfer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, rare mensen op FOK ook hoorWaarom post je trouwens in TTK
Wordt me wat die meet... ben igg erg blij dat je komt Gijs !quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik interesseer me nog voor wat andere dingen dan gamen, jullie kinderen en de aars van surfer.
Ik interesseer me ook voor vrouwen, maar ik zal niet gaan posten in B&H. Ik interesseer me voor films en muziek, maar ook daar post ik niet. Zeikusers allemaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik interesseer me nog voor wat andere dingen dan gamen, jullie kinderen en de aars van surfer.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik interesseer me nog voor wat andere dingen dan gamen, jullie kinderen en de aars van surfer noddy .
Die wat lees je nu/kijk je nu topics zijn wel leuk om wat inspiratie op te doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik interesseer me ook voor vrouwen, maar ik zal niet gaan posten in B&H. Ik interesseer me voor films en muziek, maar ook daar post ik niet. Zeikusers allemaal
De Gijsjes zijn voor mij inspiratie genoeg. Ik ga niet vreemdquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wat lees je nu/kijk je nu topics zijn wel leuk om wat inspiratie op te doen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Gijsjes zijn voor mij inspiratie genoeg. Ik ga niet vreemd
Nee maar was die zus lekker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef Quinny het volgende:
Kent iemand het boek de zus van mozart misschien? Wil hem gaan kopen evt voor lekker in de bus te lezen als ik naar mijn werk ga.
Ze komt uit het pruikentijdprek dus fris zou ze niet ruikenquote:
Ja maar ik heb geen goede foto van Fionaquote:
Ik wist niet eens dat mozart een zus had.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef Quinny het volgende:
Kent iemand het boek de zus van mozart misschien? Wil hem gaan kopen evt voor lekker in de bus te lezen als ik naar mijn werk ga.
Sommige vrouwen zijn te likken zonder te ruiken.... Jolie bvquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze komt uit het pruikentijdprek dus fris zou ze niet ruiken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen goede foto van Fiona
help waar ben ik mee getrouwdquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn te likken zonder te ruiken.... Jolie bv
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Blond hebbedingHoe is het schat....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik jou ook schat
Ben benieuwd naar jullie trouwboek
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_hard_aangepakt.html
Dan sta je wel raar te kijken hoor
"Hm, ff kijken of de post al is geweest vandaag"
Kun je eindelijk naar Amerika verhuizen en dan kunnen wij eindelijk goedkoop op vakantiequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef kepler het volgende:
gaat hard nu, dadelijk moet ik nog beginnen met afstuderen![]()
Is dat nou Grover of het cookiemonster?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kun je eindelijk naar Amerika verhuizen en dan kunnen wij eindelijk goedkoop op vakantie
Elmoquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat nou Grover of het cookiemonster?
Elmo Gijsquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat nou Grover of het cookiemonster?
die van ons ligt dus continue om zich heem te kijken, heeft ook niet geslapen toen Miranda vandaag met hem naar de huisarts en wat andere dingen is geweest ( totaal een km of 4/5 enkele reis ) met de wandelwagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja auto rijden inderdaad.. ben de straat nog niet uit of mevrouw slaapt al
Keerquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zit niet in de Sesamstraat toen ik nog keer
Komen ze nog terug?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
( totaal een km of 4/5 enkele reis )
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zit niet in de Sesamstraat toen ik nog keer
Dat was jij niet ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elmo is niet tof, de homo van Sesamstraat
Bij mij ook nog niet. Ik ben nog van de Tommie, Ini Mini en Pino generatiequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
keek
toen ik keek!
Toen zat Elmo de pelmo er nog niet in!
Whahahahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
Snelst gesloten topic ooit heb ik aangemaakt
Ik las penetratiequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij ook nog niet. Ik ben nog van de Tommie, Ini Mini en Pino generatieDie zijn tenminste tof
Ik ken iemand die Ini Mini nadoetquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij ook nog niet. Ik ben nog van de Tommie, Ini Mini en Pino generatieDie zijn tenminste tof
heb je hem flink goed in zijn ballen getrapt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Ini Mini nadoet
Jij kijkt teveel WWFquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb je hem flink goed in zijn ballen getrapt?
Ik heb er zelfs een foto vanquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Ini Mini nadoet
Hoezo heeft ie je knikkers afgepakt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Kermit de Kikker![]()
Pino vind ik een lul
kermit de flikkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Kermit de Kikker![]()
Pino vind ik een lul
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
TommyAltijd stoned "Poe heeeejj.. oh ja joh?"
Wie?quote:
...quote:
ze hebben tegenwoordig geloof ik meer buitenlanders in Sesamstraat dan Nederlandersquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie?
Dacht dat je miss piggy bedoelde..
Damm, zijn er allemaal nieuwe bewoners in Sesamstraat ofzo
Woont Aart Staartjes er nog wel?
Ja en Sien ook nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie?
Of langs Schiphol als er net een Boeing langskomt...sluuuuuuuuuuuuurp....voesh...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef Magneet het volgende:
Pino zou wat mij betreft door een hal mogen vliegen waar zo dominoisteentjes aan het neerzetten zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of langs Schiphol als er net een Boeing langskomt...sluuuuuuuuuuuuurp....voesh...
Laraquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Der komen trouwens teveel spellen uit
Kwil BF2 en eigenlijk ook GR3 en Blazing Angels en Oblivion lijkt me ook cool
dan moet je ze kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Der komen trouwens teveel spellen uit
Kwil BF2 en eigenlijk ook GR3 en Blazing Angels en Oblivion lijkt me ook cool
En Tommy moet Ieniemie eens lekker uitscheuren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef Magneet het volgende:is de lucht er in ieder geval eventjes blauw
De helft van de namen hier komen uit de Muppetshow hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een student die een wereldreis kan financieren.. ik voel mij genaaid.
He, ga toch es leven man
Ik woonde vroeger in Frankrijk lieverd. Daar had je geen Sesamstraatquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef Quinny het volgende:
Jajaja grote mond jullie allebei..
Maar vroeger zaten kleine Strol en kleine magneet maar wat graag, in hun pyjama met duim in hun mond en tul in de houdgreep, sesamstraat te kijken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef kepler het volgende:
en studenten hebben een prima leven, althans ik welIk doe er genoeg naast: vrijwilligerswerk bij scouting, stukjes schrijven voor FOK!games, werken, bier drinken bij mijn studentenvereniging, vrouwen zoeken..
Shit waarom verdedig ik het studentenleven eigenlijk tegenover jou, je bent gewoon jaloers![]()
ik moest het er even bij zettenquote:
hoe weet je het dan zo goed over sesamstraat? Ohquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in Frankrijk lieverd. Daar had je geen Sesamstraat
Je komt er wel eens langs tijdens het zappen...en dan blijf je hangen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef Quinny het volgende:
hoe weet je het dan zo goed over sesamstraat? Ohwacht even.... neeeee.... kijk je nu nog steeds... ahhhhh
Mlou ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moest het er even bij zetten
zooooo weinig vrouwen in Delft, ik heb mijn zoekgebied nu uitgebreidt naar Nijmegen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef kepler het volgende:
vrouwen zoeken..
Shit waarom verdedig ik het studentenleven eigenlijk tegenover jou, je bent gewoon jaloers![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je komt er wel eens langs tijdens het zappen...en dan blijf je hangen.![]()
Volgens mij doe jij dat op dit moment ook nietwaar?quote:
nee, er zijn zoveel leukere vrouwen in Nijmegenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mlou ?
Volgende week vrijdag heb je weer een kans !! ( de 45362 ste)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, er zijn zoveel leukere vrouwen in Nijmegen
LARA iddquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, er zijn zoveel leukere vrouwen in Nijmegen
Homoquote:
Gijs overal zijn mooie vrouwen... Groningen ook,.... Leiden, Den Haag,.. het maakt me niet uit ! Zelfs jouw digitale vrouwen vind ik mooi.quote:
dat is zeker waar, vooral Leiden is erg goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs overal zijn mooie vrouwen... Groningen ook,.... Leiden, Den Haag,.. het maakt me niet uit ! Zelfs jouw digitale vrouwen vind ik mooi.
Het geeft niet Gijs.... we doen het allemaalquote:
Als het oorlog word dan hebben we Frankrijk te danken daarvoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef Chocobo het volgende:
Frankrijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Frans_weekblad.html
Door een vormfout ookIk zweer je............ de overheid hielp mee in deze
Anders mag je haar wel eens aan mij voorstellen hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Mlou ?
Volgende week vrijdag heb je weer een kans !! ( de 45362 ste)
*PROESTquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders mag je haar wel eens aan mij voorstellen hoor.
jaloers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee Gijs.
Nee, ik wil haar beschermen.quote:
ik denk dat hij voor de 45363 ste keer wilt gaanquote:
Tegen mij?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik wil haar beschermen.
Je bent een monster Gijsquote:
Nietquote:
Corquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding] Held
Die draait zaterdag
Je mag haar wel hier afzetten hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Neuh, geen geld, gijsjesmeet en vrouw rijdt en die gaat daar zeker niet naartoe
Geld?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je mag haar wel hier afzetten hoor.![]()
Zit jij je vrouw nou te pimpen?!?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Geld?
Wat is het nut haar af te zetten bij jou als ik dan nog steeds geen geld heb voor Trance Energyquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit jij je vrouw nou te pimpen?!?![]()
Aaaaaaaaaaaaaang...kom eens snel kijken wat hij hier allemaal schrijft!
Je ziel verkopen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is het nut haar af te zetten bij jou als ik dan nog steeds geen geld heb voor Trance Energy
Jij hebt geen idee van prijzen he ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je ziel verkopen?
*1 euro biedt*
Dat ding is pikzwart manquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Jij hebt geen idee van prijzen he ?
Damn...als dat bij mij voor het raam staat pak ik toch echt de shotgun hoor!quote:
Hoofdeind van het bedje iets omhoog zetten en een gesnede ui op haar kamertjequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:04 schreef Bastard het volgende:
Wat kun je eigenlijk aan een verkouden baby doen![]()
Ze snottert wat, slaapt onrustig daardoor.. best wel zielig om te zien.. maar ze snuit haar neus nog niet leeg..
Dat is echt zo' overgrootmoedermiddel of niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Quinny het volgende:
Hoofdeind van het bedje iets omhoog zetten en een gesnede ui op haar kamertje
Ja maar Dampo smeren mag de eerste 2 jaar ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is echt zo' overgrootmoedermiddel of niet?![]()
Yep, maar het werkt welquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is echt zo' overgrootmoedermiddel of niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |