ook autochtonen hebben slechte huisvesting in de grote steden.quote:de slechte huisvesting van allochtonen in de grote steden
Precies Eigen Volk (Limburgers dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:32 schreef Omkron het volgende:
bron
[..]
ook autochtonen hebben slechte huisvesting in de grote steden.
remkes wil de allochtonen gaan belonen voor al het criminele gedrag en de problemen die ze maken.
ik zeg.. niet doen! eigen volk eerst.
En vanaf hier wordt het Centrumpartij:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:32 schreef Omkron het volgende:
bron
[..]
quote:remkes wil de allochtonen gaan belonen voor al het criminele gedrag en de problemen die ze maken.
ik zeg.. niet doen! eigen volk eerst.
Eigen volk eerst?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:07 schreef Omkron het volgende:
Is dit typisch een michel smit visie dan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dat is toch die kale van de lpf?
fortuyn? wie is dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Das Fortuyn jij niet-ingelezen-achterlopende-2002-oetlul.
ooh die homoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die man met die hondjes die ooit bij Ivo Niehe was.
Leuk je reactie editten om het op een quasi leuke swoeng te gooien.quote:
Zeggen dat een groep slechte huisvestiging heeft, wil niet zeggen dat een andere groep dat niet heeft. Ik denk, gezien de sociale status van allochtonen, dat zij wel gemiddeld vaker last hebben van dat probleem.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:32 schreef Omkron het volgende:
bron
[..]
Het is preventief bedoeld uiteraard, om de nog overgrote groep goed participerende allochtonen op de rails te houden, door middel van het aanpakken van een kleine, eventuele oorzaak, naast voortijdig schooluitval.quote:remkes wil de allochtonen gaan belonen voor al het criminele gedrag en de problemen die ze maken.
Wat, je wil eerst de autochtone herrieschoppers belonen met goede huisvestiging?quote:ik zeg.. niet doen! eigen volk eerst.
kon niks vinden op van dale over swoengquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leuk je reactie editten om het op een quasi leuke swoeng te gooien.
Er is sprake van achterstallig onderhoud van het woningaanbod en de daaraan gekoppelde kwaliteit.. nu lijkt het me normaal om, als de achterstand wordt ingelopen, eerst de autochtone bevolking voorrang te geven. Dat bedoel ik met eigen volk eerst.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef Sidekick het volgende:
Wat, je wil eerst de autochtone herrieschoppers belonen met goede huisvestiging?
Of zie je opeens de preventieve werking wel als het om 'eigen volk' gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |