jij hebt vast een 3 gescoord, die andere kerel die wordt uitgeluld ben jij en jij bent een nerd die geen vriendin kan krijgen. met andere woorden ben je gewoon een loser?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef snotje het volgende:
met zo'n hoofd en die jankt als hij lager dan een 9 op wiskunde krijgt (neej geen grapje om een beeld van hem te scheppen, dit is echt gebeurd) en zo'n hoofd... en hij lult altijd zo'n andere kerel uit om zelf stoer te lijken... en hij heeft zo'n hoofd en is veel te goed in natuurkunde en programeerd computerprogramma's e.d....
die heeft dus dan een hele knappe en aardige vriendinEn die gaan dan ook nogal openbarig elkaars lippen contacteren. En da's kut
![]()
Ik heb vandaag nog een 7.6 binnengehaald op wiskunde vandaag, en nee ik wordt niet uitgelult door hem. Geen vriendin op dit moment neej... DOCH het is net een maand uit. Dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij hebt vast een 3 gescoord, die andere kerel die wordt uitgeluld ben jij en jij bent een nerd die geen vriendin kan krijgen. met andere woorden ben je gewoon een loser?
is groot enzo. Met fout haar e.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat is er met ''dat hoofd'' in TS's verhaal?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef kevin33 het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Dat hebben de meeste mensen toch?quote:hij heeft zo'n hoofd
Ok, ik doe normaal. Maar ik bats wél met je moederquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef Relneger18 het volgende:
kleutviool, je mot ff normahl doen joh, met je hoofd![]()
Ik heb toch zo'n zin in een oldy's 80-jarig nummer!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, ik doe normaal. Maar ik bats wél met je moeder
Hardcore for life, Michael!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n zin in een oldy's 80-jarig nummer!
Oke zal ik er één opzetten? BOEM BOEM BOEM BOEM![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef snotje het volgende:
programeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |