abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:34:57 #21
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34826640
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Radicale moslims zoals blijkt uit het FP bericht.

Meki en/of BSB: Hoe staan jullie tegenover de radicale moslim die deze rel zelf heeft uitgelokt met het toevoegen van drie 'cartoons' die nooit zijn gepubliceerd door de Deense krant.
de vraag is dus waarom de meeste moslims zo boos zijn geworden.
door de originele prents, door de kwetsende prents of beidde?

ik vind die van mohammed als varken, genomen door een varken en zo wel kwetsend voor moslims.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld is op hol geslagen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:36:15 #22
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34826683
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Radicale moslims zoals blijkt uit het FP bericht.

Meki en/of BSB: Hoe staan jullie tegenover de radicale moslim die deze rel zelf heeft uitgelokt met het toevoegen van drie 'cartoons' die nooit zijn gepubliceerd door de Deense krant.
Hmm, beide 'partijen' dan.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:36:29 #23
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34826692
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef NanKing het volgende:
Even een vraag tussen door. Weet iemand het specefieke woord voor spotprent in het Engels, behalve cartoon?
caricature
De wereld is op hol geslagen
pi_34826768
Wat een domme actie zeg van die fop-terrorist. Die gast met die balonnen een tijdje terug in Nederland heeft zich in ieder geval niet laten vatten.

Zou die "ongeluk" in Italie met die Turkse Forddealers, misschien niet de eerste zelfmoordaanslag zijn van een Christen op Moslims
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34826783
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:36 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

caricature
Thnx Ik wist niet dat het zo een letterlijke vertaling zou zijn.
ijs_beer fan!
pi_34826850
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

Thnx Ik wist niet dat het zo een letterlijke vertaling zou zijn.
Dat is het ook niet. Raadpleeg een woordenboek zou ik zeggen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:41:58 #27
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_34826866

pi_34826868
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef SocialDisorder het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4687996.stm

de vooroordelen blijken steeds vaker waar te zijn
Wat had ik gelachen als hij aan flarden geschoten was...
pi_34826902
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef SocialDisorder het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4687996.stm

de vooroordelen blijken steeds vaker waar te zijn
Wat een sneu kereltje.
pi_34827148
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef Eveli het volgende:

[..]

Wat een sneu kereltje.
Omar Khayam, 22, of Bedford, is a convicted drug dealer who was jailed in 2002 and released on licence last year after serving half his sentence
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:52:00 #31
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34827162
Waar haalt dat mongooltje het lef vandaan om zo verontwaardigd te zijn eigenlijk?

Vijf en een half jaar cel voor het dealen in Cocaine en Heroine, nee DAN kom je geloofwaardig over als je doet alsof je zo diep en fundamenteel geschoffeerd bent door een aantal cartoons.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_34827195
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:28 schreef habsudovafan het volgende:
En zouden er nooit eerder spotprenten van Mohammed zijn gepubliceerd? Ik kan het mij absoluut niet voorstellen. Deze oproer komt met name Syrie en Iran erg goed uit.....
hoezo?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:54:01 #33
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34827225
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:52 schreef Cairon het volgende:
Waar haalt dat mongooltje het lef vandaan om zo verontwaardigd te zijn eigenlijk?

Vijf en een half jaar cel voor het dealen in Cocaine en Heroine, nee DAN kom je geloofwaardig over als je doet alsof je zo diep en fundamenteel geschoffeerd bent door een aantal cartoons.
ik heb ook ooit ergens gelezen dat die 'Syriër' waar Mohammed B zo op geilt ook niet vies was van een lekkere snuif en wat dames van lichte zeden...
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34827287
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb ook ooit ergens gelezen dat die 'Syriër' waar Mohammed B zo op geilt ook niet vies was van een lekkere snuif en wat dames van lichte zeden...
niet te vergeten de "moslims" die elk weekend zich helemaal de tiefes zuipen, snuiven, blowen en neuken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34827322
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:52 schreef Cairon het volgende:

Hij zal er wel in de bak ervan zijn overtuigd door een mede-gevangene dat zijn veroordeling deel uit maakt van het Wereldwijde Anti Moslim Complot. Net zoals deze spotprenten.
pi_34827407
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

niet te vergeten de "moslims" die elk weekend zich helemaal de tiefes zuipen, snuiven, blowen en neuken.
Ik weet nie waar jij moslims ziet neuken, maar iets klopt er niet.
pi_34827420
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoezo?
Het is voor al die autoritaire islamitische en arabische regeringen, maar met name Syrië, natuurlijk wel erg handig wanneer de aandacht weer eens op het buitenland gericht wordt, zoals de Palestijnen al decennia worden misbruikt door veel van deze landen om binnenlandse kritiek te verstommen of om te buigen.
pi_34827451
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik weet nie waar jij moslims ziet neuken, maar iets klopt er niet.
ik zeg nie dak tzie, maar dan gebeurd het nog wel. of ze scheppen er over op, kan ook.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34827469
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is voor al die autoritaire islamitische en arabische regeringen, maar met name Syrië, natuurlijk wel erg handig wanneer de aandacht weer eens op het buitenland gericht wordt, zoals de Palestijnen al decennia worden misbruikt door veel van deze landen om binnenlandse kritiek te verstommen of om te buigen.
Juist met Deense ambassade in brand was Syrie weer eens in spotlight
pi_34827489
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik zeg nie dak tzie, maar dan gebeurd het nog wel. of ze scheppen er over op, kan ook.
Praatjes, allemaal maagd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')