abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34824968
Loop ik nu al zowat een half jaar stage van 4 dagen en 1 dag school. Nou op zich viel dat wel te doen. De ene dag dat we dan school hebben, konden we langskomen voor vragen en huiswerk dat geleerd moet worden voor de aankomende toetsen die wat later zullen volgen.

Nou krijg ik ff een nieuw rooster dat we op die ene dag van 9 tot half 5 op school mogen plakken.
Op zich zou je denken van: Nou mooi, steek je ook wat op MOOI NIET ! Worden we in een klas gedumpt waar we 2 uur lang Rechten krijgen, in de les krijgen we dan 2 kleine opdrachtjes die een gemiddelde serieuze leerling al in een kwartiertje af heeft en de rest van de tijd mogen we ons "vermaken" met het lezen van de welbekende Spits (als je die ergens vandaan hebt weten te plukken, zo niet, ga dan maar lekker een vliegtuigje vouwen)

Krijgen we daarna 2 uur Project waar we leren om een route met de trein van A naar B te plannen, kom op zeg ik ben geen meneertje groep 8 die voor het eerst gebruik van het Openbaar Vervoer mag maken en nog nooit in een trein gezeten heb.
Zelfs mn debiele neefje van 13 weet zo een route te plannen via ns.nl

Nou mooi, zitten wij daar weer 2 uur en ik weer wat vliegtuigjes vouwen.. blijkt dat we een tussenuur hebben. MOGEN WE GVD nie eens in de kantine zitten en moeten we een beetje buiten gaan zwerven

Daarna hadden we weer 2 uur Recht, maar we hadden er al 2 gehad en hadden we dus geen stof meer om te behandelen want voorwerken "mocht niet"

Nou .. of de school weet niet te organiseren of ze willen ons het leven zuur maken OF ze vinden het leuk ons een extra zware dag te geven op de ene dag dat we school hebben ..

Wat een gedoe, organiseer je zaken toch wat beter Mr. Principal
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:43:24 #2
140458 Adieu
je moeder is een vrouw!
pi_34825080
je bedoelt hou IS op!
haaa ut verstaand is novvenaant!
pi_34825136
Hoe is de aanwezigheidsregistratie?
pi_34825313
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:45 schreef Thieske het volgende:
Hoe is de aanwezigheidsregistratie?
Nou .. van de 6 docenten nemen er maar 2 de absenties op. Vandaar dat ik dan ook een klas gevuld met 25 man moet hebben, maar nu komt het rond de 6/7.
pi_34825382
Als ik je verhaal zo even kort samenvat komt het erop neer dat je die dag regelmatig 't café in kan duiken met je maten. Het studentenleven is mooi man. Werken kun je daarna nog genoeg.
pi_34825473
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:51 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Nou .. van de 6 docenten nemen er maar 2 de absenties op. Vandaar dat ik dan ook een klas gevuld met 25 man moet hebben, maar nu komt het rond de 6/7.
Wat zeik je dan, ga naar huis/de kroeg/ je vriendin.....
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:56:07 #7
120749 Ring_Power
Where the fun starts
pi_34825482
je bedoelt hou EENS op
Always there for you
pi_34825529
dan ga je toch lekker internetten. lekker fokken zoals je nu ook doet
pi_34825533

Wat een kutschool. Gotta love mbo ey?
pi_34825575
Nee ten 1e ben ik een serieuze student en ten 2e ben ik altijd de lul als ik stiekem een dagje wil spijbelen.
Krijg ik ff doodleuk een telefoontje op mn mobiel (jaja die moesten we doorgeven) en krijg ik die zeikneus aan de tel en vraagt ie me zonder de groeten straight2thePoint: Waar ben je??

Het zit me niet mee en dat terwijl al die andere niet-serieuze analfabeten lekker vrijuit gaan

Maar goed, we zullen zien wie aan het eind van dit jaar lekker met zn diplomaa'tje weg zal wandelen O~)
pi_34825601
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan ga je toch lekker internetten. lekker fokken zoals je nu ook doet
Op school onmogelijk ! Te trage pc'tjes en bovendien zitten we maar opgesloten in onze Guantanamo bay klaslokaaltjes
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:00:05 #12
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_34825602
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef Adieu het volgende:
je bedoelt hou IS op!
Zullen we het maar op EENS houden.
From feudal serf to spender.
pi_34825657
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Marruk het volgende:

Wat een kutschool. Gotta love mbo ey?
Gelukkig mn laatste jaartje, daarna kom ik bij de meer serieuze studenten op het Hbo ... hier kan je amper een serieus gesprek op hoog niveau voeren, krijg je meteen te horen van: Wah zEg JuHh .. stel breezah-ongeschoolden
pi_34825680
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:00 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Op school onmogelijk ! Te trage pc'tjes en bovendien zitten we maar opgesloten in onze Guantanamo bay klaslokaaltjes
hoe triest
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:02:28 #15
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34825682
Helemaal duidelijk je verhaal! . Je krijgt les van de schooldirecteur?
pi_34825845
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef WebForce het volgende:
Helemaal duidelijk je verhaal! . Je krijgt les van de schooldirecteur?
Da's een goed punt inderdaad. WTF heeft de directeur hiermee te maken? Ik heb nog nooit een directeur gezien die zelf de roosters maakt. Of het moet een klein schooltje op Schiermonnikoog zijn.
pi_34828487

En dan vooral het geluid lekker hard zetten
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34828508
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:08 schreef Wriker het volgende:

[..]

Da's een goed punt inderdaad. WTF heeft de directeur hiermee te maken? Ik heb nog nooit een directeur gezien die zelf de roosters maakt. Of het moet een klein schooltje op Schiermonnikoog zijn.
Je zult je toch moeten richten op de hoogst dienstdoende persoon en in dit geval is hij dat wel omdat hij als een soort van dictaat van alles probeert te regelen .. vandaar
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:18:48 #19
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34829816
Tegenwoordig zit je steeds meer van Jan L*L op school, koop een goede MP3speler en probeer je te vermaken is denk ik het beste advies...
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_34831862
Niet eens in de kantine mogen zitten tijdens tussenuur? Misdragen jullie je als jonge apen? Dan kan ik het me voorstellen.

Zijn jullie braaf aan het leren, beetje hartenjagen, dan was ik is ff naar de directeur gestapt. Jij betaalt je schoolgeld aan de school dus je maakt deel uit van de school. Dan laat je je toch niet weg sturen door een brief of boze conciërge.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:58:05 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34835033
Ja jongen dat noemen ze nou de middelbare school
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34835109
Whehe
pi_34835369
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef Adieu het volgende:
je bedoelt hou IS op!
Neen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34836201
ROC zeker?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34839186
Tja je zult wel niet voor niks bij jeugddetentie zitten...
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')