Loop ik nu al zowat een half jaar stage van 4 dagen en 1 dag school. Nou op zich viel dat wel te doen. De ene dag dat we dan school hebben, konden we langskomen voor vragen en huiswerk dat geleerd moet worden voor de aankomende toetsen die wat later zullen volgen.
Nou krijg ik ff een nieuw rooster dat we op die ene dag van 9 tot half 5 op school mogen plakken.
Op zich zou je denken van: Nou mooi, steek je ook wat op
![]()
MOOI NIET !
![]()
Worden we in een klas gedumpt waar we 2 uur lang Rechten krijgen, in de les krijgen we dan 2 kleine opdrachtjes die een gemiddelde serieuze leerling al in een kwartiertje af heeft en de rest van de tijd mogen we ons "vermaken" met het lezen van de welbekende Spits (als je die ergens vandaan hebt weten te plukken, zo niet, ga dan maar lekker een vliegtuigje vouwen)
Krijgen we daarna 2 uur Project waar we leren om een route met de trein van A naar B te plannen, kom op zeg ik ben geen meneertje groep 8 die voor het eerst gebruik van het Openbaar Vervoer mag maken en nog nooit in een trein gezeten heb.
Zelfs mn debiele neefje van 13 weet zo een route te plannen via ns.nl
Nou mooi, zitten wij daar weer 2 uur en ik weer wat vliegtuigjes vouwen.. blijkt dat we een tussenuur hebben. MOGEN WE GVD nie eens in de kantine zitten en moeten we een beetje buiten gaan zwerven
Daarna hadden we weer 2 uur Recht, maar we hadden er al 2 gehad en hadden we dus geen stof meer om te behandelen want voorwerken "mocht niet"
Nou .. of de school weet niet te organiseren of ze willen ons het leven zuur maken OF ze vinden het leuk ons een extra zware dag te geven op de ene dag dat we school hebben ..
Wat een gedoe, organiseer je zaken toch wat beter Mr. Principal