mooi, dan word ik deze week ook 2 cent rijker...quote:
Het kost de providers 1 cent per aanmeldingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef JosvG het volgende:
Inderdaad, ik had het bij KPN (hi) ook toen ik me aanmeldde bij Mobiel Opwaarderen, toch een mooi gift, die ene cent!
Ik vraag me af wat dit systeem op jaarbasis kost tov een smsje oid sturenOf is het meer een soort verificatie van het banknummer?
helaas kost het geld als je nog een keer een nieuwe code aanvraagtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb opwaarderen via je telefoong geactiveerd en ik zou binnen een paar dagen een code krijgen via een bankafschriftje.
Ik vond het al een vreemd systeem, maar nu snap ik het. Ze vertellen je het door er een cent te storten.
Ook leuk voor valentijn1 cent storten en dan een leuk berichtje achterlaten
iemand moet het doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:01 schreef outcast_within het volgende:er serieus brood uit proberen te slaan :p
Dan doe ik wel mee!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef Fatality het volgende:
Is het dan geen tijd om een programmaatje te schrijven die je elke miliseconde opnieuw aanmeld?
stuur m ff op, krijg je 'neuroquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan doe ik wel mee!!
¤ 10 per seconde, dat is niet mis...![]()
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:01 schreef outcast_within het volgende:er serieus brood uit proberen te slaan :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |