En doorweek je je haar zeg maar met dat spulletje? Want het moet in droog haar, en als ikhet echt door- en door zou willen insmeren, heb ik minimaal het halve potje nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehmm misschien heb je langer haar dan mij? Ik heb momenteel redelijk kort haar, maar ook met half lang zat het beter en glansde het mooi. Ik doe er trouwens huishoudfolie om heen en laat het altijd iets langer zitten dan 20 minuten omdat mijn haar altijd dingen moeilijk paktnet als verf
het ruikt naar citroengras vind ik, ik geloof dat Lush vindt dat het naar Sylvia Stout ruikt. Ik vond het nogal niet-lekker ruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Elefes het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, The Strokes... Ruikt het ook een beetje lekker?
Ik vind Coolaulin namelijk best viesEn heb hier nog een half flesje staan...
Er kan een behoorlijke bier lucht aan zitten, maar je kan ook de citroengras versie hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Elefes het volgende:
Dat klinkt inderdaad goed, The Strokes... Ruikt het ook een beetje lekker?
Ik vind Coolaulin namelijk best viesEn heb hier nog een half flesje staan...
ja en dan de 2e keer niets kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Anitra het volgende:
@evenstar 2 keer naar de Lush in 1 weekend![]()
@Aarti: ik zorg ervoor dat het bij mijn hoofdhuid goed door weekt is, de rest wat minder.
Tnx voor het aanbodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Er kan een behoorlijke bier lucht aan zitten, maar je kan ook de citroengras versie hebbenDat is het risico van handgemaakt
Maar het ruikt behoorlijk stevig welke je ook hebt.
Ik kan wel een proefje opsturen als je wilt, want het is een gok om hem te kopen en als je het maar 1x gebruikt omdat het niet lekker is dan is het zonde. Alleen zou je moeten wachten tot ik goeie diepvrieszakjes in huis heb want die ik nu heb heb ik flinke ruzie mee gemaakt vanavond toen ik het pakketje voor Beesie-Jen klaarmaakt
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja en dan de 2e keer niets kopendappere ik
![]()
Ik heb om die reden een douche(kook)wekker aangeschaft...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:51 schreef Anitra het volgende:
@elefes: snel douchen heb ik afgeleerd sinds ik Lush gebruik
Wij hebben hier een boiler... Dus als m'n vriend ook nog wil douchen is het 10 minuten maximaal... Zeker nu in de winter, ding hangt in een ijskoude keuken en koelt razendsnel af...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb om die reden een douche(kook)wekker aangeschaft...![]()
spannend! alvast 1000 X dank Anitra!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Alleen zou je moeten wachten tot ik goeie diepvrieszakjes in huis heb want die ik nu heb heb ik flinke ruzie mee gemaakt vanavond toen ik het pakketje voor Beesie-Jen klaarmaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |