Neem jij je vergootglas maar mee meidquote:
ehm... ik bedoelde eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem jij je vergootglas maar mee meid
drie dagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha vergootglas..
Netjes maar niet meer dan logisch dat ze een nieuwe opsturen!
Ik ben zooo benieuwd.
Na hoeveel dagen had Sanne nu ook weer haar pakket?
Ik heb nou al geen duimen meer over!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, duimen voor vrijdag of zaterdag dan
Duimen met de stompjes die je nog hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nou al geen duimen meer over!
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duimen met de stompjes die je nog hebtDoe ik ook
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben al aan het oefenen met m'n tenen.
Ik heb zo het idee dat je aan de buitenkant al wel kunt ruiken wat er in zo'n pakket zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel echt een heel raar idee dat dat pakket van jullie zomaar verdwenen is
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand een dicht pakket ziet staan en denk "goh laat ik die openen en mee naar huis nemen".
Of straks staat dat pakket ergens in een hoekje kwijt te wezen bij de PTT, zonder dat iemand er plezier van heeft![]()
Jaaaa ik denk het welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je aan de buitenkant al wel kunt ruiken wat er in zo'n pakket zit
Ik hoop voor jullie dat het snel komt! Maar dat zal nu wel, als ze een nieuwe opsturen
Jaaaa mensen overtuigen isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een vriend van me proefjes Demon in the Dark, Snowcake en Twas the night.. gestuurd voor z'n verjaardag, heeft ie vandaag ontvangen. Zit ie nu op msn te vertellen dat hij die paarse zo lekker vind ruiken
YES! Weer iemand overtuigd!
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa mensen overtuigen is [afbeelding]
Lush kopen maakt ook erg blijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Skaai het volgende:
Ik heb de Mange Too en de Love Bug (en een Love Bug als cadeautje voor iemand)![]()
![]()
En een nieuwe Veganese en ik heb toch maar een stukje Sod Soap gekocht en HIWTK als cadeautje. Ik ben weer helemaal blij
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Echt wel! Ook leuk om van vriendinnen te horen dat ze ook zeepjes op hun kamer te bewaren zodat het lekker ruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
The strokes maakt mijn haar een stukje voller, het glanst meer en het zit beter in model.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Aarti het volgende:
Wat doet The Strokes met jullie haar? Wat zou het moeten doen? Ik merk nl. geen verschil?
wow, klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
The strokes maakt mijn haar een stukje voller, het glanst meer en het zit beter in model.
Ehmm misschien heb je langer haar dan mij? Ik heb momenteel redelijk kort haar, maar ook met half lang zat het beter en glansde het mooi. Ik doe er trouwens huishoudfolie om heen en laat het altijd iets langer zitten dan 20 minuten omdat mijn haar altijd dingen moeilijk paktnet als verfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
wow, klinkt goed!
Wat doe ik fout? Ik wil ook glanzend goed in model zittend haar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |