Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&Mquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef Ladyxima het volgende:
hahaha, ik ga binnenkort een dagje shoppen (waarschijnlijk den bosch.. of toch amsterdam, weet ik nog niet) en dan wordt t lushen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij ook hier?Kus aan je lieve dochter Djen, en zoontje Djulian.
hmm, ben pas één keer in den bosch geweest, en moet toegeven dat ik toen voor het allereerst naar lush ben geweest, en weer weg uit DBquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&M
en héél flauwquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor winkelen, buiten Lush om, vind ik Den Bosch zelfs leuker dan Amsterdam. Ze hebben in Den Bosch ook de Arena, daar zit H&M
Arena in Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
en héél flauwmaar volgens mij hebben ze in Amsterdam ook de Arena
![]()
en H&M zit een aantal x in de kalverstraat toch?
ben echt in een flauwe melige bui![]()
Arnhemquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer in DB geweest, voor mijn Lush-tijd, en ik vond dat er zo weinig winkeltjes waren!
Wat winkelen betreft staan Arnhem en Utrecht bij mij op nummer 3 en 2
Ik vind Utrecht zeker leuk om te winkelen, maar het parkeren is zo rot daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben 1 keer in DB geweest, voor mijn Lush-tijd, en ik vond dat er zo weinig winkeltjes waren!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind Arnhem zeker leuk om te winkelen, en het parkeren heb ik geen last van![]()
Mijn oom en tante wonen er dus ik kwam en kom er regelmatig. Vooral vroeger vond ik nooit zo leuk om de hele middag daar te zitten dus ging ik vaak even in de stad kijken. Er zijn echt leuke straatjes, naast de standaardwinkelstratenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:30 schreef Aarti het volgende:
quote:
jaja, en nu hou ik al opquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:38 schreef Aarti het volgende:
Arnhem straalt gewoon zoveel gezelligheid uit,daarom vind ik het zo leuk.
Amsterdam heeft veeeeeeeel winkels, maar de Kalverstraat is nou eenmaal niet het voorbeeld van oerhollandse gezelligheid...
Maar er gaat niks boven AmsterdamArnhem, mn stadje, geboren en getogen, en blijf hier altijd wonen![]()
![]()
hey dus jij woont ook al in Amsterdamquote:
ik ben dr nou 3x ofzo geweest he... 2x naar een backstreetboysconcert voorafgegaan aan winkelen... maar ik snap die stad gewoon nietquote:
Jouw stad is wel leuk om te winkelen jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Utrecht is super leuk om te winkelen
Maar mijn stad is het leukste.
De leukste stad zei ik...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
hey dus jij woont ook al in Amsterdam![]()
Whaha...tof! Ik ben ook naar BSB geweest, en vorig jaar zelfde verjaardag in Nighttown, dit jaar kon ik niet. En coffeeshops onvindbaar in het centrum?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben dr nou 3x ofzo geweest he... 2x naar een backstreetboysconcert voorafgegaan aan winkelen... maar ik snap die stad gewoon nietecht niet
![]()
en toen ik en een vriendinnie opzoek waren naar een coffeeshop hebben we echt veels te lang lopen zoekentotaal onvindbaar
![]()
derde x amper stad gezien, dat was snachts in de Nighttown voor de verjaardag van überrotterdammer Paul Elstak ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |