Integendeel. Voor alle vakken heb ik al mijn studiepunten in een keer gehaald.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
vast zo'n student die alleen maar stufi loopt te trekken en klagen, maar studerenmaar
Dat is gewoon pertinent niet waar. Iedereen krijgt EXACT dezelfde verzekering aangeboden als hij/zij al had, alleen de premie wordt hoger. Je gaat er qua verzekering in no way op achteruit. Het wordt juist makkelijker een andere verzekeraar te kiezen, ze zijn verplicht iedereen aan te nemen, enz. enz.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef VeX- het volgende:
[..]
Maar goed, dit is toch gewoon belachelijk! Zelfs de commerciële producten weten ze dat je niet zomaar een beter product kunt vervangen door een slechter product en tegelijkertijd de prijs te verhogen.
Zilverenkruis Achmea.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Natalie het volgende:
Ik las laatst iets over een speciale studentenverzekering die stukken goedkoper was. Geen idee meer waar... helaas.
En niet om het erger te maken, maar het zou best een kunnen dat de kosten van dit eerste jaar expres 'laag' worden gehouden, en ze per 2007 nog een eindje omhoog gaan
En vergeet niet dat hij ook nog is een verhoging van zijn stufi heeft gekregen ter compensatiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:
107 euro voor een slechtere verzekering ?Als student kan je je zelfs collectief verzekeren.
* Of je bent heel dom en hebt de allerduurste verzekeraar gekozen die er maar is
* Of je liegt
* Of je hebt heel veel aanvullende verzekeringen genomen waardoor je nu een veel betere verzekering hebt.
Edit:
ik klik zojuist bij het zilverenkruis aan:
basisverzekering
4 sterren aanvullend (dus reiki, zweeftherapie, botox en fysio voor 1.000 keer per jaar vergoed)
eigen risico = 0
Geen collectiviteitskorting (die je wel krijgt als student)
Totaal premie= 104,35 waarvan jij dus nog 35 euro terugkrijgt.
En jij zegt nog duurder uit te zijn........
Hoop dat het niet waar is. De kosten zijn al hoog genoeg als je 't mij vraagtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef JaJoah het volgende:
dit wordt al van meerdere kanten beweerd Natalie
HBO en WO studenten krijgen korting bij het zilveren kruis, ik haalde die niet voor niets aan.. Volgens mij 5% op de basisverzekering en 10% op de aanvullende.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Natalie het volgende:
Ik las laatst iets over een speciale studentenverzekering die stukken goedkoper was. Geen idee meer waar... helaas.
Dan stap je toch over naar een andere verzekeraar?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Natalie het volgende:
En niet om het erger te maken, maar het zou best een kunnen dat de kosten van dit eerste jaar expres 'laag' worden gehouden, en ze per 2007 nog een eindje omhoog gaan
Het idee is dat ze dus allemaal sterk omhoog gaan volgend jaar....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan stap je toch over naar een andere verzekeraar?
Ik zit nu bij de Agis en heb de comfort polis (geen eigen risico). Er gaat toch echt steeds 107 euro van mijn rekening af. Voor precies dezelfde verzekering was ik, voor deze grap, niet meer dan 55 euro kwijt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:
Edit:
ik klik zojuist bij het zilverenkruis aan:
basisverzekering
4 sterren aanvullend (dus reiki, zweeftherapie, botox en fysio voor 1.000 keer per jaar vergoed)
eigen risico = 0
Geen collectiviteitskorting (die je wel krijgt als student)
Totaal premie= 104,35 waarvan jij dus nog 35 euro terugkrijgt.
En jij zegt nog duurder uit te zijn........
Je vergeet de verhoging van je stufie. (dacht dat dat 150 euro per jaar is). Dan kom je op een meerprijs van 30-90 euro per jaar. Verhoging van de belasting vrije voet (35 euro?) erbij, en je zit gewoon rond het bedrag van vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de Agis en heb de comfort polis (geen eigen risico). Er gaat toch echt steeds 107 euro van mijn rekening af. Voor precies dezelfde verzekering was ik, voor deze grap, niet meer dan 55 euro kwijt.
Enfin, zelfs volgens jouw rekenvoorbeeld. 105 euro - 35 = 70 euro. Terwijl ik daarvoor gewoon 50 euro betaalde met alles erop en eraan. Dat is een toename van maandelijks 15-20 euro (180-240 euro op jaarbasis!).
Voor precies dezelfde zorg ben ik dus meer gaan betalen. Hoe je het ook wendt of keert.
ik zou dan toch die studentenverzekering eens checken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef VeX- het volgende:
Ik zit nu bij de Agis en heb de comfort polis (geen eigen risico). Er gaat toch echt steeds 107 euro van mijn rekening af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |