volgens mij is het stiekem mekiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Cairon het volgende:
wat is het toch een lelijk gedrocht die man op die foto.
jawel ook met woorden ben je een terroristquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef MrBean het volgende:
[..]
Conclusie: we zijn allemaal terroisten.
Terroristen zijn mensen die onrust zaaien met geweld Meki. Niet met woorden.
net zoals de miljoenen fatwa's die dagelijks uitgeroepen worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gelukkig maar dat jouw "fatwa" geen gezag heeft.![]()
Balkenende is zeker een terrorist, ik voel me persoonlijk beledigd dat een man met zo'n kapsel mijn mp is, dat kan toch nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
dus iedereen die mensen beledigt is een extremist
dus Balkenende etc, is een extremist
Ik woon in Nederland heb geen snor en ben pas 18quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volgens mij is het stiekem meki
Vroeger toen ik nog gal en tijd over had, zou ik misschien meegaan in jouw M.O. maar ik heb geleerd na al die jaren dat het plebs niet inziet wat er zich onder hun neus bevindt, en dus heb ik de hoop opgegegeven door gevatte opmerkingen te maken verbloemd door geraffineerd taalgebruik.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
Zoals te verwachten weer behoorlijk wat incestueuze amplificatie aanwezig..
jij zit dus bij Al-Quaida?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel ook met woorden ben je een terrorist
Die poriėn! huge!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Balkenende is zeker een terrorist, ik voel me persoonlijk beledigd dat een man met zo'n kapsel mijn mp is, dat kan toch niet.
[afbeelding]
jawel hij vindt beledigen goed en daarbij is hij een extremistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Balkenende is zeker een terrorist, ik voel me persoonlijk beledigd dat een man met zo'n kapsel mijn mp is, dat kan toch niet.
[afbeelding]
Grappen mag altijd, alleen denk ik net jarenlang goed mee gedaan te hebben met dictee, haal je me ineens naar beneden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Maar ik probeerde voor het eerst in mijn leven grappig te zijn. Ik heb er 20 jaar op lopen oefenen en dit zou mijn eerste performance zijn. Ik zie nu in dat ik mijn pogingen beter kan staken.
Kijk eens naar de PI van dat berichtje![]()
ter·reur (de ~)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel ook met woorden ben je een terrorist
Nee want ik beledig niemand in zijn waardequote:
Als tekenen geen belediging is dan is Ambassades slopen ook geen beledigingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
ter·reur (de ~)
1 georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken => terrorisme
Tekenen is geen geweld plegen. Als een domme koe ambassades slopen wel.
jawel, dat doe je al vanaf 17 december 2003.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want ik beledig niemand in zijn waarde
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja en ik heb een hekel aan de islamitische terroristen, dus mag ik ook zulke plaatjes afbeelden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is voor Sharon - sommige kunnen niet door de beugel ook dat is fout
Maar de helft is Sharon haatprenten
Jawel, maar wij hebben ook het recht om zijn mening vervolgens te negeren. Zoiets als de TV uitzetten als het programma je niet bevalt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nah, Meki heeft ook recht om zijn mening te verkondigen. Dat zijn mening strak omkaderd gespeend van elk logisch zelfstandig denken kan die knul niets aan doen.
Wel respect voor zijn enorme vasthoudendheid zonder te trollen.
Dat zal je misschien nog eens verbazen, ik ken genoeg gekken die wel eens een stoomcursus bekeren aan de man willen brengen. En missionariswerk vereist zoveel meer fysieke inspanning tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Triggershot het volgende:
gelukkig maar dat jouw "fatwa" geen gezag heeft.![]()
Precies! We moeten hier ook maar snel vrijheid van ambassades invoeren, dan zullen we dat varkentje wel even wassen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel hij vindt beledigen goed en daarbij is hij een extremist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |