quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd om het op te nemen voor de zwakbegaafden zwakken in de samenleving.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef Triggershot het volgende:
Dan kijk ik liever 24 uur naar afbeeldingen van Mohammed en eet ik varkensvlees
![]()
Een man die door de politie zonder enige reden bijna doodgetrapt wordt, vind ik, ook al is het geweld dat daarop volgde niet goed te keuren, een meer begrijpelijke reden tot boosheid dan een spotprentje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Aanleiding tot geweld bij 010 vs 020 is ook nihil, net als bij de demonstraties bij anti-globalisten. Misschien kun je deze lijn doortrekken naar de LA riots ...![]()
Ik zou ook over m'n nek gaan als ik naar mohammed keek tijdens het eten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vlees is zo lekker? Moslims eten alleen geen varkensvlees. Rest mogen ze wel eten, dus wat dat betreft is het niet een echt iets waar ik wakker van lig.
[..]
![]()
Nou ja, geweld is natuurlijk nooit een oplossing, zeker al niet om protesten kracht bij te zetten, protesten waaraan geweld gepaard gaan verliezen snel hun legitimiteit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelfs dat nog te weinig. Alhoewel, als Mekka met de grond gelijk werd gemaakt zou ik me dan wel iets bij voor kunnen stellen.
Waarom die selectiviteit: passen de andere voorbeelden niet in jouw straatje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een man die door de politie zonder enige reden bijna doodgetrapt wordt, vind ik, ook al is het geweld dat daarop volgde niet goed te keuren, een meer begrijpelijke reden tot boosheid dan een spotprentje.
Waarom eten moslims eigenlijk geen varkensvlees? Waarom is nu net dat vlees verboden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vlees is zo lekker? Moslims eten alleen geen varkensvlees. Rest mogen ze wel eten, dus wat dat betreft is het niet een echt iets waar ik wakker van lig.
[..]
![]()
Toch was het niet geheel zonder aanleiding, volgens mij werd hij al uren gevolgt door de politie en toen ze hem te pakken hadden werkte hij nog tegen ook. Okee dat rechtvaardigt het geweld niet maar het is niet zo dat hij een heilig boontje was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een man die door de politie zonder enige reden bijna doodgetrapt wordt, vind ik, ook al is het geweld dat daarop volgde niet goed te keuren, een meer begrijpelijke reden tot boosheid dan een spotprentje.
Is Meki echt dan? Ik begin steeds meer te denken aan een kaalkopje die de Islam in een kwaad daglicht wil stellen. Dat lukt hem aardig in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een voorstel voor de verbetering van het imago van mohammedanen; iedereen gaat vanaf nu Meki negeren en ik schat zo in dat de waarderingscijfers met sprongen omhoog gaan.
Ik snap niet waarom ze het niet gedaan hebben, er ligt absoluut geen zwaar stigma op het belachelijk maken van christelijke figuren. Ze doen het al jaren, en zwaarder dan wat we met mohammed te zien kregen in de deense krant.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef Triggershot het volgende:
Wat vindt jij eigenlijk van niet prenten van Jezus-prents?
Nie alleen voorl Moslims ook voor de Joden wat dat betreft, onrein beest enzo..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom eten moslims eigenlijk geen varkensvlees? Waarom is nu net dat vlees verboden?
Dan kijk je toch naar Cairon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom eten moslims eigenlijk geen varkensvlees? Waarom is nu net dat vlees verboden?
Maar waarom zijn ze volgens jou onrein? Bepaalde christenen eten trouwens ook geen varkensvlees maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nie alleen voorl Moslims ook voor de Joden wat dat betreft, onrein beest enzo..
Nee hoor, ik begrijp alleen niet zo goed wat ze met de huidige discussie te maken hebben. En ik probeer aan te geven dat ik in sommige gevallen boosheid best begrijp, maar dat in dit geval de boosheid niet meer is dan de spreekwoordelijke stok om mee te slaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Waarom die selectiviteit: passen de andere voorbeelden niet in jouw straatje?
eerder iemand weigert de mening van een ander over te nemen, ik heb als kind ook een tijdje volgehouden dat sinterklaas wél bestond, nadat me werd verteld dat dat niet zo was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Is Meki echt dan? Ik begin steeds meer te denken aan een kaalkopje die de Islam in een kwaad daglicht wil stellen. Dat lukt hem aardig in ieder geval.
Dat is weer een treffende jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef FreedonNadd het volgende:
[afbeelding]
Hier kon ik ook wel weer om lachen.
ik ben bang om ottopic te gaan, maar zit een heel wetenschap achter, ik kom er nog wel x op terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:56 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze volgens jou onrein? Bepaalde christenen eten trouwens ook geen varkensvlees maar dat terzijde.
welke agie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Umm-Qasr het volgende:
@Triggershot: leuk onderschrift!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |