Ambassades slopen = geweldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als tekenen geen belediging is dan is Ambassades slopen ook geen belediging
NEDERLANDS LEREN LEZEN. terrorisme is geweld plegen. Tekenen is geen geweld plegen. Ambassades slopen is geweld plegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee sinds deze weekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jawel, dat doe je al vanaf 17 december 2003.
Juist wel. Dat was één van de redenen om ze niet te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Mwanatabu het volgende:
De intentie van de Jylland Post is anders. Die spotprenten met Jezus zouden een beetje onzin zijn geweest. Niemand maalt erom.
als slapen niet illegaal is, dan is Meki slopen ook niet illegaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
... en met jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej jongens, heb toch een beetje medelijden met Meki.
Ach laat hem, mag hij eindelijk zijn isoleercel uit om een beetje lol te hebben en dan zeik je hem af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
neuh, ik vind dat zijn directe omgeving hem maar tegen zichzelf moet beschermen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik roep een fatwa uit dat jij gedwongen naar een moskee moet en jij roept een fatwa uit dat ik perse alcohol moet drinken. Eens zien welke fatwa er wordt uitgevoerd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat zal je misschien nog eens verbazen, ik ken genoeg gekken die wel eens een stoomcursus bekeren aan de man willen brengen. En missionariswerk vereist zoveel meer fysieke inspanning tegenwoordig.
![]()
chin chin time for barley-water and scones I say.
Ik doe een wilde gok: hij wordt onder schot naar een moskee gebracht?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik roep een fatwa uit dat jij gedwongen naar een moskee moet en jij roept een fatwa uit dat ik perse alcohol moet drinken. Eens zien welke fatwa er wordt uitgevoerd?
Dalijk roep ik een fatwa tegen jou uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
ik roep een fatwa uit dat iedereen voortaan apestoned aan dit topic moet deelnemen!
Nee, dat is jouw toekomst, wanneer je niet met me wilt trouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok: hij wordt onder schot naar een moskee gebracht?
Hoe romantisch!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw toekomst, wanneer je niet met me wilt trouwen.![]()
ALLAH HAKBAR!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk roep ik een fatwa tegen jou uit.![]()
Alleen zolang je in de moskee bentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe romantisch!
Mag ik dan ook een mieters hoofddoekje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |