abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34819526
Het voorjaar begint vroeg vandaag. Dus voor de grote voorjaarsschoonmaak eerst maar eens kijken of ik met mijn spullen nog anderen geukkig kan maken.

Kandelaar/lampjes
Twee metalen staanders met elk één lamp erin. Licht krijg je door het waxinelichtedat je er eerst in moet doen, aan te steken. Vraagprijs ¤ 5,- voor 2 stuks

Glazen tafel
Geheel glazen tafel, 40 cm hoog, 60 cm diameter. Vraagprijs ¤ 5,-

Zwarte tafel
Halfrond, 45 cm hoog vraagprijs ¤ 5,-

Sportschoenen
Nike, maat 39. Ik heb me laten vertellen dat het tennisschoenen zijn. Nooit gebruikt omdat ze een maat te klein zijn gekocht. Vraagprijs ¤5,-

Krantenbak
Doorzichtig kunststof. Vraagprijs ¤ 5,-

Philips monitor
Nog steeds een prima beeld en ziet er erg netjes uit. Ik heb nu iets teveel monitoren daarom verkoop ik hem. Type 107 S, CRT 17" Vraagprijs ¤ 10,-

Microsoft Natural keyboard
Je zult er maar naar op zoek zijn een microsoft natural keyboard, je weet wel het gebogen model. PS2 aansluiting, diverse multimedia toetsen en een USB hub. Vraagprijs ¤10,-

Eigenlijk is alles te groot om te versturen, dus zelf komen halen is wel handiger. Lokatie Baambrugge (tussen Amsterdam en Utrecht), of Hilversum.

Groot formaat foto's via deze klik
pi_34838390
De 17" Philips is inmiddels verkocht. Helaas kan ik de OP niet bewerken, dus dan maar even op deze onpersoonlijke manier.

Zo nu eerst een
pi_34874415
Alleeeee hop!
  Moderator donderdag 9 februari 2006 @ 11:55:45 #4
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_34894846
misschien een tvp
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_34975820
Het toetsenbord is inmiddels ook verkocht.

*marktkoopmanmodus*
Mooie spulletjes te koop!! Wie maakt me los!
*/marktkoopmanmodus*

pi_34991279
Ik bied 5 euro voor de nikies ,
exl verzenden mijn mail staat in mijn profiel
pi_34995699
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:22 schreef DeCor het volgende:
Ik bied 5 euro voor de nikies ,
exl verzenden mijn mail staat in mijn profiel
Mailtje gestuurd
pi_35002734
De eurootjes zijn onder weg ,bedankt voor deze mooie nikies edjekroketje
pi_35051506
De Nikies gaan morgen op de post. Bedankt voor de goede zaken DeCor!
pi_35067043
Even een overzicht van de zaken die ik nu nog in de aanbieding heb:

• Kandelaars/lampjes voor waxinelichtjes. Decoratief en sfeerverhogend kaarslicht. Nu met startpakket van 8 waxinelichtjes! In de OP heb ik per ongeluk vernmeld dat er één lampje in elke staander zit. Vergissing. Per staander heb je twee lampjes.

• Zwarte, halfronde tafel. Ideaal naast de bank om je afstandbediening en je biertje een plek te geven onder handbereik. Wij hebben daar inmiddels een andere oplossing voor, vandaar dat ideale tafeltje iemand anders happy mag gaan maken.

• Glazen tafel. Ideaal als nauwelijks opvallende salontafel. Ook te gebruiken als bijzettafel. Ook leuk; zet er een plant of mooi beeld op!

• Vergeet vooral de doorzichtige kranten/tijdschriften bak niet. De plek om al je tijdschriften en kranten effectief op te bergen!
  • pi_35145132
    Nog steeds van alles in de aanbieding! Wie maakt me los!!!
    pi_35156639
    De schoenen zijn binnen en zien er keurig uit
    bedankt edjekroketje
    pi_35638694
    Up!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')