5 ton weet ik niet... is ook niet nodig... heb al ff naar patrols gesurft idd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Nissan Patrol
[afbeelding]
Hij lust 'm aardig, maar hij trekt met gemak 5ton van de plaats.
een toyota landcruiser had ik ook al bekeken... maar wat trekken die eigenlijk..?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Yabadab het volgende:
Mijn baas heeft een Volvo XC90 D5 met automaat.
Die kan ik niet echt aanraden. Hij maakt veel herrie en de automaat schakelt heel langzaam.
Heb het idee dat een 2,5 liter diesel motor gewoon te weinig is voor zo'n terreinauto. Laat staan als je er nog iets flinks mee moet trekken.
Je zou nog eventueel kunnen opteren voor een Toyota Lancruiser 90 of 100.
Zijn auto's waar je meer voor de dag kunt komen, maar zijn uitstekende werkpaarden.
2.5 liter is zát. Ligt allemaal aan de transmissie. Volvo XC90 is een luxe paard. Een Patrol in de 2.5 uitvoering blaasd zonder problemen 5 ton aan de kant, laat staan wat de 3liter versie doet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Yabadab het volgende:
Mijn baas heeft een Volvo XC90 D5 met automaat.
Die kan ik niet echt aanraden. Hij maakt veel herrie en de automaat schakelt heel langzaam.
Heb het idee dat een 2,5 liter diesel motor gewoon te weinig is voor zo'n terreinauto. Laat staan als je er nog iets flinks mee moet trekken.
Je zou nog eventueel kunnen opteren voor een Toyota Lancruiser 90 of 100.
Zijn auto's waar je meer voor de dag kunt komen, maar zijn uitstekende werkpaarden.
Op een site als www.autoweek.nl kun je zien en vergelijken hoeveel trekkracht een auto heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef koele het volgende:
[..]
een toyota landcruiser had ik ook al bekeken... maar wat trekken die eigenlijk..?
tnx!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef Yabadab het volgende:
[..]
Op een site als www.autoweek.nl kun je zien en vergelijken hoeveel trekkracht een auto heeft.
tnx! ook weer iets om mee te nemen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef yup het volgende:
Landcruiser mag 3500 kilo trekken.
4.2 turbodiesel en 3.7 liter benzine: beide mogen zelfde trekken...
Volgens mij mogen de meeste Landcruisers wel 3500 kilo trekken...
die 3 ton trekkracht heb je dan nodig voor de benzinetankquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:16 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Kan je ook nog aardig mee voor de dag komen.........![]()
ja, en om de euro's naar de verkoper te brengen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef lipje het volgende:
[..]
die 3 ton trekkracht heb je dan nodig voor de benzinetank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |