Ik was wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawaar bleef jij nou om me bij te vallen
ik was net zo lekker op dreef
ONM-topique.quote:
Je valt in herhaling. Lieve schat, ik kan heel goed schrijven. Ik heb geen accent (behalve een plat Amsterdams) en ik kan documenten tikken waar je U tegen zegt. Ik maak noiot spelfouten, laat staan grammaticale fouten. Als ik iets proffesioneels inlever of opstuur, dan doe ik daar mijn best voor. Alleen, heb ik geen zin om hetzelfde te doen voor FOK postsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt joh.... hoe jij ooit door 't hbo bent gekomen?!?!![]()
Waar de mond van vol is, stroomt het hart van over.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef BVO het volgende:
Sven zegt hem ook verkeerd.
Het is: Waar het hart vol van is, loopt de mond van over..
I know, da's omdat ik 't gewoon niet meer kán negeren....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef Dizer het volgende:
Je valt in herhaling.
nou, niet huilen hoor....quote:Lieve schat, ik kan heel goed schrijven. Ik maak noiot spelfouten, laat staan grammaticale fouten. Als ik iets proffesioneels inlever of opstuur, dan doe ik daar mijn best voor. Alleen, heb ik geen zin om hetzelfde te doen voor FOK posts![]()
Plus... gezegdes zijn niet zo belangrijk als je Management studeert
Ja weet ik veel. Welke Daphne en waar? Ik kijk niet naar RTL Boulevard of naar een ander vooravondprogrammaquote:
Schreeuw maar hoor, gooi het er maar uit...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
Oh leuk, mensen die een afspraak weer afzeggen. En hoe? Via mail..
Ik had me verdomme verheugd op die afspraak
KUTZOOI! En nu ben ik weer sjaggie!
EN NEE IK HOEF GEEN MEDELIJK EN NEE IK BEN GEEN DRAMAQUEEN! MOET GEWOON EVEN SCHREEUWEN!!!
Maar niet hier ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schreeuw maar hoor, gooi het er maar uit...
Verdomme! Heb me al vanaf vorige week lopen verheugen op mijn afspraak van morgen. Zegt ie het afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
bepaal jij dat?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
Ja ze zijn, zo mogelijk, nog erger dan mensen die zeuren over zoenende cowboysquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verdomme! Heb me al vanaf vorige week lopen verheugen op mijn afspraak van morgen. Zegt ie het afEcht, ik kan hier zo slecht tegen, mensen die te laat komen en mensen die afspraken een dag van te voren afzeggen!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ga offline. Ik ga wel een boek lezen of zo
Ik help deze arme jongen alleen eventjesquote:
homofoobs....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef Airelle het volgende:
Ja ze zijn, zo mogelijk, nog erger dan mensen die zeuren over zoenende cowboys.
Ga jij lekker zo door. Gelukkig ligt die cd nog hierquote:
[Plaagmodus]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
Ik ga offline. Ik ga wel een boek lezen of zo
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef Dizer het volgende:
Ga jij lekker zo door. Gelukkig ligt die cd nog hier
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
Verdomme! Heb me al vanaf vorige week lopen verheugen op mijn afspraak van morgen die cd. Zegt ie het afEcht, ik kan hier zo slecht tegen, mensen die te laat komen en mensen die afspraken een dag van te voren afzeggen! beloven iets binnen een week op te sturen maar dat niet te doen en het uiteindelijk helemaal niet meer doen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |