Ze gaan toch ook sex hebben met eklaar en zo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
je gaat níet ómdat het een homofilm is?!?!
wat ben je toch een rare jongen
en omdat het óver homo's gaat, is het toch niet meteen specifiek vóór homo's??
toch niet de hele film?!??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef Dizer het volgende:
Ze gaan toch ook sex hebben met eklaar en zo?
Nou, straks nog erger... gaan ze zoenenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch niet de hele film?!??![]()
en als jouw tere kinderzieltje netvliesje dat niet aankan, dan doe je toch gewoon even je ogen dicht
payback-timequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:29 schreef Tania18 het volgende:
Heath Ledger en Jake Gyllenhaal, en ook nog eens zoenend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Konden het geen twee cowboy vrouwen zijn?
Haal wegquote:
Ja, erg amerikaans allemaal. Zo baanbrekend is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
reacties zijn zo typisch Amerikaans: oh wat vernieuwend/dapper/heftig/blabla:
een cowboyfilm met heaumeaux
Ja maar Jake Gyllenhaal is wel een van favo acteur... wat moet ik doen? Wel of niet kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, erg amerikaans allemaal. Zo baanbrekend is het nu ook weer niet.
Dramaqueenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Jake Gyllenhaal is wel een van favo acteur... wat moet ik doen? Wel of niet kijken
Ja maar niemand die mee wilquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dramaqueen.
Stel je niet zo aan. Dan kijk je toch alleen vanwege hem.
Want? Hij mag alleen met jou zoenen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar niemand die mee wil
Ik kom ook echt nooit meer van dat woord af he? Dramaqueen. Ondanks dat ik niet eens zo reageerIk wil gewoon mijn favo acteur niet met een andere man zien zoenen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Want? Hij mag alleen met jou zoenen?.
Mijn rolmodel, wat doet iequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Want? Hij mag alleen met jou zoenen?.
Je bent er ook echt een. Maar wel in een schattige manierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar niemand die mee wil
Ik kom ook echt nooit meer van dat woord af he? Dramaqueen. Ondanks dat ik niet eens zo reageerIk wil gewoon mijn favo acteur niet met een andere man zien zoenen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent er ook echt een. Maar wel in een schattige manier.
Oké. Ook prima, doe dan niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Dat noem ik geen dramaqueenerig doen, eerder moeilijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |