Hoi Dizer,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi PeRi, het is inderdaad nog winter, maar sneeuwen doet het niet meer. Angelique doe ik weer zaterdag teug
Lieve PeRi,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi Dizer,
toen ik klein was sneeuwde het met mijn verjaardag nog. Zelfs in Maart kan het ijskoud zijn.
Ik kan niet wachten tot het zaterdag is. Want je nieuwe avatar vind ik niet zo leuk.
Groetjes, peri.
Ik ben alleen mijn mooie avatar kwijt van Edward Nortonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:08 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het wel een toffe avatar. En ik vind Lieke helemaal niet zo tof.
Kwijt? Die was zo tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben alleen mijn mooie avatar kwijt van Edward Norton
Ja, ik niet. Maar ik heb toch altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:12 schreef PeRi het volgende:
Gelukkig heb ik al mn ava's wel opgeslagen op de pc nog apart..
Kon je 'm nog vinden dan? Wel klote hoor. Ik moest ook even zoeken waar ik ze had opgeslagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, ik niet. Maar ik heb toch altijd hetzelfde.
Nog vinden? Hij is nooit weggeweestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kon je 'm nog vinden dan? Wel klote hoor. Ik moest ook even zoeken waar ik ze had opgeslagen..
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog vinden? Hij is nooit weggeweest.
I am (blijkbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Dan was jij een van de gelukkigen!
Niet met al deze schoolgaande kids inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:20 schreef babette21 het volgende:
't is tegenwoordig niet echt origineel meer om vroegie te zijn he
en ik heb weer buikpijn
takkezooi
Ah. Dat zou ook kunnen. Ikzelf heb er nooit last van dus ik denk er ook zelden aan eigenlijk als iemand zegt dat 'ie buikpijn heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef PeRi het volgende:
Nationale PMS week? *kruik aangeeft*
1 of 2 gewone dvd's = 1,56 inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:25 schreef PeRi het volgende:
Was het niet ¤ 1,56?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |