Zet die dll ook eens in C:\Windows\System32\quote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef Nevermind het volgende:
Ik probeer php5 te installeren op een w2k-thuisserver (om de hash-functies te kunnen gebruiken in eerste instantie), maar tot zover geen succes. php-bestanden worden niet geparsed, verder geen foutmelding te vinden in de Apache errorlog.
httpd.conf:
[ code verwijderd ]
De locatie klopt. Wat moet ik verder checken? Als ik een php-file open wordt het dus gewoon als text/plain weergegeven
Ow? Das toch zo'n lichtkrant? Ook wel met opera werkend gezien...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Overigens is marquee een IE only tag.
Nu wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals gezegd doet je link het niet.
Overigens is marquee een IE only tag.
Zoals gezegd, meer HTML/CSS dan php, maar ach.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Sjoe538 het volgende:
-ik krijg die klok niet aan de rechter kant van de pagina naaste de banner
-er zit een behoorlijke ruimte tussen de banner/klok en tabel
-ik weet niet hoe ik de datum moet toevoegen
1 2 3 4 5 6 | </TD> </TR> <TABLE BORDER="3" width="100%"> |
quote:
quote:Object not found!
The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.
If you think this is a server error, please contact the webmaster
Error 404
project.lingecollege.nl
wo 08 feb 2006 15:30:13 CET
Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:59 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ow? Das toch zo'n lichtkrant? Ook wel met opera werkend gezien...
Klok staat nu wel rechts.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zoals gezegd, meer HTML/CSS dan php, maar ach.
-De klok staat bij mij (opera 9 pt2, suse10.0) ook gewoon links van de banner.
-Misschien door de code :
[ code verwijderd ]
Die </td> en </tr> mogen volgens mij weg. Er is erboven geen enkele tabel of rij/cel geopend.
datum: Das wel PHPZie http://nl3.php.net/date
jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Sjoe, is je database wel auto_increment?
En je html en php is nogal slordig. > i know
in de post hierboven is de data van de al geposte berichten. ze worden dus wel opgeslagen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:11 schreef ikke_ook het volgende:
De posts worden niet opgeslagen volgens mij, en als je wat wil toevoegen onder het menu moet je even goed kijken hoe je je tabel hebt gemaakt. Je code is nogal een rommeltje waardoor je niet zo goed kunt zien waar je tekst moet zetten om dat onder menu te krijgen. Als je netjes inspring krijg je die tabel ook heel duidelijk in je source te zien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | <b> <BR>Gepost Op: </b> <?php echo $datum ?> </font> </td> </tr> <tr> <td width="500"> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> <b> <hr>Bericht: <BR> </b> </font> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=white> <?php echo $inhoud ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | <b> <BR>Gepost Op: </b> <?php echo $weblog['datum'] ?> </font> </td> </tr> <tr> <td width="500"> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> <b> <hr>Bericht: <BR> </b> </font> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color=white> <?php echo $weblog['inhoud'] ?> |
Hierdoor zie je geen username meer, wel een datum van 0000-00-00 en geen berichtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef ikke_ook het volgende:
je hebt je register_globals aanstaan zie ik, das niet zo heel handigpraktisch.
Het foutje zit hem hierin :
[ code verwijderd ]
Dat moet je veranderen in
[ code verwijderd ]
Stom, ik gebruikte idd de waarde van de query en niet de tabellen.. thanks for that!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef ikke_ook het volgende:
ja..... t moet ook $weblog['Naam'] en $weblog['Inhoud'] zijn.
Maar misschien is t goed om hier en daar even in manual van php te lezen ofzo, want volgens mij heb je geen idee wat je aan het doen bent....
1 |
Hehe, tis ook verreweg van klaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef ikke_ook het volgende:
Pffff je pagina is echt een ramp.
Gooi alles weg en begin overnieuw en lees eerst wat meer over php, en bedenk goed hoe alles moet gaan werken.
Als ik naar homepage.php ga dan voegt hij altijd een bericht toe, desnoods leeg omdat je nergens controleert of ik een form heb ingevuld.
En je vergeet input te controleren, of desnoods te veranderen. als ik
[ code verwijderd ]
invul dan komt er iets op je weblog te staan wat je niet wil denk ik...
Dan nog. Je weet nu hoe het aan te pakken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Hehe, tis ook verreweg van klaar.
Ik zat alleen al vast bij deze problemen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | <form action="login_p.php" method="post" onSubmit="this.ww_crypt.value = hex_md5(hex_md5(this.wachtwoord.value)+this.tijd.value ); this.wachtwoord.value = ''"> <input type="hidden" name="tijd" value= > <input type="hidden" name="ww_crypt" value=""> <table border="0" cellspacing="2" cellpadding="0"> <tr><td>Username:</td><td> <input type="text" name="naam" maxlength="20"> </td></tr> <tr><td>Password:</td><td> <input type="password" name="wachtwoord"> </td></tr> <tr><td colspan="2" align="right"> <input type="submit" name="submit" value="Login"> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |