abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 20:49:00 #1
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34806982
Ik woon hier in een complex met +/- 40 studio/kamer woningen, net allemaal iets ruimer en luxer dan een studentenwoning.

Het hele probleem is als volgt:

Binnenkort komt er een woning vrij omdat mijn buurman gaat verhuizen, ik zou dus graag zijn woning willen overnemen omdat het net allemaal wat ruimer is dan die van mij. Geen probleem zou je zo denken, ik neem de buurmans woning over en die van mij wordt dan weer beschikbaar gesteld door de woningbouwvereniging.

DIKKE LUL dat kan dus niet, wil ik die woning hebben dan moet ik ook weer netjes reageren op die woning. Maarja ik heb natuurlijjk niet genoeg punten om in aanmerking voor die woning te komen omdat ik net een paar maanden weer sta ingeschreven kijk als ik nieuw was dan snap ik het maar omdat ik er toch al woon zie ik het probleem niet echt...

Ik snap het hele probleem niet waarom ze nu zo moeilijk doen. Er komt een woning vrij, ik neem deze over (alles wordt netjes betaald etc..) er komt een andere woning vrij en deze kunnen ze vervolgens weer adverteren, wat is hier nu zo moeilijk aan Ze gaan er niet op achteruit, helemaal niks...Het is geen extra papier werk of iets...

En dan krijg je van die mutsen te spreken die alleen aan hun kutregels denken

Lang Leve de BUREAUCRATIE

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34807210
zo zijn de regels dus daar moet je je dan aan houden hoe scheef het soms ook is
pi_34807280
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef denka het volgende:
Het is geen extra papier werk of iets...
Nou, dat dus wel. Alle prodecures zijn op een bepaalde manier ingericht en als je daar vanaf gaat wijken kan dat alleen met extra werk gerealiseerd worden aangezien een groot aantal zaken volledig geautomatiseerd zijn.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34807299
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef denka het volgende:

Lang Leve de BUREAUCRATIE
Trots van het Noorden!
  maandag 6 februari 2006 @ 20:58:28 #5
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_34807360
indd, is wel (iets) meer administratiewerk voor ze..
pi_34807370
en als je toevallig werkt,niet crimineel bent en gen nieuwe nederlander bent zul je de puntjes nooit halen
pi_34807444
en terecht, andere mensen wachten al jaren op een woning.
pi_34807460
Bovendien, jij hebt al een woning, waarom zouden ze van de procedure afwijken? Er zijn vast nog een hoop andere mensen die ook al in een woning van de betreffende woningbouwvereniging wonen en het ook als een opstapje zouden zien om in die woning te gaan wonen, wat geeft jou het voorrecht boven hen?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34807485
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef fokkieslim het volgende:
en als je toevallig werkt,niet crimineel bent en gen nieuwe nederlander bent zul je de puntjes nooit halen
Het aantal punten halen is gewoon een kwestie van wachten?
pi_34807487
En woningruil is ook geen optie?
Ja, die met de ballen in de bek.
  FOK!fotograaf maandag 6 februari 2006 @ 21:01:58 #11
13368 NiGeLaToR
pi_34807519
Woningbouw hier (NH) had zo'n woningruil systeem, kon je dus gewoon ruilen om iedereen wat blijer te maken.. wat kan hun dat schelen zou je denken..?
  maandag 6 februari 2006 @ 21:02:41 #12
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34807559
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nou, dat dus wel. Alle prodecures zijn op een bepaalde manier ingericht en als je daar vanaf gaat wijken kan dat alleen met extra werk gerealiseerd worden aangezien een groot aantal zaken volledig geautomatiseerd zijn.
Nou volgens mij valt dat dus wel reuze mee, tis maar een kwestie van deze woning adverteren en bij die andere inschrijven. Nou, nou....Wat als ik nu wel genoeg punten heb en in aanmerking kom, dan moeten ze het ook doen, of wat als ik nu vertrek dan moeten ze het ook doen.

Het achterlijke is dat je niet eens fatsoenlijk kan praten met die mutsen, argumenten geven ze niet. Nee het is een regel...flikker toch op!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34807594
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef fokkieslim het volgende:
slim heet 'ie dan

is eerlijker he dat degene die er het langst op wacht de mooiste woning kan krijgen. waarom zou jij voorrang moeten hebben omdat je toevallig in de buurt woont? miss willen zes anderen die woning ook wel.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:03:49 #14
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34807620
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef Biancavia het volgende:
En woningruil is ook geen optie?
Mijn buurman gaat weg dus dat gaat niet en ik denk niet dat de nieuwe bewoner wil ruilen met mij, iedereen wil toch ruimer wonen..EN volgens mij doen ze daar niet aan..
pi_34807644
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
Woningbouw hier (NH) had zo'n woningruil systeem, kon je dus gewoon ruilen om iedereen wat blijer te maken.. wat kan hun dat schelen zou je denken..?
In het geval van woningruil zijn er 2 partijen die elkaars woning overnemen, dat is een andere situatie, hier is het 1 partij die zichzelf door wil schuiven naar een vrijgekomen, betere, woning die anderen ook wel willen.
pi_34807704
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef denka het volgende:

[..]

Mijn buurman gaat weg dus dat gaat niet en ik denk niet dat de nieuwe bewoner wil ruilen met mij, iedereen wil toch ruimer wonen..EN volgens mij doen ze daar niet aan..
Je moet ook ruilen met je buurman voordat hij weggaat.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:05:58 #17
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34807732
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:

[..]

slim heet 'ie dan

is eerlijker he dat degene die er het langst op wacht de mooiste woning kan krijgen. waarom zou jij voorrang moeten hebben omdat je toevallig in de buurt woont? miss willen zes anderen die woning ook wel.
Er komt toch altijd een woning vrij, geen hond die het weet en niemand gaat erop achteruit...
pi_34807761
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef denka het volgende:

[..]

Er komt toch altijd een woning vrij, geen hond die het weet en niemand gaat erop achteruit...
wel degene die die woning nu krijgt. die zou er op zijn achteruit gaan.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:06:59 #19
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34807770
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Je moet ook ruilen met je buurman voordat hij weggaat.
Klopt maar daar doen ze bij de woningbouw hier niet aan..
pi_34807801
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef denka het volgende:
Nou volgens mij valt dat dus wel reuze mee, tis maar een kwestie van deze woning adverteren en bij die andere inschrijven. Nou, nou....Wat als ik nu wel genoeg punten heb en in aanmerking kom, dan moeten ze het ook doen, of wat als ik nu vertrek dan moeten ze het ook doen.
Ja, maar dat valt dan binnen de bestaande, geautomatiseerde processen. Groot verschil.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:08:21 #21
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34807835
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef snellejelle het volgende:

[..]

wel degene die die woning nu krijgt. die zou er op zijn achteruit gaan.
Er komen alleen maar mensen t/m 23 in aanmerking voor zo'n woning en ik weet zeker dat iedereen die voor zijn/haar 23e hier komt wonen er alleen maar op vooruit gaat..
pi_34807843
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef denka het volgende:

[..]

niet zeuren maar inschrijven en rustig afwachten. arrogant om te denken dat je voorrang krijgt.
pi_34807902
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef denka het volgende:
Er komen alleen maar mensen t/m 23 in aanmerking voor zo'n woning en ik weet zeker dat iedereen die voor zijn/haar 23e hier komt wonen er alleen maar op vooruit gaat..
En waarom heb jij meer recht op die woning dan de buurman die aan de andere kant woont en die ook wel het leeggekomen huis van zijn voormalig buurman over wil nemen omdat die net iets ruimer is?
  maandag 6 februari 2006 @ 21:13:16 #24
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34808032
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

niet zeuren maar inschrijven en rustig afwachten. arrogant om te denken dat je voorrang krijgt.
Ik denk niet dat ik voorang moet krijgen, vind ze alleen moeilijk en kortzichtig doen. Er zijn genoeg woningbouwverenigingen die er niet moeilijk over doen om intern te ruilen. Kijk als er geen woning zou vrij komen dan begrijp ik het, maar nu komt er altijd wat vrij dus iedereen is dan blij...
  maandag 6 februari 2006 @ 21:15:50 #25
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34808131
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef 700MB het volgende:

[..]

En waarom heb jij meer recht op die woning dan de buurman die aan de andere kant woont en die ook wel het leeggekomen huis van zijn voormalig buurman over wil nemen omdat die net iets ruimer is?
Stel je nu niet een of ander groot huurhuis voor op een straat. Zijn net kamers hier die "binnen" liggen om het zo maar te zeggen. Ik weet niet of je op kamers zit maar mocht dit zo zijn en een kamergenoot die kondigd zijn vertrek aan en heeft net een iets betere kamer dan jij, dan zou jij die toch ook willen hebben of niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')