quote:Sony Ericsson heeft vandaag aangekondigd een nieuwe smartphone op de wereld te zetten met de naam M600i. Evenals de vorig jaar aangekondigde P990 zal de M600i zijn basale levensfuncties uitvoeren via Symbian OS 9.1 en het UIQ 3-platform. De smartphone is 15 millimeter dik en heeft de GPRS-banden op 900, 1800 en 1900MHz tot zijn beschikking. Daarnaast beschikt de M600i over UMTS-ondersteuning, een RSS-lezer, USB2.0 en Bluetooth, een touchscreen met een diagonaal van 6,6 centimeter, afspeelmogelijkheden voor mp3- en aac-audio en m4a-videoweergave met 30fps. Verder is de jongste loot aan de Sony Ericsson-boom uitgerust met 80MB interne opslagruimte en ondersteuning voor Memory Stick Micro-kaarten. Ook kan de smartphone Office-bestanden inlezen en bewerken en het internet op via Opera 8. Het toestel ziet in twee kleuren het levenslicht: granietzwart en kristalwit. Tegen een nog onbekende prijs kunnen adoptieouders de M600i in de tweede helft van 2006 verwachten.
heb ook een n70, en die vind ik een stuk mooier dan die opgevoerde i-pod hierboven.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef FokLex het volgende:
Ik heb net de Nokia N70 gekocht, maar deze ga ik zeker halen in het wit. Zal mooi staan bij de Apple spullen![]()
Mijn N70 word hier morgen ook afgeleverdquote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef FokLex het volgende:
Ik heb net de Nokia N70 gekocht, maar deze ga ik zeker halen in het wit. Zal mooi staan bij de Apple spullen![]()
Vast wel goed, de MP3 speler van de W800i is ook superquote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef ikookhier het volgende:
Mooie foon scroll weel er op top,heb ik wel even gemist.
ben ook benieuwt in hoe verre de mp3 ondersteunt worden!
ziet er fris uit![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Mijn N70 word hier morgen ook afgeleverd![]()
Gelukkig loopt er nog een van m'n abonnementen af ergens in juli.
Als of ik dat niet weet (W800i)quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vast wel goed, de MP3 speler van de W800i is ook super.
En hoe zijn de knoppen? Ik ben nml. op zoek naar een vervanger voor mijn Nokia 6310i en kan tot nu toe geen leuke vervanger vinden. De meeste telefoons tegenwoordig hebben mij te kleine knoppen (nofi: alsof ze alle telefoons voor vrouwen en kleine kindervingertjes maken tegenwoordig).quote:Op donderdag 21 december 2006 12:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb hem nu al een tijdje, en hij bevalt erg goed. Ook al loopt hij regelmatig vast.....
Ik heb ook geen mini vingertjes maar heb geen problemen met de toetsten.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef slakkie het volgende:
[..]
En hoe zijn de knoppen? Ik ben nml. op zoek naar een vervanger voor mijn Nokia 6310i en kan tot nu toe geen leuke vervanger vinden. De meeste telefoons tegenwoordig hebben mij te kleine knoppen (nofi: alsof ze alle telefoons voor vrouwen en kleine kindervingertjes maken tegenwoordig).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |