Daarnaast, als je Aflevering 1 hebt gezien maakt het niet meer uit als je wat mist, het zijn op zichzelf staande afleveringen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 2 komt maandag, je hebt nog niet veel gemist dus.
Is My Name Is Earl juist niet bedoeld om het gat van Prison Break een beetje op te vullen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:28 schreef magnifor het volgende:
Is een leuke serie, maar wil me focussen op 1 serie. Dat is dus Prison Break.
21 augustus begint seizoen 2 van Prison Break. Volgens mij zijn we dan 6 afleveringen verder. Dat is een beetje te ver om af te haken. Ook al heeft de serie geen cliffhangers enzo. Vandaag aflevering 1 gezien en heb besloten om de rest op DVD te volgen. Dat gat van Prison Break vul ik eigenlijk door te werken. Want heb weinig vrije tijd de laatste/komende tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Is My Name Is Earl juist niet bedoeld om het gat van Prison Break een beetje op te vullen?
Ik zou gewoon nu genieten van My Name Is Earl en pas als Prison Break weer begint beslissen of ik op de dvd ga wachten, of dat ik twee series tegelijkertijd ga volgen.
My Name Is Earl heeft geen cliffhangers, dus kun je na de zomer best een stop inlassen om op de dvd te wachten.
Vanavond verschijnt Earl ook in Jay and Silent Bob Strike Back. Hij zal wel een kleine rol hebben, want ik heb die film al 3 keer gezien, maar heb geen idee welke rol hij speelt. Nog maar een keer kijken dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik keek net naar de trailer van Clerks II, en wie zag ik daar? Earl and Randi!!
Dat dacht ik eerst ookquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Vanavond verschijnt Earl ook in Jay and Silent Bob Strike Back. Hij zal wel een kleine rol hebben, want ik heb die film al 3 keer gezien, maar heb geen idee welke rol hij speelt. Nog maar een keer kijken dus![]()
Ja, dat bedoelde ik, ik heb geen idee wie Banky en Brodie zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:36 schreef PDOA het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Hebben ze het niet gewoon over Jason Lee, die de rollen van Banky en Brodie vertolkt?
Brodie is de stripfanaat uit Mallrats en Banky de 'tracer' uit Chasing Amy, beide Kevin Smith films.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, ik heb geen idee wie Banky en Brodie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef Hawke het volgende:
Ze zijn ook genomineerd voor Emmy's.
-Outstanding Casting For A Comedy Series.
-Outstanding Directing For A Comedy Series.
-Outstanding Single-Camera Picture Editing For A Comedy Series.
-Outstanding Supporting Actress In A Comedy Series (Jaime Pressly as Joy).
-Outstanding Writing For A Comedy Series.
bron
Er zijn idioot veel van die Emmy's valt me al wel op. Maar het zegt wel wat vind ik, zoveel nominaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |