quote:Op maandag 6 februari 2006 17:40 schreef Mirel het volgende:
Ik vind koffie jakkiebah, cola is veel lekkerder.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:40 schreef Mirel het volgende:
Ik vind koffie jakkiebah, cola is veel lekkerder.
Inderdaad, precies goed gezegd. Blij dat het in USA er is. Hier hebben we het niet nodig.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef sturky100 het volgende:
Amerikanen vinden Starbucks wel aardig sterk. Ik ben blij dat er in Amerika starbucks is.
Een van de weinige plekken waar je in Amerika lekker met een sigaretje op een buitenterras mensen kunt bekijken.
Dat vinden de meeste amerikanen volgens mij... Ik ben hier nu op bezoek bij de amerikaanse tak van ons bedrijf, en ze zeggen telkens dat de koffie die wij hebben (en die ikzelf niet eens heel bijzonder vindt, gewoon middelmatig slappe automatenkoffie) zo lekker is. Als ik hier dan zie dat ze 4 schepjes koffie op een volle kan doen, is dat ook niet vreemd. Mijn suggestie om dan 6 scheppen te pakken (rustig opbouwen he) werd begroet met : "gee, yeah, we could try that once...."quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef rotterdamse het volgende:
Het typische is dat de amerikaanse man van mijn tante (die dus in de states wonen) helemaal lyrisch is van onze DE koffie. Hij vind dat nl. pas echte koffie!
Is het ook. In 'diners' e.d.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik hoor altijd die koffie echt van die laffe amerikaanse koffie is.
Zeker. Ik snap er ook geen flikker van. Ik weet zeker dat in steden als Amsterdam, Groningen en Rotterdam bijvoorbeeld, het zou lopen als een trein.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Wriker het volgende:
Van mij mag Starbucks wel naar Nederland komen.![]()
UK - VS, allebei hetzelfde. Allebei goed dusquote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef rotterdamse het volgende:
Bij de starbucks in Londen schenken ze anders hele lekker koffie. Hoe de amerikaanse variant is weet ik (helaas) niet. Het typische is dat de amerikaanse man van mijn tante (die dus in de states wonen) helemaal lyrisch is van onze DE koffie. Hij vind dat nl. pas echte koffie!
Ik denk dat er best een aantal zijn die het willen. Ik denk, mede door 2 posts hierboven dat Starbucks het zelf niet wilquote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef Biancavia het volgende:
Nou, kom op!
Zit hier geen zakenman die een franchise van Starbucks in Nederland op wil gaan zetten?![]()
Liefst Rotterdam.
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Mag ik je je jaloers maken met een zelfgemaakte Starbucks foto?
Daar begon mij ochtend in New York altijd mee. Een kopje koffie van de Starbucks!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |