Oh, dan komt er wel weer wat anders hoor...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Geloof is de doodsteek voor een intelligente samenleving.
Verkapte Check-mij-eens-atheist-zijn-post.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Er moet gewoon een einde gemaakt worden aan geloof in het algemeen. En laat het vaticaan de kop maar houden, of moeten we de politiek-incorrecte dingen gaan bovenhalen die zij de afgelopen eeuwen hebben uitgehaald?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Er moet gewoon een einde gemaakt worden aan geloof in het algemeen.
Wat een onzin. Onze hele maatschappij is gericht op domme, hapklare consumenten met het hersenniveau van een mier media, maar het geloof: dat is pas de grote boosdoenerquote:Geloof is de doodsteek voor een intelligente samenleving.
Toch hebben we voor de scheiding van kerk en staat heel wat moois voortgebracht.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Evenals de rest van de wereld.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet geloof, maar domheid is de doodsteek voor elke samenleving. En laten even heel we eerlijk zijn, dat is wel iets waar het midden-oosten altijd in heeft uitgeblonken.
Atheistische regimes waren in de 20e eeuw verantwoordelijk voor meer dan 100 miljoen doden ....quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik klaag niet over moslims of over de strips op zich.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:13 schreef DjDev het volgende:
Topic nr 98945
Reactie van Moslimgemeenschap op Cartoon oorlog
Ga daar maar verder
Het heeft met de tekeningen te maken dus het kan daarinquote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik klaag niet over moslims of over de strips op zich.
Jammer dat dit topic nu weer uitloopt in een discussie daarover.
Denk je dat er zulke grote rellen zouden onstaan zijn als het om een doorsnee arabier ging en niet de Profeet?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Brilaap het volgende:
Persoonlijk vind ik spotprenten grappig en die Deense spotprenten vond ik ook grappig, maar ik kan begrijpen dat iemand zich gekwetst voelt. Om dan ambasades te gaan belachen en in brand te gaan steken vind ik dan weer veels te ver gaan. Er is een vrijheid van meningsuiting, alleen je kan wel rekening houden met anderen. Maar dan zou het geen spotprent meer zijn..
you made a pointquote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef DjDev het volgende:
Overigens is het eerst uitdagen van het westen en daarna huilen dat "de Moslims geweldadig zijn"
Niet met je eens. Afgezien van een gek die 60 jaar geleden 6 miljoen joden in de as legde, vind ik dat het redelijk intelligente westen toch behoorlijk wat voor heeft op het midden-oosten. 500 jaar evolutie en rationeel nadenken bijvoorbeeld.quote:
met de exacte term 'mohammedcartoons' in de topictitel, is het niet zo vreemd dat het daarop uitloopt ...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik klaag niet over moslims of over de strips op zich.
Jammer dat dit topic nu weer uitloopt in een discussie daarover.
't is een symptoomquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
[..]
Wat een onzin. Onze hele maatschappij is gericht op domme, hapklare consumenten met het hersenniveau van een mier media, maar het geloof: dat is pas de grote boosdoener.
Ik denk het ook niet. Er word zo vaak 'een God' belachelijk gemaakt, dus ik vond de reactie's van de lui in het midden oosten ook vrij overdreven.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Denk je dat er zulke grote rellen zouden onstaan zijn als het om een doorsnee arabier ging en niet de Profeet?
Ik denk iig van niet
Het beste maar weer.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Quarks het volgende:
Hahaha, al die reacties weer.
Zodra iemand een topic opent wat maar een beetje aansluit hierbij barst de discussie weer hevig los.
Kan dat niet in NWS of POL blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |