quote:Regular draught beers:
Fiddler Ale (5%) (cask-conditioned)
Fiddler Pale Ale (4%) (cask-conditioned)
Fiddler Stout (5.6%) (cask-conditioned)
Fiddler Blond (5,5%)
Dommelsch Pils (5%)
Hoegaarden Witbier
Guinness Stout
Strongbow Cider
Food: Snacks ¤4-6, meals ¤8-14, beer ¤4 a pint.
Lurkerdquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef silver-surfer het volgende:
tvp
Oh en naar huis...
Brown... werkze he
Die sleequote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Sommige filmpjes kijk je en je weet dat het niet goed klinkt
http://www.yourdailymedia.com/media/1139221035
Leuke Live verslag momenten
http://www.yourdailymedia.com/media/1139146081
En een heerlijke val compilatie![]()
![]()
Erg gelachen bij die kruiwagen
Oh,... en die mini tractors
![]()
![]()
whahahahaha
http://www.yourdailymedia.com/media/1139045395
angs kon inderdaad niet, maar voor jou zie ik geen excuusquote:Op maandag 6 februari 2006 17:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Donderdag gaat niet lukken Gijs
of had angs dat al doorgegeven?
Zonder Angs is er niks aanquote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef kepler het volgende:
[..]
angs kon inderdaad niet, maar voor jou zie ik geen excuus
wat schattig..quote:
Ezel.... 1136 wat?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Fiddler![]()
Voor parking;
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=29039
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ik zal eens over jou heen zeikenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeikerd, niemand anders valt erover
jij hebt het wel altijd over plas of poep hequote:
zal ik mijn gouden vocht eens over jou doen uitstralen??quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij hebt het wel altijd over plas of poep heHoe noemde Quinny die fase ook alweer?
![]()
doe dat, en na wat rood vocht uitgestraald te hebben is er voor jou geen uitstralen meer bijquote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zal ik mijn gouden vocht eens over jou doen uitstralen??
OOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
doe dat, en na wat rood vocht uitgestraald te hebben is er voor jou geen uitstralen meer bij![]()
Zo hard gelachen weer he WHOEEHHAHAHAHAAAAAAHHAAHAHA.. thanks Gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Sommige filmpjes kijk je en je weet dat het niet goed klinkt
http://www.yourdailymedia.com/media/1139221035
Leuke Live verslag momenten
http://www.yourdailymedia.com/media/1139146081
En een heerlijke val compilatie![]()
![]()
Erg gelachen bij die kruiwagen
Oh,... en die mini tractors
![]()
![]()
whahahahaha
http://www.yourdailymedia.com/media/1139045395
nee schat, dat vocht komt niet uit mij, maar uit jou.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ga doooooooooooooooooooooor![]()
maak me gek met je rode vloeistof.....![]()
Bedek me met je vocht![]()
![]()
sorry strol.. zal me gedragenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Doe eens niet zo vies met al dat gepraat over lichaamsvloeistoffen.![]()
Ja he?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef mr_Brown het volgende:
heerlijke site.... dat http://www.thuisbezorgd.nl![]()
PRACHTIGE filmpjes he,...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo hard gelachen weer he WHOEEHHAHAHAHAAAAAAHHAAHAHA.. thanks Gijs![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef mr_Brown het volgende:
heerlijke site.... dat http://www.thuisbezorgd.nl![]()
Tof he, zo'n 360 waar geen games voor zijnquote:
De jaloezie die hier uit spreekt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tof he, zo'n 360 waar geen games voor zijn
leuk he zo'n gamecube die nu al dood isquote:Op maandag 6 februari 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tof he, zo'n 360 waar geen games voor zijn
Er komen meer toffe Cube games dit jaar dan 360 gamesquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef kepler het volgende:
[..]
leuk he zo'n gamecube die nu al dood is
Ik heb die hele film niet gezien Gijs.quote:
Ja. Zelda.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen meer toffe Cube games dit jaar dan 360 games
wow 1 kutgame met een of andere homo met een zwaardquote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Chibi Robo Gijs... Te schattigquote:
1 Gijsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef kepler het volgende:
[..]
wow 1 kutgame met een of andere homo met een zwaard
Jouw bijdrage op games.fok ookquote:
weet ikquote:
Kun je beter op de Revo wachtenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef kepler het volgende:
[..]
weet ik
nee, ik heb eigenlijk nog nooit een zelda-game gespeeld. Wel bijna een GC gekocht vanwege Windwaker, maar toen had ik geen geldMocht de nieuwe Zelda echt heel goed worden, dan koop ik er misschien alsnog eentje
0615 werd ik wakker.. dat wil zeggen Jasmijn..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
Ook alweer wakker.
Was het een beetje gezellig?
Ja mooi hequote:
Ja op de radio hoorde we ook weer gruwelijke verhalen..... wat een mongolen op deze planeet zegquote:
Wie is dat??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Ah,... mijn vrouw heeft het icon aanpassen idd goed door
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Ah,... mijn vrouw heeft het icon aanpassen idd goed door
Ja echt lachen gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi heZag hem gisteren al voorbij komen inderdaad.. "zeg het met lego" ;')
Vooral die onderste gaf me in de slowmo een proest.... dat geluid,.. dat lawaaiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
Godver.. thuis weer checken
Steek je vinger in je strot, zeg dat je ziek bent enquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:08 schreef Bastard het volgende:
Tis officieel nu,
Ik heb er geen zin meer in vandaag.
KLENG KLINGELINGELINGquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vooral die onderste gaf me in de slowmo een proest.... dat geluid,.. dat lawaai
En dat na 2 uur aanwezigheid ... dat heeft nog even geduurd dan..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:08 schreef Bastard het volgende:
Tis officieel nu,
Ik heb er geen zin meer in vandaag.
Wij hebben het meestal in de file alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dat na 2 uur aanwezigheid ... dat heeft nog even geduurd dan..
Zijn die stink mailboxen weer zeker
Eigenlijk al op het moment dat de wekker gaat...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wij hebben het meestal in de file al
PR hier... heeft zich ziek gemeld omdat ie een schaafwond op z'n been heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Steek je vinger in je strot, zeg dat je ziek bent en![]()
Ik heb er in ieder geval een mooie sticker aan overgehoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
Joh
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=40495
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
PR hier... heeft zich ziek gemeld omdat ie een schaafwond op z'n been heeft
Zo kan het ook ja .... 2 dagen chillen thuis
Was het maar waar..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dat na 2 uur aanwezigheid ... dat heeft nog even geduurd dan..
Zijn die stink mailboxen weer zeker
Nee dat meen je nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
PR hier... heeft zich ziek gemeld omdat ie een schaafwond op z'n been heeft
Zo kan het ook ja .... 2 dagen chillen thuis
Nou doeii dan maarquote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:52 schreef Quinny het volgende:
Zaterdag neem ik de kaartjes voor je mee. Want dat gescan van Surfer was een ramp
Nee,.. ook Buzz is niet je icon Gijsquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Peuter (2) loopt alleen over druk kruispunt
Ja ik zou ze niet direct kloteouders noemen Gijs... soms glippen ze onder je vandaag en een misverstand kan gebeuren.... we weten niet alle feiten natuurlijk... Maar respect voor de automobilist iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:05 schreef Magneet het volgende:
[..]goed van die automonilist, kloteouders
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:05 schreef Magneet het volgende:
Ga jij nou maar eens die zooi in je huis opruimen voordat Merlijn gaat kruipenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:05 schreef Magneet het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou doeii dan maar
Zaterdag neem ik de kaartjes voor je mee. Want dat gescan van Surfer was een ramp
Wil je ze niet orgineel hebben dan?quote:
geloof me in de kamer beneden staat er geen zooi meer op de grondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens die zooi in je huis opruimen voordat Merlijn gaat kruipen
Foto's gecheckt op zijn site
Ja precies.... haar dochter kan niet blij zijn met die scans idd,..... laten we de originele meenemen voor QueenR idd !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wil je ze niet orgineel hebben dan?
Deurtjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me in de kamer beneden staat er geen zooi meer op de grondalleen het goed inrichten van de kast is een project op zich
daar heb je gelijk in, klikte ff niet .. blond hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies.... haar dochter kan niet blij zijn met die scans idd,..... laten we de originele meenemen voor QueenR idd !
Spaart ze alleen geboortekaartjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, klikte ff niet .. blond he![]()
eigenlijk alles wat lief is als het aan haar ligt. Maar ik probeer het te beperken met geboortekaartjes en diddle, anders komt er veel te veel extra bewaar spulletjes. kind heeft al zoveelquote:
Ohja dat Diddle, ik snap wat kinderen daar leuk aan vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
eigenlijk alles wat lief is als het aan haar ligt. Maar ik probeer het te beperken met geboortekaartjes en diddle, anders komt er veel te veel extra bewaar spulletjes. kind heeft al zoveel![]()
Tof dat je het een flinke verbetering vindtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef Chocobo het volgende:
@Noot,.... sorry ik herinnerde me ineens je vraag over wat ik van games.fok vond. Het is idd verbeterd zeg Gijs...
Ik mis persoonlijk zeg maar xbox, PS2, Cube etc. secties, of iig een optie bv dat je nieuws kan filteren met bv Gamcube only news. Stel je klikt op het 360 logo'tje in het nieuwsoverzicht en al het nieuws van 360 verzameld zich
Search engine lijkt beter te werken. Submit news is nu duidelijk te vinden. My Stuff is wel leuk idd. Begreep die active items nooit maar dat komt omdat ik meer met FOK! bezig ben dan het forum op games.fok ! Al met al netjes zo,... maar wie ben ik
Oh,.. en de horoscoop?? Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease !!
Games girl talk trek ik ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tof dat je het een flinke verbetering vindtEn ja, die horoscoop was voor de vrouwenweer he
Hebben jullie een oppas zaterdag of kom je alleen naar de meet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoel, iig iemand die auto kan rijden
Dat kan best hoor, als je de stukken van Kep, Strol en mij maar leestquote:
ik kom alleenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hebben jullie een oppas zaterdag of kom je alleen naar de meet?
Strols columns zijn trouwens erg goed hoor..... Wil niet zeggen dat die van jou niet goed zijn.... zeker niet.... je 360 stuk was geweldig, maar Strol slaat vaak raak met zijn columns...... respectquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, als je de stukken van Kep, Strol en mij maar leest
Zonde,.... had mijn hele kamer al ingericht en mijn camera opgeladen !quote:
jaaa diddle is zo schattigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja dat Diddle, ik snap wat kinderen daar leuk aan vinden
en en... ik dan?quote:
Strols columns zijn inderdaad altijd een prima verwoording van hoe ik er ook over denk. Heb je trouwens mn NES special al gezien? Laatste 2 blz zijn van mijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strols columns zijn trouwens erg goed hoor..... Wil niet zeggen dat die van jou niet goed zijn.... zeker niet.... je 360 stuk was geweldig, maar Strol slaat vaak raak met zijn columns...... respect
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
vooruit, ik vertrek alleen maar kom samen met QueenR aan
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strols columns zijn inderdaad altijd een prima verwoording van hoe ik er ook over denk. Heb je trouwens mn NES special al gezien? Laatste 2 blz zijn van mijIk heb m geverfd
Ik was toen nog jong en heb het laten doen voor 25 guldenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat doorknippen idd.... heb ik ook gedaan zodat ik Mario 3 eerder kon spelen
Jammer dat de foto smack is maar hij ziet eruit.....
[afbeelding]
wat is dat voor ding?????quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat doorknippen idd.... heb ik ook gedaan zodat ik Mario 3 eerder kon spelen
Jammer dat de foto smack is maar hij ziet eruit.....
[afbeelding]
ah oud dus dacht ik alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was toen nog jong en heb het laten doen voor 25 guldenKon wel Final Fantasy spelen daardoor
Snapte er toen niets van
En die foto ja, ik snap mn camera af en toe nog steeds niet. Ik kan gewoon geen goede foto's maken in het donker...
Is dat geverfde ding van jou joh hahahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strols columns zijn inderdaad altijd een prima verwoording van hoe ik er ook over denk. Heb je trouwens mn NES special al gezien? Laatste 2 blz zijn van mijIk heb m geverfd
Heeeele oude schat.... de NESquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat is dat voor ding?????![]()
vind zo'n cubeje dan toch wel beter (uiterlijk) is dit die nieuwe? of een hele oude.. (zoooo'n leek
)
Hij neemt een blondine mee in de auto... daar zou ik ook voor omrijdenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je dat eind omrijden echt niet erg vind hoor.![]()
Flitser activeren? Statief gebruiken? Sluiterssnelheid aanpassen? Betere camera kopen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was toen nog jong en heb het laten doen voor 25 guldenKon wel Final Fantasy spelen daardoor
Snapte er toen niets van
En die foto ja, ik snap mn camera af en toe nog steeds niet. Ik kan gewoon geen goede foto's maken in het donker...
Ik heb er twee, eentje die ik nog af en toe gebruik en eentje geseald in doosquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is dat geverfde ding van jou joh hahahahaha
Heb je je pistool voor de NES trouwens nog? Die van Duckhunt?
Die onverwoestbare controler van dat dingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeele oude schat.... de NESAlleen Noot heeft er een verneukte Optimus Prime versie van gemaakt !
[afbeelding]
Er mee leren omgaan, ik gebruik alleen die standaard instellingen en dan met of zonder flitserquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Flitser activeren? Statief gebruiken? Sluiterssnelheid aanpassen? Betere camera kopen?
haha kom jij me halen danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij neemt een blondine mee in de auto... daar zou ik ook voor omrijden
Heb mijn controller in een woeste maar doch kalme bui op de tramrails gelegd.... ging naar huis en hop.... hij deed hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die onverwoestbare controler van dat ding
Wat heb ik daar hard mee gegooid zeg
Welke camera?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er mee leren omgaan, ik gebruik alleen die standaard instellingen en dan met of zonder flitser
en oer lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeele oude schat.... de NESAlleen Noot heeft er een verneukte Optimus Prime versie van gemaakt !
[afbeelding]
Konica Minolta Z1quote:
Probeer de sluitertijd korter te zetten of het toestel op een statief..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er mee leren omgaan, ik gebruik alleen die standaard instellingen en dan met of zonder flitser
haha,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:08 schreef Chocobo het volgende:
Magneet zal wel weer een link hebben over waar je kan leren schieten met een digicam !! zoiets bv:
http://www.dcviews.com/tutors.htm
Geen het type eens danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha,
Ik heb met kerst een nieuwe camera gekregen maar de gehele handleiding is in japansdus ik heb geen flauw idee wat ik er allemaal mee kan, schijnt veel te zijn, maar geen idee
wel jammer. Heb de handleiding online nog niet kunnen vinden helaas. Kan hem van fuji kopen voor 30 piek geloof ik
![]()
Wowquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef QueenR het volgende:
hij staat nog op die site ook http://www.dcviews.com/_fuji/s9500.htm
ik hoop het, want ik gebruik hem nu net als iemand een wegwerpcameratje zou gebruiken (ok ok ietsjes beter, maar niet veelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wow!! Vast wel tutorials te vinden !!
Je bent immers mens !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet strax nog naar de faculteit, maar ik heb totaaaaal geen zin. Ben een beetje sjaggo denk ik
Ken het.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet strax nog naar de faculteit, maar ik heb totaaaaal geen zin. Ben een beetje sjaggo denk ik
Je hebt een faculteit alleen in films gezienquote:
Wat is een faculteit?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt een faculteit alleen in films gezien
Duur woord voor school.quote:
Weet ik niet.. laat je broek eens zakken... kijken of er wat te lachen valt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:31 schreef Chocobo het volgende:
B kunnen we je opvrolijken of niet?
op zich valt het best mee, mail me je adres ff dan kan ik de route vast uitstippelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je dat eind omrijden echt niet erg vind hoor.![]()
Ik heb de binnenkant van een school al in geen 10 jaar meer gezienquote:
Dan ga je wel lachen ja.... maar he,... iig hoef ik mijn buik niet op te tillen !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet.. laat je broek eens zakken... kijken of er wat te lachen valt.
School zet de basis... het leven leert je veel meer.... iedere dag weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de binnenkant van een school al in geen 10 jaar meer gezien
Ben uitgeleerd
Thanks Gijs, voel me meteen een stuk beterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ga je wel lachen ja.... maar he,... iig hoef ik mijn buik niet op te tillen !
Ik wou dat ik klaar wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de binnenkant van een school al in geen 10 jaar meer gezien
Ben uitgeleerd
Jacoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks Gijs, voel me meteen een stuk beter![]()
Hee, je hebt meel van Jaco en mij![]()
Dan gaat ze naar schoolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik klaar was
Maar hey, Gijs, over een aantal jaar mag je weer naar school. Om Jasmijn te brengen en op te halen.
*pets*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan gaat ze naar school
Ze heeft nu al een eigen mini rugtasje![]()
Die gaat mee naar de creche, zit haar voeding in, en schone kleertjes voor als het nodg is, en een schriftje waarin ze schrijven hoe het met haar ging die dag.....
...Ik mis haar
Ik hoop het !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is net zo klein als jou.. je ken m hebben Gijs
Wat een zin hequote:
Lijkt me een vervelend mannetje die Jaco ... net als Choquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is net zo klein als jou.. je ken m hebben Gijs
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een zin he![]()
Je dochter,.... je zoon,.. mijn kinderen,... etc. etc... spreek ze elke dag met trots uit
We zijn rijk.. en de rest kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een zin he![]()
Je dochter,.... je zoon,.. mijn kinderen,... etc. etc... spreek ze elke dag met trots uit
Haat me kut priester.... haat me !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelend mannetje die Jaco ... net als Cho
Jaco is een beetje een balletje.. beetje het mannetje. (ja inderdaad.... net als Cho nu je het zegt)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelend mannetje die Jaco ... net als Cho
Sorry, ik had geen zin om een aanhef te gebruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Heb je mail ontvangen Gijs.... erg slordig !!
The power of Christ compels you!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haat me kut priester.... haat me !
Nee ezelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry, ik had geen zin om een aanhef te gebruiken
Dat was een google zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
The power of Christ compels you!!
The power of Christ compels you!!
Die Bquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat ik zeg Gijs.. boeien.. tis maar een spel.
Vanavond luisteren Gijs....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef Bastard het volgende:
Ken m niet horen Sjo
Maar die gast van het balkon filmpje van gisteren............ ik draaide mn hoofd toen ik het zag aankomen
Jaaa gijs... eigenlijk boeit het je geen reeeeet....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaco is een beetje een balletje.. beetje het mannetje. (ja inderdaad.... net als Cho nu je het zegt)
Doet aan hardlopen, heeft de marathon in New Yorrrrrrk gelopen... werkt als een paard, maar meer voor zichzelf.
Maar wat ik zeg Gijs.. boeien.. tis maar een spel.
Nee... heb hem wel vaker tegen je gebruikt .... duivel ....quote:
Yep, moest ook wel gniffelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ezelIk bedoeld dat Garmt niet oplet wat die doet. Hij moet wel tickets updaten natuurlijk anders vraag ik statussen voor niks... zet me voor lul zeg maar.
Tis slordig.... en wat is de klacht nu precies van dat omzetten van MBX-en Gijs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, moest ook wel gniffelen
Zo heb ik ook na een 3x vragen om een update op een melding gewoon een melding van jullie gesloten
Ach.. we doen allemaal ons best denk ik hoor.. maar omdat ze dynamisch is, kan er wel eens wat vergeten worden.
Nou dan niet... om 1700 uur is het weer tabee, dikke vinger en op naar belangrijke zaken. Centjes weer verdiend voor vandaag.. gamen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa gijs... eigenlijk boeit het je geen reeeeet....
Maar ja... sommige dingen trek je gewoon niet..
u heeft mailquote:
Motto van de dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan niet... om 1700 uur is het weer tabee, dikke vinger en op naar belangrijke zaken. Centjes weer verdiend voor vandaag.. gamen.
Dat zal ik je Zaterdag eens haarfijn uitleggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis slordig.... en wat is de klacht nu precies van dat omzetten van MBX-en Gijs?
faalhaasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Slurfkut, heb je weer die postbode?
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Slurfkut, heb je weer die postbode?
Ah,.. ik zie het al.... die arab bij jou en die zulu hier........ mijn hemel wat een fuckupsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal ik je Zaterdag eens haarfijn uitleggen
lol, dank je maar voor welke??quote:
Zullen we ons eigen Helpdesk maar gaan beginnen Gijs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.. ik zie het al.... die arab bij jou en die zulu hier........ mijn hemel wat een fuckups![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef QueenR het volgende:
vind deze ook wel wat voor je surfer: [afbeelding]
Gijs als ik niet zo dom was had ik het gedaan.... baal er gewoon van dat anderen vaak je werk verneuken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zullen we ons eigen Helpdesk maar gaan beginnen Gijs?
Sprekend gewoonquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef QueenR het volgende:
Insh Allah Moslimbroeder!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan niet... om 1700 uur is het weer tabee, dikke vinger en op naar belangrijke zaken. Centjes weer verdiend voor vandaag.. gamen.
Mij hoor je er ook niet over.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef QueenR het volgende:
Ik heb zo gelachen toen op MSN... Dat was een juweeltje hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... vond het weer eens tijd voor Pieter!!
juist, surfer dus... moest meteen aan hem denkenquote:
whahahahaha..... iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zelfs de naam is helemaal ok inderdaad![]()
thats it dan... surfer "moet" deze maand noddy nemenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
juist, surfer dus... moest meteen aan hem denken
wie evt ook kan is:
[afbeelding]
tekenfilm is geheel hetzelfde als plaatje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
Tekenfilm nooit gezien.... maar het plaatje geeft een ongekende vergelijking
Welke tekenfilms ik trouwens cool vond vroeger.. Cow and Chicken en Two Stupid Dogs ... daar zou ik nog wel eens afleveringen van kijken, huilen van het lachen![]()
Cow and chicken iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
Tekenfilm nooit gezien.... maar het plaatje geeft een ongekende vergelijking
Welke tekenfilms ik trouwens cool vond vroeger.. Cow and Chicken en Two Stupid Dogs ... daar zou ik nog wel eens afleveringen van kijken, huilen van het lachen![]()
Angry Beaversquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
tekenfilm is geheel hetzelfde als plaatje.
Wat dacht je van Angry beavers??? geweeeeeldig!!
![]()
Nee ken ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
tekenfilm is geheel hetzelfde als plaatje.
Wat dacht je van Angry beavers??? geweeeeeldig!!
![]()
kennen jullie die echt niet?????quote:
PROESTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
kennen jullie die echt niet????? [afbeelding] in het nederlands heten ze boris en bennie![]()
alleen al het dansje in de beginmuziekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
PROEST
NEe nooit gezien.. ik heb geen cartoon network meer .. al jaren niet
ok strolquote:
Nee.... die overeenkomst zie ik dan niet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
juist, surfer dus... moest meteen aan hem denken
wie evt ook kan is:
[afbeelding]
Wat een heerlijk dorpje!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef Quinny het volgende:
Surfer dit is Noddy http://www.noddy.com/index.html?country=nl
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef Quinny het volgende:
ah toe Surfer neem Noddy die is zo lief
Kan jij hem maken voor me danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef Quinny het volgende:
ah toe Surfer neem Noddy die is zo lief
Oh die ja... die ken ik!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
kennen jullie die echt niet????? [afbeelding] in het nederlands heten ze boris en bennie![]()
WHOEEEHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHHAAHAA oooh B dit is zo leuk![]()
![]()
3x bekeken......
http://www.dumpalink.com/media/1139307169/Standing_Still_Is_Hard
Ik kan hem ook wel maken hoor voor je hier?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kan jij hem maken voor me dan![]()
Dan kan hier niet...
De 2e had geen goede afmetingen ... dus de 1e maar gedaan!!quote:
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHHAAHAA oooh B dit is zo leuk![]()
![]()
3x bekeken......
http://www.dumpalink.com/media/1139307169/Standing_Still_Is_Hard
pinky and the brain zijn geweldig idd !!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh die ja... die ken ik!!
Ken je Pinky & the Brain ook?? Ook fantastisch!!
OHHHHHHHH MYYYYYYYY GOOOODDDDDquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
pinky and the brain zijn geweldig idd !!!!![]()
![]()
![]()
Ik zie de overeenkomsten wel hoor(al is dit swerelds slechtste shop ooit...)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
hij is best snuitig zo toch?quote:
Quin... vind die 2e toch mooier... kan je die 60*60 makenquote:
Ik heb die blauwe 60 * 60 gemaakt en naar je gemailed.... is een mooiere dan die gele vind ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De 2e had geen goede afmetingen ... dus de 1e maar gedaan!!
Godver Gijsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kom zaterdag gewoon denk ik. NS zet een busdienst in tussen NV en Leiden met reguliere aan- en vertrektijden. Terug ga ik naar Leiden en neem vandaar wel een taxi naar NV. Je moet iets voor een Gijsjes-meeting overhebben.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kom zaterdag gewoon denk ik. NS zet een busdienst in tussen NV en Leiden met reguliere aan- en vertrektijden. Terug ga ik naar Leiden en neem vandaar wel een taxi naar NV. Je moet iets voor een Gijsjes-meeting overhebben.
Ja zeer zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
hij is best snuitig zo toch?![]()
![]()
had je de foto's nu gehad? ja he?
dan ga je die toch halenquote:
Nee je slaapkamer is erg saaiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
dan ga je die toch halen
wat vind je van mijn slaapkamer, mooi hezo trots op zelluf weer he
(voor overige gijsjes: )
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
Ik stuur dat ski filmpje aan mijn collega, zit droog te kijken.. niks..
Leuke poster geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
dan ga je die toch halen
wat vind je van mijn slaapkamer, mooi hezo trots op zelluf weer he
(voor overige gijsjes: )
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Gijs ik zie dat hoofd van hem................ hij concentreert zich... laat de balk los,.... en KLAP.... ik moest proesten.... overmacht was te groot.... nagniffelen ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
Ik stuur dat ski filmpje aan mijn collega, zit droog te kijken.. niks..
ja jammer is dat iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... sommige mensen hebben NUL humor...
Eigenlijk verspilde moeite he... dat doorsturen..
Nee die van ons is gezelligquote:
SM is niet mijn keus nee...quote:
PROESTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Quinny het volgende:
Zijn Brown en O-ren soms chronisch discovery aan het kijken?
Laat je belletje eens rinkelenquote:
niet met mij erinquote:
Ik zal jouw belletjes eens 2x laten rinkelen !!quote:
uhm nee, verder dan die o zo stoere opmerking ga ik nietquote:
Dan moet je de tong van Tiggy uit je oor halen!!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan moet je de tong van Tiggy uit je oor halen!!![]()
Notty boyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan moet je de tong van Tiggy uit je oor halen!!![]()
Brown heeft avond...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Quinny het volgende:
Zijn Brown en O-ren soms chronisch discovery aan het kijken?
ow rijke dame dan??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over haar,.. maar ze is niet arm!
Nee.. nou ja misschien.. maar ik bedoel dat ze niet arm in de context van zielig isquote:
aaahhhh (snapte ik wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. nou ja misschien.. maar ik bedoel dat ze niet arm in de context van zielig is
nou?quote:
Ik tong je aars Gijsquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
aaahhhh (snapte ik wel hoor)
Kweenie ken haar niet. Ze wordt hier wel behoorlijk door de mangel gehaald iig
Dit is gewoon smerig ...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
Komen er nog meer mensen op Den Haag CS aan trouwens?
nee ik heb een liftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
Komen er nog meer mensen op Den Haag CS aan trouwens?
Volhouder +7quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |